پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

پرفروش ترین دوربین های 2 مگاپیکسل داهوا

شرکت داهوا یکی از برندهای مشهور و محبوب در زمینه تولید سیستم های حفاظتی و امنیتی، به ویژه دوربین مداربسته است که این محبوبیت را مدیون کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد. این برند همه ساله درصد فروش بالایی را در بازارهای جهانی به خود اختصاص می دهد و محصولات آن در کشور ایران نیز جایگاه ویژه ای دارند.

ما در این مقاله سعی داریم تا پرفروش ترین دوربین های 2 مگاپیکسل داهوا را به همراه ویژگی ها، قیمت و کاربرد به شما معرفی کنیم، چرا که این دوربین ها به دلیل قیمت مناسب و کیفیت تصویری مطلوب در بین کاربران رواج بیشتری دارند. با ما همراه باشید.

 

مهم ترین ویژگی های دوربین های 2 مگاپیکسل داهوا

دوربین 2 مگاپیکسل داهوا که به دوربین Full HD با رزولوشن 1920*1080 معروف است، میدان دید در شب و کیفیت تصویر قابل قبولی را فراهم می کند. این دوربین ها معمولا برای نصب در راهروها گزینه مناسبی هستند، چرا که می توانند تصویری با وضوح مطلوب ثبت کرده و حرکات سریع را به خوبی پوشش دهند. اغلب در مناطقی که میدان دید دوربین در آن ها کم است یا مصارف خانگی و شرکت ها دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا استفاده می شود.

دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل داهوا کیفیت تصویر متوسطی را برای ثبت و ضبط تصاویر فراهم می کند و اکثرا در کاربردهای خانگی و شرکتی مورد استفاده قرار می گیرد. عدد 1200 در پارت نامبر دوربین داهوا نشان دهنده کیفیت تصویری 2 مگاپیکسلی آن است. کیفیت و برد تصویربرداری پرفروش ترین دوربین دو مگاپیکسل داهوا با توجه به عواملی مثل نوع لنز و شرایط نوری منطقه مشخص می شود.

به عنوان مثال: دوربین 2 مگاپیکسل داهوا با لنز ثابت 2.8 میلی متر در یک محیط با نور کافی می تواند تصاویر را تا فاصله 10 متر ثبت کند که میزان برد لنز 3.6 میلی متر در شرایط یکسان بالاتر خواهد بود.

از مهم ترین ویژگی های پرفروش ترین دوربین های 2 مگاپیکسل داهوا می توان به تصویربرداری با کیفیت بالا (Full HD 1080P)، تکنولوژی ساخت (دوربین های تحت شبکه و آنالوگ)، فناوری و فضای ذخیره سازی (دستگاه NVR، DVR و XVR که به فناوری دوربین مداربسته بستگی دارد)، قابلیت دید در شب (ثبت تصاویر در فضای کم نور و تاریک به صورت رنگی یا سیاه و سفید) و ویژگی های ظاهری (دام، بالت و اسپید دام) اشاره کرد.

توجه داشته باشید که دستگاه ضبط کننده خریداری شده برای دوربین 2 مگاپیکسل باید دارای رزولوشن ضبط 1080P باشد تا از پس ضبط تصاویر دوربین برآید. در واقع، همخوانی دستگاه ضبط کننده با دوربین مداربسته از مهم ترین مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معرفی 5 مورد از پرفروش ترین دوربین های 2 مگاپیکسل داهوا

معرفی 5 مورد از پرفروش ترین دوربین های 2 مگاپیکسل داهوا

دوربین 2 مگاپیکسل داهوا یکی از دوربین های رایج در انواع کاربردها است که دلیل این امر کیفیت بالا و قیمت مناسب آن می باشد. در ادامه 5 مورد از پرفروش ترین دوربین های مداربسته 2 مگاپیکسل داهوا را معرفی خواهیم کرد.

 

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1200TP

یکی از دوربین های مداربسته سری HDCVI داهوا که با سه نوع لنز 2.8، 3.6 و 6 میلی متری تولید شده است و با قابلیت دید در شب تا عمق 30 متر یکی از گزینه های مناسب برای نظارت شبانه نیز به شمار می رود. یکی از از پرفروش ترین دوربین های 2 مگاپیکسل داهوا که با خروجی قابل تعویض HD و SD، استاندارد حفاظتی (IP67)، تکنولوژی DWDR و 2D NR به بازار ارائه شده و قیمت و کیفیت مناسبی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

 

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1200DP

یکی دیگر از پرفروش ترین دوربین های 2 مگاپیکسل داهوا که در دسته دوربین های بولت قرار می گیرد و دارای قدرت بالایی در ارائه تصاویر در هنگام تاریکی و شرایط کم نور است. این دوربین تا شعاع 80 متری را در تاریکی پوشش می دهد و با لنزهای 3.6، 6 و 8 میلی متر، دست مصرف کننده را در انتخاب لنز ثابت مورد نظر باز می گذارد. ویژگی های مهم این دوربین را می توان در استاندارد IP67 (ضدآب و ضد گرد و خاک)، خروجی قابل تعویض HD و SD، تکنولوژی تصویر BLC/HLC/DWDR و 2D NR و بدنه فلزی آن خلاصه کرد.

 

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1209CMP-A-LED

یک دوربین فول کالر (Full-color) با قابلیت دید در شب تمام رنگی که جزئیات را در نظارت های شبانه نیز با دقت بسیار بالا به نمایش می گذارد و تا شعاع 20 متری پاسخگوی نیازهای نظارتی کاربر در شرایط کم نور و تاریک است. این دوربین HDCVI با دو نوع لنز ثابت 2.8 و 3.6 میلی متر به بازار ارائه شده و دارای میکروفون داخلی برای ضبط صدای محیط می باشد. یکی از پرفروش ترین دوربین های 2 مگاپیکسل داهوا که از فرمت های تصویر CVI/CVBS/AHD/TVI پشتیبانی می کند و به دلیل برخورداری از استاندارد IP67، معمولا در فضاهای بیرونی و شرایط جوی نامناسب کاربرد دارد.

 

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1209TLMP-LED

یک دوربین بولت با کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل که نه تنها قادر به ثبت تصاویر با کیفیت در روشنایی است، در نظارت های شبانه نیز می تواند به کمک تکنولوژی Full-color به ثبت تصاویر تمام رنگی بپردازد و تا شعاع 40 متری را در شرایط کم نور پوشش دهد. این دوربین نیز به دلیل پشتیبانی از فرمت های CVI/CVBS/AHD/TVI از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و با لنزهای 3.6 و 6 میلی متر در بازار تجهیزات نظارتی به فروش می رسد. پشتیبانی از استاندارد IP67 و تکنولوژی DWDR از ویژگی های مهم دوربین مداربسته داهوا مدل HFW1209TLMP-LED به شمار می روند.

 

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1209CP-A-LED

از پرفروش ترین دوربین های 2 مگاپیکسل داهوا که می تواند قابلیت دید در شب رنگی را به واسطه تکنولوژي فول کالر داهوا فراهم کند و در محیط های تاریک و کم نور تا شعاع 20 متر، تصاویر تمام رنگی ثبت نماید. برخورداری از میکروفون داخلی، پشتیبانی از فرمت های CVI/CVBS/AHD/TVI و پشتیبانی از استاندارد IP67 از ویژگی های مهم این دوربین به شمار می روند. دوربین داهوا مدل HFW1209CP-A-LED با دو نوع لنز 2.8 و 3.6 میلی متر به بازار ارائه شده است و از تکنولوژی DWDR برای اصلاح رنگ در شرایط نامساعد نوری بهره می برد.

 

کاربردهای دوربین داهوا 2 مگاپیکسل

پرفروش ترین دوربین های 2 مگاپیکسل داهوا می توانند تصاویر را به صورت Full HD ثبت و ضبط کنند و نیاز شما به تصاویر باکیفیت را تامین نمایند. در واقع، دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل داهوا برای مناطقی طراحی شده است که در آن ها نیازی به جزئیات دقیق وجود ندارد.

 استفاده از این دوربین ها در کاربردهای خانگی و شرکتی کاملا مقرون به صرفه می باشد. چون برای نظارت بر منزل که با هدف تشخیص افراد غریبه انجام می شود یا نظارت بر شرکت های متوسط که هدف از نظارت بر آن ها کنترل رفت و آمد یا کنترل رفتار کارکنان است، صرف هزینه های بالا برای خرید دوربین های حرفه ای منطقی به نظر نمی رسد و یک دوربین 2 مگاپیکسلی نیز می تواند با ثبت تصاویر باکیفیت عمل نظارت را به بهترین شکل انجام دهد. شما می توانید از این نوع دوربین برای نظارت بر فروشگاه، مدرسه، انبار و غیره نیز استفاده کنید.

دوربین 2 مگاپیکسل داهوا با توجه به شکل ظاهری (بولت، دام و اسپید دام) و استانداردهای حفاظتی در محیط های داخلی و بیرونی نصب می شود. برای مثال: برای حیاط ساختمان باید از یک دوربین ضد آب و ضد گرد و خاک استفاده کنید تا عواملی مانند باد و باران موجب اختلال در عملکرد آن نشوند.

قیمت دوربین داهوا 2 مگاپیکسل

قیمت دوربین داهوا 2 مگاپیکسل

پرفروش ترین دوربین دو مگاپیکسل داهوا دارای تکنولوژی ساخت HD یا IP است که با عنوان های آنالوگ اچ دی یا تحت شبکه شناخته می شود. در واقع، مهم ترین عاملی که در قیمت گذاری این دوربین تاثیر دارد، تکنولوژی ساخت آن می باشد. دوربین های آنالوگ داهوا با تکنولوژی HDCVI به بازار ارائه می شوند و دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا هستند. این دوربین ها در مقایسه با دوربین های مداربسته تحت شبکه قیمت مناسب تری دارند، چرا که دوربین های تحت شبکه از ویژگی های حرفه‎ ای و قابلیت های پیشرفته بهره می برند.

البته این موضوع نشان دهنده ضعف دوربین های HDCVI نیست و هر دوربین در کاربرد مناسب خود بهترین خواهد بود. قابلیت دید در شب، تکنولوژی تصویر، ویژگی های فنی، جنس بدنه، استانداردهای حفاظتی و سایر ویژگی ها نیز در قیمت گذاری دوربین بسیار موثر خواهند بود.

 

کلام آخر

پرفروش ترین دوربین های 2 مگاپیکسل داهوا در مناطق مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و کیفیت و کارایی لازم را در کاربرد مخصوص خود فراهم می کنند. این دوربین ها برای مناطقی که تشخیص دقیق جزئیات در آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، انتخاب مناسبی نخواهند بود. چون برای این منظور از دوربین های 4 مگاپیکسل به بالا استفاده می شود. اما برای کاربردهای خانگی یا نظارت هایی که به جزئیات بالا نیاز ندارند، بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب هستند.

البته توجه داشته باشید که شرکت انتخابی شما برای خرید دوربین نیز در قیمت و کیفیت آن تاثیر دارد.

فروشگاه اینترنتی فرادید انواع دوربین داهوا، هایک ویژن، مکسل، انواع ضبط کننده ویدیویی، انواع دزدگیر و دیگر تجهیزات جانبی را ارائه می دهد و برای اطلاع از قیمت انواع دوربین مداربسته داهوا می توانید به این صفحه از سایت فرادید (https://faradidcamerashop.com/product-category/cctv/brand/dahua/) مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/neBuSPa5
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه