پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از مهر، نادر بذرافشان رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران در مورد اینکه کاهش قیمت جهانی طلا چقدر روی قیمت ها در بازار داخلی اثر گذاشته است، گفت: طی روزهای گذشته با کاهش قیمت انس جهانی، قیمت طلا در داخل نیز با کاهش جزئی همراه شد.

وی افزود: علت اصلی عدم اثرگذاری کاهش انس جهانی بر قیمت های داخلی، بالا بودن نرخ ارز است. با توجه به اینکه قیمت ارز نسبت به انس کمتر کاهش یافته است به همین دلیل افت قیمت های جهانی نتوانسته اثر زیادی بر بازار داخلی طلا بگذارد؛ به گونه ای که قیمت سکه امامی این هفته نسبت به هفته گذشته فقط ۹۰۰ هزار تومان با کاهش قیمت مواجه شد.

پیش بینی قیمت طلا و سکه در بازار تحت تاثیر افت اونس طلا

بذرافشان به مسدود شدن حساب ۴۰۰ فعال صنعت طلا اشاره کرد و گفت: چندی است که بازار طلا به دلیل انسداد حساب ۴۰۰ طلافروش بحرانی شده و معاملات را در بازار طلا به شدت کاهش داده است. بر همین اساس نیز با وجود نزدیک بودن به شب عید متأسفانه مبادلات آنطور که باید و شاید در بازار طلا انجام نمی شود.

وی تاکید کرد: از ۴۰۰ حساب مسدود شده فقط حدود ۲۰ حساب باز شده است و مسؤولان هر روز قول می دهند که انسداد را به طور کامل رفع کنند اما هنوز اتفاقی نیفتاده است. بر همین مبنا نیز در حال حاضر تعداد محدودی از طلافروشان در حال کار هستند.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Pzj3HYkF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه