پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو در تشریح آخرین وضعیت بازار خودرو گفت: بازار همچنان شرایط رکود را سپری می کند و نمی توان از وقوع اتفاق جدیدی خبر داد.

به گزارش فرصت امروز به نقل از خبرآنلاین، رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو گفت: کاهش قیمتی که در هفته های گذشته برای خودروهای ایرانی و چینی رقم خورده بود همچنان پابرجاست با این حال بازار همچنان در رکود و معاملات حداقلی است.

سعید موتمنی، رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو در تشریح آخرین وضعیت بازار خودرو به ایلنا گفت: بازار همچنان شرایط رکود را سپری می کند و نمی توان از وقوع اتفاق جدیدی خبر داد. قیمت انواع خودرو در کل بالاست، با این حال فاکتور شدن چند خودرو در هفته های پیش کاهش اندک قیمت ها را رقم زد اما پس از آن دیگر شاهد تغییری نبوده ایم.

قیمت خودرو های داخلی در بازار بدون تغییر خاصی باقی ماند

موتمنی ادامه داد: فاکتور شدن چند خودروی مونتاژی در هفته های گذشته توسط کارخانه ها قیمت این اقلام را پایین آورد اما این خودروها در گروه خودروهای پرتقاضای ایرانی قرار ندارند و حتی گاه با هدف واسطه گری و فروش دوباره خریداری می شوند که این تقاضا نه واقعی بلکه کاذب است.

وی در تشریح قیمت کنونی خودروهای چینی اظهار کرد: لاماری که حدود دو هفته پیش از ۲ میلیارد تومان به حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ریزش کرده بود بر همین قیمت مانده و هایما از حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون به یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون کاهش یافت. قیمت تیگو۷ نیز از دو میلیارد تومان فراتر رفته بود به حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو همچنین شرحی از قیمت خودرو های ایرانی داد و گفت: قیمت کوییک از حدود ۹۰ میلیون تومان به ۸۵ میلیون تومان و دنا نیز از ۹۹۰ میلیون تومان به ۹۵۰ میلیون تومان ریزش قیمت پیدا کرده اند. همه این کاهش ها در پی فاکتور شدن خودروها و تقویت عرضه اتفاق افتاده شاهد درستی این ادعا تغییر نیافتن قیمت خودرویی مانند پژوپارس است که عرضه آن متوقف شده و قیمت آن از ۶۱۰ میلیون تومان در یک ماه گذشته تاکنون پایین نیامده است.

موتمنی خاطرنشان کرد: محصولات سایپا همان کاهش قیمت ۵ میلیون تا ۶ میلیون تومانی را که در هفته های گذشته تجربه کرده بودند را حفظ کرده اند. سورن نیز حدود ۱۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و سورن از ۶۹۵ میلیون به ۶۸۰ میلیون تومان تغییر یافته است. دنا اتومات فول ۳۰ میلیون، دنا اتومات معمولی ۲۳ تومان و رانا پلاس ۳۰ میلیون تومان ارزان تر شده اند. در میان خودروهای وارداتی نیز اِلنترا نسبت به هفته گذشته کاهش قیمت را تجربه کرده است.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EhxqHcxj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه