پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

امروزه کارت ویزیت در تبلیغات و بازاریابی کسب و کارها نقش بسیار موثر و مفیدی ایفا می کند. به همین دلیل قبل از چاپ این ابراز باید نکاتی مانند طرح کارت ویزیت، جنس کاغذ و روکش، ضخامت، تیراژ چاپی و… را مورد توجه قرار دهید. همچنین برای داشتن یک کارت ویزت باکیفیت، بایستی به روش ذخیره سازی فایل طراحی شده و استفاده از دستگاه های چاپ مجهز توجه داشته باشید.

تاثیر استفاده از کارت ویزیت در کسب و کار

کارت ویزیت چیست؟

کارت ویزیت کارتی است که به منظور معرفی کسب وکار و حوزه شغلی خود به دیگران باید استفاده کنید؛ زیرا این کارت به شما کمک می کند تا افراد با برند و حوزه فعالیت تان بیشتر آشنا شوند و در مواقع نیاز بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند. کارت ویزیت علاوه بر اهمیتی که در محیط ایران دارد، برای ارتباط با دیگر کمپانی های داخلی و بین المللی بسیار کاربردی و مهم است.

ابعاد کارت ویزیت

برای ابعاد کارت ویزیت اندازه قطعی و مشخصی وجود ندارد. ولی به طور معمول هر کشوری یک سایز کارت ویزیت استاندارد تعیین کرده است. برخی از اندازه های کارت ویزیت به شرح زیر است:

کارت ویزیت دور گرد

این نوع کارت ویزیت به دلیل برش گردی که در اطراف کارت وجود دارد، با این نام شناخته می شود. کارت های ویزیت دور گرد در اندازه های 5.5 در 8.5 سانتی متر چاپ می شوند.

کارت ویزیت پروانه ای

ابعاد پروانه ای جدیدترین حالت کارت ویزیت بوده که برای موارد خاص، جذاب و مناسب است و موجب جذب مخاطبان بیشتری می شود. ابعاد استاندارد کارت ویزیت پروانه ای نیز مانند کارت ویزیت دور گرد 8.5 در 5.5 سانتی متر است. 

کارت ویزیت مستطیلی

یکی از پرکاربردترین نوع کارت ویزیت حالت مستطیل شکل است . در واقع ابعاد کارت ویزیت در ذهن اکثر افراد به این شکل است و این نوع کارت در دو سایز 8.5 در 4.8 سانتی متر و 8.5 در 5.5 سانتی متر طراحی و چاپ می شود.

کارت ویزیت مربع

در حال حاضر طرح کارت ویزیت مربع بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و در کشور برای این نوع از کارت های ویزیت 2 نوع سایز استاندارد وجود دارد که با توجه به روکش آن تعیین می شود.

کارت ویزیت مربع با روکش لمینیت 150 میکرون و لمینیت 300 گرم با 2 عدد کاغذ گلاسه پرس شده به طور مات و براق با سایز 5.5 در 5.5 سانتی متر چاپ می شود.

این نوع کارت با روکش سلفون مات که بخش هایی از آن براق یا طلاکوب می شوند با سایز 5.9 در 5.6 سانتی متر به چاب می رسند .

کارت ویزیت مربع

کارت ویزیت دایره ای

این نوع کارت ویزیت هم مانند کارت ویزیت پروانه ای جدید است و برای مشاغل خاص کاربرد دارد . این کارت ویزیت در 4 سایز گوناگون با قطر 3، 4، 5.5، 7.5 سانتی متر طراحی و چاپ می شود.

کارت ویزیت خاص

در اغلب موارد امکان دارد به داشتن یک کارت ویزیت خاص نیاز باشد. چیزی که یک کارت ویزیت ساده را به یک کارت خاص تبدیل می کند، طراحی کارت ویزیت و چگونگی ظاهر آن با توجه به چاپ، برش و جلوه های ویژه بصری است. به عنوان مثال یک کارت ویزیت دورگرد با روکش براق همراه با یووی موضعی یا سطح طلاکوب می تواند جذابیت بالایی به وجود آورد.

 از جمله کارت ویزیت های خاص و شیک می توان به کارت ویزیت مشکی، کارت های ضخیم با جنس های گوناگون، انواع پی.وی.سی که مانند کارت های عابر بانک هستند و کارت های حاوی طلاکوب و نقره کوب اشاره کرد.

کارت ویزیت چه تاثیری در کسب و کار دارد؟

کارت ویزیت تاثیرات قابل توجهی در افزایش فروش و جذب مشتری کسب و کارها دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معرفی هویت برند و کسب و کار
  • کارت ویزیت نشان دهنده هدفمند بودن کسب و کار است.
  • ارائه کارت ویزیت باعث ایجاد اعتماد و اطمینان در مشتریان می شود.
  • کارت ویزیت نسبت به سایر روش های تبلیغات و بازاریابی کم هزینه و مقرون به صرفه است .
  • دسترسی به کارت ویزیت آسان تر است.
  • این ابزار تصویر مطلوبی از کسب وکار در ذهن مشتری ایجاد می کند.

انواع طرح کارت ویزیت لایه باز

کارت ویزیت مشاغل یکی از ابزارهای کلیدی در بازاریابی و تبلیغات شخصی و تجاری است. این ابزار باعث می شود تا بتوان کسب و کارها را به شکل حرفه ای معرفی کرد. در طراحی کارت ویزیت حرفه ای باید به جزئیات زیادی توجه کنید و طرح لایه باز کارت ویزیت، به طراحان این امکان را می دهد تا بتوانند به آسانی طرح خود را باز و در مواقع نیاز آن را ویرایش کنند.

این نوع طرح کارت ویزیت، در حقیقت فایل طراحی شده ای است که همه المان های مورد نیاز برای طراحی و چاپ کارت ویزیت را دربرمی گیرد. همچنین این فایل با فرمت PSD قابلیت ذخیره شدن دارد؛ زیرا طراحان با این فرمت می توانند طرح کارت ویزیت خود را در فتوشاپ باز کرده و به سادگی تغییرات مورد نظر خود را در آن ایجاد کنند. به طور معمول این طرح ها شامل المان های مرتبط با شغل هستند. این المان ها شامل نام و شعار شغل، شماره تلفن، آدرس، نشانی وب سایت و شبکه های اجتماعی، لوگو و عکس شخصی و… می شوند .

طرح کارت ویزیت می تواند برای هر نوع کسب وکاری مناسب باشد به عنوان مثال برای مشاغلی مانند حسابداری، کارت ویزیت با رنگ بندی های سبز و آبی و با یک طرح کلاسیک و حرفه ای بسیار مناسب و ایده آل خواهد بود.

امروزه در صنعت مد می توان از رنگ بندی های جذاب و تصاویر خلاقانه استفاده کرد. با اینکه ظاهر و طرح کارت ویزیت بسیار مهم است، اما محتوای آن نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. به عنوان مثال، ثبت اطلاعات دقیق و کاربردی در کارت ویزیت می تواند منجر به جذب مشتریان جدید شود.

طرح کارت ویزیت لایه باز

طرح لایه باز کارت ویزیت

سایت تربچه با بهره مندی از بروزترین طرح های جذاب و لایه باز این امکان را برای مشتریان خود فراهم می کند تا کاربران بدون نیاز به طراح و گرافیست یا پرداخت هزینه های بالای طراحی، طرح مورد نظر خود را در کمترین زمان و بهترین کیفیت به صورت PSD قابل ویرایش از بین هزاران طرح جذاب دریافت کنند.

به علاوه کارشناسان متخصص و حرفه ای سایت تربچه به طور فعال آماده مشاوره و پاسخگویی به مشتریان هستند. این سایت افتخار دارد که با ارائه سامانه ای هوشمند در کنار واحد تخصصی طراحی، امکان انتخاب انواع طرح کارت ویزیت جذاب را در کمترین زمان برای کابران فراهم نموده است. اگر می خواهید برای کسب و کار خود یک کارت ویزیت با کیفیت و خاص داشته باشید، ما سایت تربچه را به شما توصیه می کنیم.

سخن پایانی

این روزها کارت ویزیت در تبلیغات و بازاریابی کسب و کارها نقش بسیار موثر و بسزایی ایفا می کند. کارت ویزیت کارتی است که به منظور معرفی کسب وکار و حوزه شغلی خود به دیگران مورد استفاده قرار می گیرد. برای ابعاد کارت ویزیت اندازه قطعی و مشخصی وجود ندارد از جمله این ابعاد می توان به کارت ویزیت مربع، مستطیل، دورگرد و… اشاره کرد.

با اینکه ظاهر و طرح کارت ویزیت بسیار مهم است، اما محتوای آن نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. اگر می خواهید برای کسب و کار خود یک کارت ویزیت با طرح لایه باز خاص چاپ کنید ما سایت تربچه را به شما توصیه می کنیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/widJJbt2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
سوده جهانشاهی :
3 ماه پیش
سلام، لطفا نمونه کارت ویزیت های بیشتری بذارین
مهسا دوری :
2 هفته پیش
سلام و عرض ادب، لطفا در زمینه گرافیک مقالات بیشتری منتشر کنید
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه