در این پست می خواهیم در مورد بهترین روش افزایش دامین اتوریتی با شما صحبت کرده و بهترین روش افزایش اتوریتی را به شما کاربران عزیز آموزش دهیم.
یکی از بهترین راه ها برای افزایش اتوریتی سایت، ایجاد و اشتراک گذاری محتوای با کیفیت و ارزشمند است. محتواهای ارائه شده باید اطلاعات جدید و مفیدی ارائه دهند تا کاربران به طور مداوم به سایت بازگردند. همچنین، اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی و سایر پلتفرم ها به افزایش سئو وبسایت و بهبود اتوریتی کمک می کند.
اگر به دنبال یک راهنمای جامع و آموزش برای افزایش دامین آتوریتی وب سایت خود هستید، جستجوی شما در اینجا کامل می شود.
در این بخش، یک سایت مفید و رایگان جهت چک کردن و بررسی دامین اتوریتی را خدمت شما معرفی خواهیم کرد. با این ابزار بررسی اتوریتی می توانید تا 20 سایت را با هر جستجو بررسی کنید.
سایت letmepost:
letmepost.com/check-da-pa
در طول سال ها و با عمق تحقیق در زمینه سئو، متخصصان اصلی در این حوزه فهمیده اند که چه چیزی بر رتبه بندی وب سایت ها تأثیر می گذارد. فراتر از مسائل اساسی بهینه سازی وب، برخی عوامل خاص تأثیر مستقیم بر اعتبار یک دامنه و افزایش دامین اتوریتی دارند. قابل ذکر است که سفارش خرید رپورتاژ آگهی قوی و کیفیت آنها (اگر از سایت هایی با اعتبار خوب مانند سایت پینگادو آمده باشند) یکی از نکات مهم است.
کیفیت اطلاعات یک معیار غیرمستقیم دیگر است. اگر محتوای برتر ارائه دهید، مردم شما را به عنوان یک متخصص می شناسند. چنین محتوا باعث دریافت لینک ها از سایت های با رتبه بالا می شود و اعتبار دامنه شما را افزایش می دهد. یکی دیگر از معیارهای اعتبار دامنه تعداد رقبای حوزه شما و اعتبار آن ها است.
به عبارت دیگر، اعتبار دامنه شما به این بستگی دارد که وب سایت شما نسبت به رقبا چقدر اعتبار دارد. امتیاز شما بر اساس وضعیت و سطح اعتبار رقباست. اگر حوزه شما رقابت بسیار داشته باشد، احتمالاً دستیابی به اعتبار دامنه مشکل است. در انتخاب حوزه و مخاطب هدف وب سایت خود، دقت کنید.
عوامل اضافی دیگری نیز وجود دارند، اما Moz در مورد آنها خیلی واضح نیست. با این حال، ارزشمند است بدانید که Moz تنها منبعی نیست که این معیار را در صنعت امروز ارائه می دهد.
چه چیزی به عنوان یک اعتبار دامنه مطلوب شناخته می شود؟ مزایای آن برای استراتژی های سئو شما چیست؟ شناختن اینکه چه چیزی به عنوان یک اعتبار دامنه خوب در نظر گرفته می شود، به وب سایت شما امکان می دهد تا در نتایج جستجوی گوگل به رتبه بندی بالاتری دست یابد. زمانی که به بهینه سازی موتورهای جستجو می پردازیم، عوامل متعددی بر رتبه بندی صفحات تأثیر می گذارند.
علاوه بر همه موارد، رقابت برای گرفتن جایگاه های اولیه بسیار زیاد است و رقبا می دانند چگونه وب سایت هایی را که به عنوان مرجع توسط الگوریتم های گوگل در نظر گرفته می شوند، داشته باشند. بنابراین، کار روی برخی نکات تصمیم گیرنده مانند دامین آتوریتی، شرکت شما را در یک موقعیت برجسته قرار می دهد. اما سوال مهم این است، دقیقاً چه چیزی به عنوان یک اعتبار دامنه مطلوب در نظر گرفته می شود؟ DA چیزی است که به سرعت ساخته نمی شود. هر چه زودتر این مفهوم را درک کنید، بهتر است. در نهایت، زمانی نیاز است تا یک حضور آنلاین بهینه سازی شده ایجاد شود.
دامین اتوریتی (DA) یک امتیاز رتبه بندی موتور جستجو است که توسط Moz توسعه یافته و پیش بینی می کند چقدر یک وب سایت در جستجوی گوگل رتبه خواهد گرفت. امتیاز اعتبار دامنه از 0 تا 100 متغیر است. می توانید امتیاز DA وب سایت خود را با استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل سئو دامنه رایگان Moz بررسی کنید. همچنین امتیاز DA در حین ساخت لینک نیز مفید است، زیرا می توانید فقط به وب سایت هایی با امتیاز DA بالا لینک دهید. هرچه امتیاز DA یک وب سایت بالاتر باشد، بک لینک معتبرتری دارد.
اعتبار صفحه (PA) نیز یک امتیاز است که توسط Moz توسعه یافته و پیش بینی می کند چقدر یک صفحه یا URL وب در نتایج جستجو رتبه خواهد گرفت. امتیاز اعتبار صفحه از 0 تا 100 متغیر است. هر چه امتیاز بالاتر باشد، توانایی رتبه گیری بیشتر است. همانند اعتبار دامنه (DA)، امتیاز اعتبار صفحه نیز با استفاده از یک الگوریتم یادگیری ماشین محاسبه می شود. می توانید امتیاز PA وب سایت خود را با استفاده از ابزار کاوش لینک Moz بررسی کنید. تفاوت اصلی بین امتیاز PA و DA که توسط Moz توسعه یافته است، این است که اعتبار صفحه اندازه گیری قدرت رتبه بندی یک صفحه انفرادی را انجام می دهد در حالی که اعتبار دامنه قدرت رتبه بندی یک دامنه یا وب سایت کامل را اندازه گیری می کند.
برای اطلاع از اینکه چه اعتبار دامنه ای، خوب است باید بررسی کنید که یک وب سایت چقدر به اساس یک مقیاس از 1 تا 100 می رسد، به طوری که 100 امتیاز بهترین امتیاز ممکن است.
وقتی Moz این معیار را ایجاد کرد، ابزاری را نیز برای تجزیه و تحلیل وب سایت در دسترس قرار داد. همچنین می توانید از ابزار کاوش کلمات کلیدی Moz برای بررسی دامین اتوریتی استفاده کنید. برای رتبه بندی اتوریتی وب سایت، در نظر داشته باشید که:
همچنین مهم است که هنگام ارزیابی دامین اتوریتی، به متنوع بودن زمینه ها توجه کنید. یکی از آنها اعتبار متوسط دامنه در صنعت شما یا اعتبار صفحاتی است که برای یک عبارت خاص رتبه بندی شده اند. اگر یک وب سایت کسب و کار کوچک دارید و بهینه سازی های سئو در حال اجرا است و هنوز نزدیک به 34 امتیاز دارید، این امتیاز می تواند بسیار خوب در نظر گرفته شود. با این حال، برای وب سایت های شرکت های بزرگ، نیازمندی ها تغییر می کند. با قدرت کار بیشتر و سرمایه گذاری بیشتر، باید انتظار داشته باشید که ارزش های بسیار بالای اعتبار دامنه را بدست آورید. اگر امتیاز به بالاتر از 60 نرسد، ارزیابی در این زمینه به عنوان ناکارامد در نظر گرفته می شود.
چندین ابزار برای بررسی اعتبار دامنه وب سایت آنلاین موجود است. سه تا از مفیدترین آنها را لیست کردیم:
Moz به شما امکان انجام تعداد محدودی پرس وجو رایگان دامین اتوریتی در ماه را می دهد. این ابزار رایگان امتیاز اعتبار دامنه، تعداد لینک ها و برترین صفحات وب سایت را نشان می دهد.
برای شروع، نام دامنه خود را وارد کنید. سپس از شما خواسته می شود یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید. پس از انجام این کار، بر روی ایمیل فعال سازی کلیک کنید تا شروع کنید.
همچنین می توانید افزونه MozBar را فعال کنید و اعتبار دامنه برای هر وب سایتی که در نتایج جستجوی گوگل رتبه بندی شده است، ببینید.
با یک حساب پرداختی، می توانید کلمات کلیدی را تحقیق کنید، تجزیه و تحلیل SERP انجام دهید، عملکرد سئو را پیگیری کنید و موارد دیگر را انجام دهید. حتی می توانید رقبا را تحلیل کنید.
Semrush ابزار اعتبار دامنه رایگان و یک نسخه پرداختی دارد. نسخه رایگان اطلاعات زیادی را نشان می دهد، از جمله امتیاز سایت، لینک ها و مقایسه با وب سایت های رقیب، همچنین نشان می دهد که بیشترین ترافیک شما از کجا می آید.
برای شروع، آدرس وب سایت خود را وارد کنید. سپس می توانید انتخاب کنید که جستجو را به صورت جهانی یا در کشور انجام دهید. برای مشاهده نتایج، enter را بزنید.
هر چند کاربران پرداختی می توانند بیش از یک وب سایت را پیگیری کنند. آن ها همچنین می توانند بیشترین تعداد صفحات را کراول کنند و از کلمات کلیدی بیشتری پیگیری کنند.
Ahrefs ساده اما موثر است. مانند ابزارهای مشابه دیگر، ویژگی های رایگان و پرداختی دارد. نام دامنه خود را وارد کرده و enter را بزنید تا نتایج را ببینید. Ahrefs امتیاز شما و لیست لینک ها را نشان می دهد.
Ahrefs نشان می دهد که لینک ها از کدام سایت ها می آیند. همچنین اعتبار دامنه سایت های متصل به وب سایت شما را نشان می دهد.
متاسفانه اگر لینک های زیادی دارید، همه آنها در طرح رایگان نمایش داده نمی شوند. برای مشاهده اطلاعات بیشتر، باید برای یک حساب پرداختی ثبت نام کنید.
اگر نیاز به افزایش دامین اتوریتی سایت خود دارید، به سایت آذین بلاگ مراجعه نمایید. در این مقاله، به بررسی جزئیات بهترین راهکارها و روش های افزایش اتوریتی پرداختیم و توضیحات جامعی در این خصوص ارائه دادیم. افزایش اتوریتی در دامنه، موضوعی حیاتی برای بهبود جایگاه و سطح معتبریت وبسایت در موتورهای جستجو و افزایش بازدیدکنندگان است.
یکی از بهترین راه ها برای افزایش اتوریتی دریافت بک لینک از وبسایت های معتبر و مرتبط است. این لینک ها می توانند از وبسایت های با اتوریتی بالا، مطالب مرتبط با وبسایت و یا از طریق تبلیغات محتوایی به دست آید. همچنین، تحقیق و استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و دقیق نیز به بهبود جایگاه در موتورهای جستجو و افزایش اتوریتی کمک می کند. در کل، افزایش اتوریتی یک فرآیند تدریجی و پیچیده است که نیازمند استراتژی هوشمندانه، کارآمد و استمرار است.