پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت خودرو امروز، شنبه، 28 بهمن 1402، کار خود را بدون تغییر آغاز کرده است. در هفته ای که گذشت، بازار از تغییرات چندانی برخوردار نبود که از مهم ترین دلایل آن می توان به ثبات نرخ ارز اشاره کرد.

به گزارش تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز شنبه، 28 بهمن 1402، وضعیت آرامی را تجربه می کند و تمامی خودروهای داخلی و مونتاژی نسبت به روز گذشته تغییری ندارند. البته چنین ثبات قیمتی زیر سایه ثبات نرخ ارز در بازار آزاد بوده و در صورتی که دلار از ساعات آینده با نوساناتی همراه باشد، آرامش در بازار خودرو اندکی دور از انتظار خواهد بود.

قیمت خودرو تمایلی به افزایش ندارد

آخرین روز کاری هفته گذشته، نرخ دلار در بازار آزاد شاهد رشد محدودی بود که همین امر در کنار عواملی همچون کاهش روند تولید خودرو و بازار شب عید، می تواند قیمت ها را افزایشی کند. البته با این وجود، خبرهایی از تسهیل روند واردات خودرو به گوش می رسد که اگر باز هم در حد خبر درمانی نباشد، می تواند به ثبات بیشتر بازار کمک کند.

کوییک دنده ای S از هاچ بک های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می شود که طی هفته های گذشته نوسانات جزئی داشته، اما امروز بدون تغییر روی نرخ 394 میلیون تومان معامله می شود.

شاهین G از سدان های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می رود که از هفته های گذشته در حال حمله به کانال 700 میلیون تومان است، امروز تغییری ندارد و با 688 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان های پرطرفدار ایران خودرو به شمار می رود که هیچ تغییری نداشته و با قیمت 685 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

پژوپارس LX TU5 از هم رده های سمند سورن بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ 726 میلیون تومان معامله می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/L2GFT9R6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه