چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت خودرو امروز، شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ در حال حاضر تغییری نسبت به روز گذشته ندارد. شاید بتوان ثبات فعلی بازار را مدیون آرام گرفتن نرخ ارز دانست، اما قیمت ها تا روز عید چه تغییری خواهند داشت؟

به گزارش فرصت امروز به نقل از مشرق، قیمت خودرو امروز، شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ و در آخرین هفته ۱۴۰۲ کار خود را بدون تغییر نسبت به روز گذشته آغاز کرد. ثبات قیمتی در اغلب محصولات به چشم می خورد که ناشی از آرام گرفتن نرخ ارز و رسیدن به روزهای پایانی سال جاری است.

از هفته گذشته ترمز تمامی بازارها کشیده شد که در اثر آن، قیمت خودروهای داخلی در بازار با شیب بسیار جزئی کاهش یافتند. طی هفته جاری نیز با توجه به اینکه عید نوروز پیش روست، اغلب خریداران و فروشندگان معامله خود را انجام داده اند و دیگر فعالان بازار هم منتظر بازگشایی دوباره پس از تعطیلات هستند که تصمیم خود مبنی بر خرید یا فروش را بگیرند.

با توجه به قیمت های اعلامی  قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می کند.

همانطور که اشاره شد، بعید به نظر می رسد که قیمت خودروهای داخلی بازار در هفته جاری تغییر چندانی داشته باشد. چرا که چند روز تا تحویل سال جدید باقی نمانده و اغلب خریداران و فروشندگان بازار از انجام معامله عقب نشینی کردند.

ساینا دنده ای S از سدان های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می شود که طی هفته های گذشته نوسانات جزئی داشت، اما امروز بدون تغییر روی نرخ ۴۱۵ میلیون تومان معامله می شود.

شاهین G سدان لوکس و رده بالای سایپا به شمار می رود که از هفته گذشته تغییر چندانی ندارد و امروز نیز با همان قیمت ۷۲۹ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

پژوپارس LX TU۵ از هم رده های سمند سورن بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ ۸۱۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

تارا اتوماتیک V۴ که گران ترین خودروی حال حاضر داخلی به شمار می رود با افزایش قیمت هایی که طی هفته گذشته تجربه کرد، سرانجام به یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان رسید که با توجه به ثبات اغلب خودروهای بازار، صعود ۳۵ میلیون تومانی را تنها در یک هفته تجربه کرد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/JUgWoBQF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه