پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از برنا، قیمت طلا پس از افزایش در هفته گذشته به دنبال بالا رفتن سود اوراق قرضه خزانه داری آمریکا، امروز به خاطر تعطیلی تجارت در مناطقی از آسیا ثابت مانده است. سرمایه گذاران منتظر اظهارات مقامات فدرال رزرو آمریکا هستند.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد کاهش به ۲۰۲۲ دلار و ۳۲ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش ۰.۱۴ درصدی به ۲۰۳۵ دلار و ۹۰ سنت رسیده است.

انتظار می رود تجارت در آسیا به دنبال تعطیلی در چین، هنگ کنگ، ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور، تایوان، ویتنام و مالزی کاهش یابد.

کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی

صندوق طلای SPDR بزرگ ترین صندوق قبل معامله با پشتوانه طلا در دنیا اعلام کرد دارایی های آن در روز جمعه ۰.۲ درصد کاهش یافته و به ۸۴۱.۹۲ تن رسیده است. این رقم در روز پنجشنبه برابر با ۸۴۳.۶۶ تن بود.

تمرکز شرکت کنندگان بازار بر شاخص قیمت مصرف کننده آمریکاست که قرار است در روز سه شنبه منتشر شود و همچنین اطلاعات مربوط به خرده فروشی و شاخص قیمت تولید که در روز های پنجشنبه و جمعه منتشر خواهند شد. سرمایه گذاران همچنین منتظر اظهارات مقامات فدرال رزرو آمریکا در این هفته هستند.

چندین تن از مقامات این بانک از جمله جروم پاول، رئیس فدرال رزرو هفته گذشته اعلام کردند باید شواهد بیشتری از ادامه کاهش تورم به دست آورند تا روند کاهش نرخ بهره آغاز شود.

پایین آمدن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را کاهش داده و تمایل برای خرید آن را افزایش می دهد.

تاجران حالا ۶۲ درصد احتمال می دهند نرخ بهره در اجلاس ماه مه کاهش یابد.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۰.۶۲ درصد افزایش به ۲۲ دلار و ۷۴ سنت رسید و پلاتین با ۰.۰۳ درصد کاهش، ۸۷۶ دلار و ۷۷ سنت معامله می شود.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/f1FOdB0Y
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه