پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

واسطه ها در بازار خودرو های وارداتی مشغول قیمت سازی هستند این در حالیست که سیاست گذار خودرویی هنوز نتوانسته روند واردات خودرو را به گونه ای سامان دهد تا جلوی قیمت سازی برای محصولات وارداتی برندهای جهانی خودروساز گرفته شود. واسطه ها در جدیدترین اقدام خود در حال زمینه سازی برای جا انداختن قیمت کیا K5 در بازار هستند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از اکو ایران، براساس اخبار منتشر شده قیمت اعلامی از سوی واسطه ها برای این محصول لاکچری برند کیا در بازه چهار میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومانی تا پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی نوسان می کند.

افزایش قیمت خودرو های واردتی سامانه یکپارچه تحت تاثیر عرضه قطره چکانی

البته به نظر می رسد هنوز داد و ستدی با این قیمت برای کیا K5 ثبت نشده اما اقدام واسطه ها نشان می دهد آن در حال تثبیت قیمت این خودرو در بازه قیمتی یاد شده هستند.

کیا K5 در سامانه یکپارچه فروش خودرو با قیمت دو میلیارد و ۴۶۷ میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار داشت. این محصول خودروساز کره ای با توجه به قیمت تعیین شده پشت ویترین سامانه یکپارچه لقب گران ترین خودروی وارداتی را در میان خودروهای عرضه شده به خود اختصاص داده است.

با توجه به عرضه قطره چکانی خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه بخصوص محصولات برندهای مطرح ژاپنی، کره ای و اروپایی قابل پیش بینی بود که این خودروها با قیمت های نجومی در بازار حاضر شوند.

کارشناسان تاکید داشتند که چنانچه قرار است بازار خودرو از واردات نفع ببرد سیاست گذار باید زمینه را برای ورود گسترده محصولات برندهای جهانی خودروساز آمده کند.

نگرانی کارشناسان این بود که عرضه محدود نه تنها روی قیمت های بازار اثر  مثبت نگذارد و نمودار قیمتی را نزولی نکنند بلکه سبب شود تا قیمت خودرو هایی که در دور جدید واردات عرضه شدند نیز به نوعی در بازار هضم شده و به جای اثرگذاری از وضعیت بازار تاثیر گرفته و رکوردهای عجیبی را ثبت کنند.

حال با قیمت بازاری خودروهایی که در دور جدید واردات در بازار حاضر شدند شاهد هستیم که نگرانی کارشناسان بی مورد نبوده است و بازار خودرو اسیر سیاست گذاری نادرستی شده که می توانست بهتر مدیریت شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/teU52Unb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه