شنبه, ۱۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 4 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز
مدیرعامل سابق استارتاپ هوش مصنوعی Stability AI

مدیرعامل بودن مزخرف است

1 ماه پیش ( 1403/1/14 )
 

«عماد مستقی»، مدیرعامل سابق استارتاپ هوش مصنوعی Stability AI، معتقد است که ایلان ماسک در مورد یک چیز درست می گفت: «مدیرعامل بودن مزخرف است.»

به گزارش بیزینس اینسایدر، عماد مستقی در ماه مارس سال جاری میلادی (اسفند 1402) از سمت مدیرعاملی Stability AI کناره گیری کرد؛ شرکتی که سازنده سرویس محبوب هوش مصنوعی Stable Diffusion است. او از زمان کناره گیری از این مسئولیت، درباره چالش ها و مشکلات این شغل صحبت کرده و این درحالی است که پیش تر گزارش هایی مبنی بر خطاهایی مدیریتی او در Stability AI منتشر شده بود.

مدیرعامل بودن مزخرف است

وقتی از مستقی در مورد دلیل این استعفا سؤال شد، او پاسخ جالبی داد: «ایلان درست می گفت، مدیرعامل بودن مثل این است که به گودالی عمیق نگاه کنید و شیشه بجویید.» او تأکید کرد که دوست ندارد مدیرعامل باشد.

ایلان ماسک هم دوست ندارد مدیرعامل باشد

این حرف های مستقی درواقع اشاره ای به حرف های ایلان ماسک است. او نیز از نقش خود به عنوان مدیرعامل رضایت ندارد.

ماسک در پادکست لکس فریدمن در سال 2022 اشاره کرد که یکی از دوستانش می گوید «تأسیس یک شرکت مانند خیره شدن به گودالی عمیق و خوردن شیشه است». ماسک اذعان کرد: «این حرف تا حدی درست است.»

درواقع خیره شدن به گودال عمیق همان خطر دائمی شکست خوردن شرکت است. همچنین شرکت ها از مدیرعامل انتظار دارند روی مشکلات موردنیاز شرکت کار کند، نه کاری که خودش می خواهد – و این امر شبیه خوردن شیشه است.

ماسک همچنین در سال 2022 پستی در شبکه اجتماعی X منتشر کرد که می گفت:

«هیچ وقت نمی خواستم مدیرعامل شوم؛ فقط می خواستم روی محصول/فناوری کار کنم. اداره شرکت ها قلب من را آزار می دهد، اما راه دیگری برای به ثمر رساندن فناوری و طراحی آن نمی بینم.»

ماسک همچنین در دادگاه دلاور (Delaware Court) در سال 2023 گفته بود که «خیلی تلاش کرده است تا مدیرعامل تسلا نباشد.»

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tnZ3Ytc3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه