پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 16 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

«جنسن هوانگ» مدیرعامل انویدیا می گوید هوش مصنوعی به شرکت ها کمک می کند تا توسعه پیدا کنند، اما تنها با ظهور این فناوری، مشاغل انسانی از بین نخواهد رفت.

باوجود اینکه فناوری هوش مصنوعی می تواند دستاوردهای بسیاری به همراه داشته باشد و جهان را دستخوش تغییرات انقلابی کند، اما انتظار نمی رود بتواند به سادگی مشاغل انسانی را حذف کند.

انتظار نمی رود هوش مصنوعی بتواند به سادگی مشاغل انسانی را حذف کند

تراشه های مبتنی بر هوش مصنوعی انویدیا، انقلابی بزرگ در حوزه فناوری ایجاد کرده اند. جنسن هوانگ در گفت وگو با برنامه 60  دقیقه CBS، درباره آینده نیروی کار می گوید: «کارمندان برای شرکت ها کار می کنند. زمانی که بهره وری سازمان ها و شرکت ها بیشتر می شود، درآمدشان افزایش پیدا می  کند. من هرگز شرکتی را ندیده ام که درآمد داشته باشد و افراد بیشتری را استخدام نکند.»

هوش مصنوعی ظاهراً نمی تواند مشاغل انسانی را حذف کند

جنسن هوانگ مدیرعامل انویدیا معتقد است که بعد از آمدن هوش مصنوعی، شرکت ها هنوز به نیروی انسانی نیاز دارند. حتی اگر برخی از مشاغل با آمدن هوش مصنوعی حذف شوند،  ولی کماکان به نیروی انسانی نیاز است.

مدیرعامل انویدیا درحالی که از قدرت محاسباتی جدیدترین تراشه های گرافیکی انویدیا با نام «بلک ول» می گوید، اما از سوی دیگر معقتد است که قابلیت های هوش مصنوعی آن محدودیت هایی دارد. مدیرعامل انویدیا امیدوار است که تراشه های مبتنی بر هوش مصنوعی بتوانند کارهای بزرگی را پیش ببرند و در برخی زمینه ها مانند کشف دارو، طراحی مواد بهتری که سبک تر و قوی تر هستند، کاربرد داشته باشند. او می گوید ما به هوش مصنوعی نیاز داریم تا این فناوری به ما کمک کند بتوانیم به کشفیات خود در جهان ادامه دهیم. هوش مصنوعی به ما کمک می کند کارهایی را به انجام برسانیم که تا پیش از این انجام نداده بودیم.

سهام انویدیا در یک هفته اخیر رشد قابل توجهی داشته و 260 میلیارد دلار به ارزش بازار خود اضافه کرده است.

انتظار می رود انویدیا گزارش درآمد سه ماهه اول سال 2024 را در ماه می منتشر کند. باید دید وضعیت این شرکت در ادامه به چه صورت خواهد بود.

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/UouzHR4m
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگان
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه