پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز دوشنبه 30 بهمن 1402، در اکثر محصولات داخلی روند صعودی در پیش گرفته است. 

تخلیه هیجانات ارزی در بازار خودرو، امروز هم به وضوح مشاهده می شود و محصولات مختلف مانند تمام 11 ماهی که از سال می گذرد در آخرین روز بهمن هم تحت تأثیر قیمت دلار قرار دارند. 

به ویژه محصولات مونتاژی که بیش از داخلی ها تحت تأثیر منابع ارزی قرار دارند، پس از ثبات یک روزۀ بازار ارز امروز را بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته آغاز کردند.

تخلیه هیجانات ارزی در بازار و قیمت خودرو

قیمت خودرو در بازار داخلی را باید همراه با نوسان گزارش کرد. سه محصول تغییری نسبت به روز گذشته ندارند؛ دو مدل شیب نزولی را طی می کنند و پنج خودرو هم اوج گرفته اند. 

تیبا صندوق دار و هاچ بک که نماینده های سایپا در این گزارش هستند بدون تغییر قیمت کار خود را آغاز کردند و به ترتیب 376 میلیون و 387 میلیون تومان قیمت خوردند. بررسی سایر محصولات این خودروساز در بازار که در جدول زیر قرار ندارند هم از روند مشابهی حکایت دارد. 

پژو 207i پانوراما دنده ای تنها نماینده ایران خودروست که همانند بازار سایپا عمل کرده و با همان قیمت 758 میلیون تومان دیروز خرید و فروش می شود. پژو 207i اتوماتیک MC، هم خانواده این محصول نیز با افتی اندک 842 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. 

اما تارا اتوماتیک V4 امروز بیشترین افت قیمت را در بین تمام محصولات داشته و با کاهش 50 میلیون تومانی قیمت نسبت به روز گذشته در محدوده یک میلیارد و 100 میلیون تومان به معامله می رسد.  

با توجه به سیاست های ایران خودرو و به ویژه بدعهدی در تحویل پژو پارس، محصولات میان رده آن بار دیگر در اوج قرار گرفته اند و روند صعودی را طی می کنند. همچنین انتشار گزارش های جدید در رابطه با افزایش زیان این خودروساز، محرک دیگر افزایش نرخ محصولات آن در بازار شناخته می شود. 

بدعهدی ایران خودرو در تحویل پژو پارس و البته اخباری مبنی بر توقف تولید این محصول مشخصاً در قیمت های امروز این محصول پرطرفدار مشهود است. چنانکه پژو پارس TU5 رکورددار افزایش قیمت در بازار امروز شناخته می شود و پس از آن، همین محصول با موتور XU7P قرار دارد.

تارا دنده ای و پژو 206 تیپ 3 پانوراما دیگر محصولات آبی پوشان جاده مخصوص هستند که تلاش کرده اند تا از پژو پارس عقب نمانند. 

پراید وانت نیز تنها محصول سایپاست در بازار امروز رشد را تجربه کرد تا به قیمت 307 میلیون تومان برسد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/JfWI6WDT
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه