پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تاخت و تاز قیمت خودرو در بازار

4 ماه پیش ( 1402/12/10 )
 

قیمت خودرو، امروز، پنج شنبه، 10 اسفند 1402، به جز چند محصول که تغییری نسبت به روز گذشته ندارند، در اغلب محصولات صعودی گزارش می شود.

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو که این هفته کار خود را صعودی آغاز کرده بود همچنان روی این روند خود پایبند مانده و امروز هم کلیت بازار مسیر رو به اوج خود را ادامه می دهد. به ویژه توقف تولید پژو پارس، باعث تخت گاز این خودرو و البته رقبای قیمتی آن در بازار شده است. 

گذشته از خبر توقف تولید سدان محبوب ایران خودرو، رهاشدن دوباره فنر فشرده دلار سیگنال مهم دیگری است که بازار خودرو همچنان از آن تبعیت می کند. 

تاخت و تاز قیمت خودرو در بازار

بازار ارز امسال به سنت سال های گذشته خود وفا کرد و در روزهای پایانی سال رکوردهای جدیدی را بر جای گذاشت. طی چند روز اخیر نیز بار دیگر اوج گیری این بازار منجر به نابسامانی سایر بازارها، ازجمله خودرو شده است. 

اکثر محصولات امروز هم کار خود را صعودی آغاز کرده اند و در هیچ مدل مورد بررسی افت قیمت به چشم نمی خورد. 

قیمت خودرو در بازار داخلی به روند روزهای گذشته صعودی گزارش می شود. در بین 10 محصول مورد بررسی تنها چهار مدل به چشم می خورد که عدد صفر جلوی تغییرات قیمتی آن ها نمایان است. در بازار امروز دو محصول سایپا، یعنی تیبا صندوق دار و هاچ بک و پژو 207 اتومات و پژو 206 تیپ 3، دو خودروی تولیدی ایران خودرو، با همان قیمت روز گذشته خرید و فروش می شوند.

گرچه امروز از سرعت رشد پژو پارس کاسته شده و خبری از شتاب  قیمتی روزهای گذشته نیست، اما سدان محبوب ایران خودرو همچون تخت گاز به سمت رکوردهای جدید پیش می رود. چنانکه امروز پژو پارس TU5 LX با رشد حدود دو درصدی سقف جدید 810 میلیون تومانی را به ثبت رساند. موتور XU7P نیز از قافله گرانی عقب نماند و تا 640 میلیون تومان پیش رفت. 

پژو 207 پانوراما دنده ای و تارا دنده ای که از مهم ترین رقبای قیمتی پژو پارس شناخته می شوند مسیر این محصول را در پیش گرفتند تا ضربه نهادهای دولتی به بازار خودرو بیش از هر زمانی نمایان شود. 

تارا اتوماتیک، به عنوان گران ترین محصول تولیدی ایرانی نیز رشد بیش از یک درصدی را به ثبت رساند تا در محدوده یک میلیارد و 150 میلیارد تومان معامله شود. 

پراید 151، وانت تولیدی سایپا نیز از کلیت بازار تبعیت کرد و امروز نرخ 310 میلیون تومان را پشت سر گذاشت. 

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MqRSFozV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه