دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین صبحانه هتل های استانبول چیست؟

 

اکثر هتل هایی که در شهر زیبا و توریستی استانبول هستند صبحانه ارائه می کنند؛ اما کیفیت صبحانه در هتل های مختلف استانبول متفاوت است. همه می دانیم که خدمات خوب یک هتل چقدر می تواند به احساس رضایت ما از سفر کمک کند. بنابراین اگر شما هم علاقمندید تا بهترین صبحانه هتل های استانبول را قبل از سفر بشناسید؛ در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا چند مورد از آنها را به شما معرفی کنیم.

 

کدام هتل استانبول بهترین صبحانه را دارد؟

یکی از فاکتورهایی که برای خیلی از افراد مهم است؛ صرف صبحانه بوفه است که سلیقه همه افراد را پوشش دهد. با اینکه اغلب هتل های استانبول به همراه صبحانه رزرو می شوند؛ اما کیفیت صبحانه ها در هتل های مختلف متفاوت است. هتل های زنجیره ای معمولاً خدمات ثابتی به مسافران خود ارائه می کنند؛ در حالی که سایر هتل ها ممکن است این طور نباشد. اگر قصد سفر به استانبول و رزرو هتل دارید؛ در ادامه با ما باشید تا تعدادی از هتل های استانبول که صبحانه های خوبی را ارائه می دهند معرفی کرده ایم.

صبحانه هتل 4 ستاره مرکور تکسیم استانبول

اگر به دنبال هتلی هستید که هم بهترین منوی صبحانه را به شما ارائه دهد و هم به مرکز شهر یعنی میدان تکسیم نزدیک باشد؛ در انتخاب و رزرو هتل مرکور تکسیم استانبول تردید نکنید. این هتل فقط 10 دقیقه از میدان تکسیم فاصله دارد. شما می توانید برای رزرو این هتل از تورهای مسافرتی سایت بلیط هواپیما قاصدک 24 استفاده کنید.

علاوه بر کیفیت بالای صبحانه، رستوران های این مجموعه برای صرف و ناهار و شام در نمای تنگه بسفر بسیار هیجان انگیز است. صبحانه هتل که در رستوران به صورت سلف برای شما آماده شده می شود؛ همه نوع سلیقه ای را پوشش داده و کیفیت خوبی دارد.

 

صبحانه هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی تکسیم

هتل تایتانیک سیتی یکی دیگر از هتل های 4 ستاره استانبول است که در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته و از نظر دسترسی به جاهای گردشگری بسیار خوب است.

صبحانه بوفه باکیفیت یکی از ویژگی های هتل تایتانیک سیتی تکسیم به شمار می آید. انتخاب از میان متنوع ترین میزهای صبحانه شامل:

  • سالاد
  • تخم مرغ
  • انواع میوه تازه
  • انواع پنیر و ژامبون ها
  • نوشیدنی های طبیعی گرم و سرد

رستوران این هتل به نام آلستا در طبقه فوقانی لابی قرار دارد که علاوه بر صبحانه، وعده های ناهار و شام را نیز به صورت بوفه سرو می کند.

 

صبحانه هتل مرکور استانبول از بهترین صبحانه هتل های نزدیک میدان تکسیم است.

بوفه صبحانه هتل تایتانیک سیتی تکسیم

 

 

صبحانه هتل 4 ستاره هیلتون گاردن این استانبول ایرپورت

هتل هیلتون گاردن این استانبول ایرپورت در فاصله کمی از فرودگاه صبیحا گوکچن واقع شده است. این هتل 4 ستاره با امکاناتی همچون رستوران، سالن ورزشی و سرویس اتاق به مسافران خود خدمات ارائه می دهد. رستوران سوماک گریل دارای تراس و فضای باز است و صبحانه را به صورت بوفه و ناهار و شام را با منو ارائه می دهد.

 

صبحانه هتل 5 ستاره ستاره دیوان استانبول

با رزرو هتل دیوان استانبول، اقامت در بهترین هتل تکسیم استانبول را تجربه خواهید کرد. علاوه بر موقعیت مکانی ویژه، این هتل خدمات و امکانات رفاهی بسیار خوبی را در اختیار اقامت کنندگان خود قرار می دهد و صبحانه ها و رستوران های این هتل زبانزد مسافران است. علاوه بر یک کافی شاپ و صبحانه بوفه ای که همه روزه برای مسافران سرو می شود؛ هتل دیوان دارای سه رستوران دیگر است:

  • رستوران دیوان پاب (Divan Pub)
  • رستوران لوکانتا بای دیوان (Lokanta by Divan)
  • ستوران مارومی (Maromi)

 

صبحانه هتل ۵ ستاره پارما تکسیم استانبول

هتل پارما تکسیم از مجهزترین هتل های استانبول است که می توانید راحتی و مجهز بودن را در اتاق های این آن نیز تجربه کنید. این هتل هم از صبحانه های لذیذ و باکیفیتی برخوردار است. صبحانه هتل پارما هر روز به صورت بوفه در کافه و رستوران این هتل سرو می شود.

 

بهترین صبحانه هتل های استانبول

منوی صبحانه در این هتل ها چگونه است؟

هتل هایی که بالاتر آنها را معرفی کردیم؛ دارای امکانات بی نظیر و رستوران های درجه یک هستند. همچنین تمام وعده های غذایی نظیر صبحانه در این هتل ها از مواد اولیه تازه و درجه یک استفاده می شود.

وعده های صبحانه نیز در این هتل ها دارای منوی متنوع و بی نظیری است و این امکان را به شما می دهد تا از میان این منو گسترده، بهترین انتخاب را داشته باشید.

منوی غذایی در این هتل ها شامل انواع غذاها و وعده های ترکی، ایرانی و فرنگی است که می توانید در طول مدت اقامت خود از آن ها به طور دلخواه سفارش داده و لذت ببرید. لذیذترین صبحانه هایی که در منو هتل های استانبول سرو می شود عبارتند از:

  • نوشیدنی: چای، شیر، انواع آبمیوه ها و قهوه ترک
  • نان: علاوه بر نان سفید، به تازگی نان گندم سیاه هم مورد توجه قرار گرفته است.
  • پنیر: پنیر یکی دیگر از اقلامی است که بسیار محبوب است و در بیشتر موارد پنیر سفید و پنیر کازارپینیری را بر روی میز می بینید.
  • بورک: بورک از لایه های نازک خمیر درست می شود که داخل آن را با مواد غذایی دلخواه پر می کنند؛ این مواد می تواند سبزیجات یا گوشت و پنیر باشد.
  • سوجوک: نوعی سوسیس ترکی که در صبحانه های استانبول سرو می شود.
  • منوی گیاهخواری: در برخی از هتل ها زیتون و سبزیجاتی مانند کاهو و کلم نیز برای گیاهخواران سرو می شود.
  • کره مربا و عسل
  • گوجه و خیار
  • ژامبون
  • سوسیس تخم مرغ
  • انواع املت
  • سالاد و میوه

 

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم برخی از بهترین صبحانه هتل های استانبول را معرفی کنیم. اگر شما هم قصد دارید با خرید اینترنتی بلیط هواپیما استانبول به این شهر سفر کنید؛ می توانید به سایت قاصدک 24 مراجعه نمایید. قاصدک 24 تمامی خدمات سفر از قبیل فروش بلیط هواپیما استانبول تهران، خدمات ویزا، تورهای مسافرتی و... را به صورت آنلاین ارائه می دهد.

 

سوالات متداول در مورد بهترین صبحانه هتل های استانبول

  1. بهترین صبحانه هتل های 4 ستاره استانبول کدام است؟ هتل هیلتون گاردن این استانبول ایرپورت، هتل تایتانیک سیتی تکسیم، مرکور تکسیم استانبول
  2. بهترین صبحانه هتل های 5 ستاره استانبول کدام است؟ هتل پارما تکسیم استانبول، هتل دیوان استانبول
  3. منوی صبحانه هتل های استانبول شامل چه مواردی است؟ نوشیدنی های گرم و سرد، انواع نان و پنیر، بورک، سوجوک، صبحانه های ایرانی کره، عسل، خیار و گوجه، مربا، تخم مرغ، سوسیس تخم مرغ، انواع املت و منوی گیاهخواری
  4. منوی گیاهخواری در صبحانه هتل های استانبول شامل چه چیزهایی است؟ سالاد، میوه، گوجه، خیار، زیتون، کاهو و کلم
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jOnvnk77
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه