پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از سایت طلا،علیرغم افزایش قیمت جهانی طلا به 2055 دلار در روز جمعه اما در معاملات امروز و قبل از تعطیلی بازارهای جهانی گزارش بهتر از حد انتظار لیست حقوق بگیران بخش غیر کشاورزی در آمریکا ارزش دلار و سود اوراق قرضه خزانه داری این کشور را بالا برده و قیمت طلا را پایین آورده است. احتمال کاهش زود هنگام نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا به دنبال انتشار این گزارش پایین آمده است.

قیمت هر اونس طلا امروز در لحظه تنظیم این گزارش با 17 دلار کاهش نسبت به روز گذشته به 2038 دلار رسید.

شاخص دلار 0.9 درصد افزایش یافته و خرید طلا را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا گران تر کرده است. سود اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری آمریکا هم بالا رفته است.

کاهش قیمت طلا در معاملات بازارهای جهانی

خبرنگار فاکس نیوز گزارش داد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا حملات در عراق و سوریه را زمانی آغاز کرد که بازارهای مالی و نفت دنیا تا صبح دوشنبه تعطیل هستند و هیچ اثری از حملات نمی گیرند.

ازطرفی کارفرمایان آمریکایی 353 هزار شغل در ماه ژانویه ایجاد کردند که بالاتر از انتصار اقتصاددان ها بوده است.

تاجران حالا 70 درصد احتمال می دهند روند کاهش نرخ بهره از ماه مه آغاز شود. این رقم قبل از انتشار این اطلاعات برابر با 92 درصد بود. پایین آمدن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را کاهش داده و تمایل برای خرید آن را بالا می برد.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا هم در این هفته احتمال کاهش زود هنگام نرخ بهره را بعید دانست، اما گفت نرخ تورم تا هدف دو درصد پایین می آید.

قیمت نقره امروز با 1.89 درصد کاهش به 22 دلار و 80 سنت رسید و پلاتین با 2.13 درصد کاهش 896 دلار و 95 سنت معامله می شود.

فدرال رزرو از ایده کاهش نرخ بهره در بهار عقب نشینی کرد اما نسبت به حرکت تورم به سمت محدوده مطلوب ۲ درصد ابراز اطمینان کرد، در حالی که اشاره طولانی مدت به افزایش احتمالی بیشتر را کنار گذاشت.

در میان فلزات صنعتی، قیمت مس در روز جمعه کاهش یافت و قرار بود هفته را با کاهشی به پایان برساند زیرا نگرانی های مداوم در مورد بهبود اقتصادی ضعیف در چین واردکننده بزرگ است. بازده اوراق ۱۰ ساله خزانه داری نزدیک به پایین ترین سطح خود در سال ۲۰۲۴ کاهش یافت. شاخص دلار آمریکا تا این هفته ۰.۴ درصد کاهش یافت.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9NLoLd5c
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه