شنبه, ۱۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 4 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خوانساری در نشست خبری با موضوع فراخوان محیط آزمون تنظیم گری یا سندباکس که امروز صبح برگزار شد با بیان اینکه سندباکس به اکوسیستم نوآوری کشور کمک خواهد کرد، گفت: تاسیس سندباکس وزارت ارتباطات فرصتی است که به جای مانع تراشی برای کسب و کارها، موانع سر راه آن ها را شناسایی و از بروز مشکلات جلوگیری کنیم و از این طریق به رشد و شکوفایی کسب و کارها دست پیدا کنیم.

رییس سازمان فناوری اطلاعات اضافه کرد:در سال ۹۸ مصوبه ای توسط سازمان تنظیم مقررات شورای عالی فضای مجازی به عنوان نظام مدیریت یکپارچه منتشر شد و از سال گذشته دبیرخانه ای برای محیط‍  های آزمونگری در وزارت اقتصاد شکل گرفت. در حوزه محیط های آزمون دو شکل کلی داریم که یکی توسعه ای و دیگری نظارتی است. بحث ما در این نشست مربوط به محیط های آزمون گری نظارتی است تا اگر کسب و کاری قصد فعالیت در زمینه ای را داشته باشد که قوانین مشخص برای آن وجود ندارد، در این محیط بتواند کار کند.

رشد و شکوفایی کسب و کارها به کمک سندباکس

وی افزود: برای این منظور نیاز است کسب و کار درخواست خود را به دبیرخانه این مرکز ارائه کند. مرکز تشخیص می دهد که این کسب و کار به کدام بخش مربوط است و آن را به همان بخش متصل خواهد کرد.

خوانساری در ادامه گفت: محیط تنظیم گری مربوط به کسب و کارهای مربوط به وزارت ارتباطات مانند موضوعات نوآورانه در حوزه پست، هوش مصنوعی، شبکه ملی اطلاعات، امنیت سایبری، دولت الکترونیک، حوزه های سکویی، خدمات ارزش افزوده و غیره در سازمان فناوری محیط تنظیم گری خود را می گذرانند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: براساس تشخیص دبیرخانه اصلی محیط آزمون تنظیم گری در حال ارجاع به وزارت ارتباطات است. پس از بررسی های اولیه پیشنهاد سند مصوبه ای برای چشم پوشی از برخی قوانین طراحی می شود تا کسب و کار بتواند ایده خود را تست کند، مشکلات سر راه خود را بفهمد و برای رفع آن تلاش کند.

خوانساری ادامه داد: کسب و کار پس از ورود به این محیط که ۶ ماه تا یک سال به طول می انجامد، می تواند همه مسائل در مسیر رشد خود را کشف کند و مسیر شکوفایی خود را بیابد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Aqxft2UU
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه