یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 19 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران:

قیمت طلا و سکه تعادل و ثبات نسبی پیدا کرده است

1 هفته پیش ( 1403/2/19 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصاد 100، خرید طلا همواره یکی از امن ترین سرمایه گذاری های بازار بوده است؛ هر چند در یک سال اخیر نوسان بازار طلا خریداران را کمی نگران کرده است؛ اما طلا باتوجه به اینکه در سریع ترین زمان ممکن قابلیت نقدشوندگی دارد می تواند سرمایه گذاری جذابی باشد. در روزهای گذشته قیمت طلا و سکه روز با کاهش ارزش روبرو شد.روند نزولی قیمت در بازار طلا در تعطیلی بازارهای جهانی رخ داد و دلار لیدر اصلی کاهش قیمت در بازار طلا بود. معامله گران تزریق اخبار مساعد سیاسی به بازارهای مالی را توسط سیاست گذار دلیل افت قیمت در بازارهای مالی می دانند.

قیمت طلا و سکه تعادل و ثبات نسبی پیدا کرده است

قیمت طلا و سکه تعادل و ثبات نسبی را پیدا کرده است 

در همین رابطه نادر بذرافشان،رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به این سئوال که پیش بینی شان از قیمت طلا و سکه درهفته آینده چیست، افزود: به اعتقاد ما قیمت طلا یک کاهش نسبی نسبت به تعادل با بازار جهانی طی کرده است و دیگه خیلی روند کاهشی و افزایشی نسبت به آن اوجی که داشتیم نداریم. در حال حاضر نسبت به بازار جهانی که دوهزار و سیصد بیست دلار و قیمت ارز در بازارهای داخلی قیمت طلا و سکه تعادل و ثبات نسبی را پیدا کرده است و به نظر می رسد قیمت طلا وسکه نوسان افزایشی یا کاهشی فعلا تا هفته آینده نداشته باشیم، مگر در بازارهای جهانی شاهد تغییرات یا در بازارهای داخلی نوسان داشته باشیم .ولی بازار ما به شدت رکورد و کاهش تقاضا را دارد و یک شرایط خیلی بحرانی برای صنعت طلا و جواهر به وجود آورده است.

شرایط سخت در کمین صنعت طلا و جواهر کشور

وی با بیان اینکه صنعت طلا و جواهرروزهای خیلی بد و رکوردی را متاسفانه طی می کند، تصریح کرد: از لحاظ شرایط اقتصادی واحد های توزیعی مخصوصا واحد های تولیدی برای گذران زندگی و هزینه هایشان و پرداخت در اجاره هایشان دچار آسیب های جدی مالی شدند. یک شرایط و خطر خاصی در حوزه صنعت ما به وجود آمد اگر این روند و شرایط و کاهش تقاضا و رکورد ادامه دار شود یک سری از واحد های تولیدی صنف طلا و جواهراز لحاظ شرایط اقتصادی و معیشتی دچار آسیب های جدی می شوند و به صنف که حدود ۷۰ هزار در آن فعالیت دارند آسیب جدی وارد می شود و این آسیب به حوزه اقتصاد کشور ضربه می زند.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5PdzlesH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه