چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از همشهری آنلاین، قیمت خودرو امروز، دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ پس از چند هفته روند صعودی، سرانجام آرام گرفت و اکثر محصولات داخلی، مونتاژی و وارداتی بازار نسبت به روز گذشته افت قیمت ناچیزی را تجربه می کنند.

بزرگ ترین عامل این افت قیمت در بازار خودرو را می توان عقب نشینی نرخ ارز در بازار آزاد دانست. روز گذشته قیمت دلار دوباره به کانال زیر ۶۰ هزار تومان بازگشت و هم اکنون با نرخ ۵۹ هزار و ۲۰۰ تومان معامله می شود که همین امر توانست هیجان بازارهای موازی را کاهش دهد و با نبود متقاضی در بازار خودرو، قیمت ها فروکش کند.

قیمت خودرو های داخلی، مونتاژی و وارداتی آرام گرفت

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی بازار در برخی موارد به صورت بسیار جزئی کاهشی گزارش می شود. ساینا S دنده ای یکی از ارزان ترین سدان های بازار داخلی به شمار می رود که نسبت به روز گذشته تنها یک میلیون تومان ارزان شد و هم اکنون با قیمت ۴۱۹ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

شاهین G سدان لوکس شرکت سایپا نیز با افت شش میلیون تومانی نسبت به روز گذشته با نرخ ۷۲۵ میلیون تومان به فروش می رسد.

سمند سورن پلاس بنزینی اما برخلاف روند بازار از ابتدای روز جاری هیچ تغییری ندارد و با ۷۴۵ میلیون تومان به فروش می رسد.

دنا پلاس ۶ دنده توربو که اخیراً مدل ۱۴۰۳ آن وارد بازار شده است، فعلاً تغییری ندارد و با همان نرخ ۹۴۵ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی اما برخلاف داخلی های بازار روند یکسانی ندارد.

جک J۴ آپشنال که یکی از ارزان ترین محصولات مونتاژی حال حاضر بازار به شمار می رود از ابتدای امروز پنج میلیون تومان گران تر شده و با ۸۵۵ میلیون تومان به فروش می رسد.

آریزو ۵ توربو جدید اما نسبت به دیروز هیچ تغییری ندارد و با یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان قابل خریداری است.

فونیکس آریزو ۶ پرو که جزو سدان های رده بالای مونتاژی بازار شمرده می شود، ۱۰ میلیون تومان گران تر شده و با یک میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان معامله می شود.

دیگنیتی پرستیژ یکی از کراس اوورهای لوکس بازار است که با افت ۲۰ میلیون تومانی بازار به نرخ دو میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان رسید.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/60RiJJ7R
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه