پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اسب بخار، روز گذشته پس از پایان تعطیلات چند روزه، بازار خودرو آرام ماند و خبری از تغییرات قیمت ناگهانی و عجیب نبود. به دنبال این قضیه فقط بهای اعلامی چند خودرو دستخوش تغییر شد.

بازار خودروهای صفر و کارکرده پس حدود ۵ روز تعطیلی بدون نوسان باقی ماند و به همین دلیل شاهد افت و یا افزایش قیمت های چشمگیر نبودیم.

در چنین وضعیتی که قیمت ها تقریباً ثابت مانده اند میزان مراجعه برای بازار نسبتاً بیشتر شده تا متقاضیان خرید خودرو بتوانند در این شرایط محصول مورد نظر خود را با قیمت حال حاضر خریداری کنند، زیرا اکثراً می دانند که بازار شب عید همیشه با افزایش قیمت همراه بوده و در سال جاری نیز چنین اتفاقی خواهد افتاد.

بازار و قیمت خودرو بدون نوسان باقی ماند

از این رو می توان نتیجه گرفت که خریداران باید اوضاع فعلی را به خوبی بررسی کنند تا در صورت افزایش میزان تقاضا برای خرید، مجدداً شاهد رشدهای غیرمنتطقی و بی دلیل نباشیم.

البته که تاکنون برخی از خودروسازان نسبت به گران تر کردن قیمت نهایی محصولات خود اقدام کرده اند و در شرایط فروش های بعدی مابقی خودروسازان مونتاژکار نیز افزایش قیمت هایی را در نظر خواهند گرفت. در راساتای این افزایش قیمت نیز به طبع باید منتظر افزایش قیمت بازار محصولاتی که گران شده اند نیز باشیم.

امروز در بازار ایران خودرویی ها سورن پلاس XUP و تارا اتوماتیک V4 بیشتر از همه و به ترتیب ۸ و ۷ میلیون افزایش قیمت را تجربه کردند.

در بین سایپایی ها فقط تیبا ۲ بود که حدود ۵ میلیون افت کرد و نسبت به شنبه ارزان تر شد. بقیه تولیدات این شرکت همان قیمت های قبلی را اتخاذ کردند.

در بازار مونتاژی ها هم دیگنیتی پرایم نسبت به مابقی چینی ها بیشترین رشد را داشت و حدود ۴۰ میلیون رشد کرد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/TgwnBkeJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه