پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کارشناس حوزه خودرو:

بعید می دانم قیمت خودرو تا پایان سال ثابت بماند

4 ماه پیش ( 1402/12/5 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادآنلاین، فیروز نادری، کارشناس حوزه خودرو در خصوص وضعیت کنونی بازار خودرو گفت: افت قیمت چندانی وجود نداشته و شاید یک تا دو درصد کاهش داشته باشیم. بازار ایستاده و راکد بوده و قیمت ها هم همان قیمت های سابق است؛البته یک مکث و توقف در بازار خودرو وجود دارد که به خاطر انتخابات است و معامله گران منتظر برگزاری و اتمام انتخابات هستند.

وی افزود: بعید می دانم وضعیت فعلی تا پایان سال ثابت بماند، به نظرم انتخابات که تمام شود احتمالا مجدد یک هجمه ای در بازار خودرو ایجاد شود، چون شب عید است و تقاضا زیاد است.

بعید می دانم قیمت خودرو تا پایان سال ثابت بماند

نادری معتقد است که بعد از انتخابات قیمت خودرو ۵ درصد افزایش یابد و این وضعیت ماندگار و باثبات نیست.

وی ادامه داد: از طرفی خودروسازان مخصوصا مونتاژکاران هیچ تبعیتی از دولت و هیچ ارگانی نمی کنند و معلوم نیست شورای رقابت کجا است و چرا نظارت نمی کند.

نادری گفت: یکی از خودروسازان مونتاژی خودرو فاکتور نمی کند و یک سری حواله فروخته و پول گرفته است، اما به وعده اش عمل نمی کند و تحویل را به سال بعد موکول کرده است. این شرکت خودمختار شده و مشخص نیست که چرا شورای رقابت و دولت ورود و دخالت نمی کنند.

این فعال بازار خودرو گفت: ایران خودرو و سایپا هم خیلی به ندرت و آرام خودرو فاکتور می کنند و وضعیت بازار خودرو در حال حاضر خیلی بد است.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9h7G4AOX
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه