پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از خبرآنلاین، بازار جهانی طلا در حال مرزبانی قیمت هاست . آخرین گزارش ها نشان می دهد که اونس طلا با افزایش ۱۲ دلاری، روی رقم ۲ هزار و ۴۴ دلار ایستاده است. این یعنی در طول یک روز گذشته طلا ۰.۵ درصد گران شده است.

بنا به این گزارش، بررسی روند قیمت ها در طول یک هفته گذشته حاکی از آن است که اونس طلا ۲۱ دلار و به عبارتی یک درصد افزایش قیمت داشته است. تغییر قیمت طلا در طول یک ماه گذشته هم ۱۱ دلار بوده است.

افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی

براساس گزارش رویترز، به نظر نمی رسد مقامات فدرال رزرو آمریکا سیاست نرخ بهره را تغییر دهند، اما طبق گفته تحلیلگران قیمت طلا با اجرایی شدن کاهش نرخ بهره در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی رکورد خواهد زد.

حداقل ۱۰ نفر از مقامات فدرال رزرو قرار است در این هفته سخنرانی کنند و شاخص هزینه کرد مصرف شخصی که شاخص مورد علاقه این بانک برای تعیین سیاست های پولی است، در روز پنجشنبه اعلام می شود.

سیاست گذاران فدرال رزرو همگی عقیده دارند هیچ عجله ای برای کاهش نرخ بهره وجود ندارد پایین آمدن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیرسودده را کاهش داده و تمایل برای خرید آن را بالا می برد.

از طرف دیگر در آن سوی دنیا چین به عنوان بزرگترین مصرف کننده طلا واردات این فلز گرانبها در ژانویه را از طریق هنگ کنگ افزایش داده و به بالاترین رقم از اواسط ۲۰۱۸ رسانده است.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fXhq7fbp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه