پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت طلا امروز، پنجشنبه (اول فوریه) افزایش یافت زیرا سرمایه گذاران امیدوار بودند که فدرال رزرو نرخ بهره را به میزان قابل توجهی در سال جاری کاهش دهد.

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا با ۰.۴ درصد افزایش به ۲۰۴۵ دلار و ۶۵ سنت رسید. در روز چهارشنبه، طلا به بالاترین حد بیش از دو هفته اخیر یعنی ۲۰۵۵ دلار و ۸۸ سنت آمریکا رسید. قیمت طلای آمریکا با ۰.۲ درصد کاهش به ۲۰۶۳ دلار و ۲۰ سنت رسید.

افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی

فدرال رزرو نرخ بهره را بدون تغییر گذاشت و این ایده را که بانک مرکزی ایالات متحده می تواند در بهار نرخ بهره را کاهش دهد، از بین برد. طبق برنامه احتمالی نرخ بهره IRPR در گروه بورس اوراق بهادار لندن LSEG، قراردادهای آتی شرط های کاهش نرخ را در ماه مارس از ۹۰ درصد در پایان سال ۲۰۲۳ به ۳۵.۵ درصد رساندند اما شانس کاهش در ماه می را به ۹۶ درصد افزایش دادند.

معامله گران در حدود ۱۴۲ واحد کاهش نرخ بهره فدرال رزرو برای سال جاری قیمت گذاری می کنند، در حالی که در صبح چهارشنبه حدود ۱۳۰ واحد کاهش یافته است. یک نظرسنجی بخش خصوصی نشان داد که فعالیت کارخانه چین در ژانویه افزایش یافت و به افزایش اعتماد تجاری به بالاترین سطح ۹ ماهه کمک کرد.

داده ها نشان می دهد که حقوق و دستمزد خصوصی ایالات متحده در ژانویه بسیار کمتر از حد انتظار افزایش یافته است. سرمایه گذاران اکنون منتظر گزارش مشاغل برای ژانویه هستند که انتظار می رود نشان دهد کارفرمایان در ماه گذشته ۱۸۰ هزار شغل اضافه کرده اند.

شاخص دلار آمریکا ۰.۲ درصد افزایش یافت، در حالی که بازدهی اوراق بهادار خزانه داری آمریکا نزدیک به کمترین میزان در بیش از دو هفته گذشته در ۳.۹۴۲۶ درصد کاهش یافت.

بر اساس گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای نقره با ۰.۳ درصد افزایش به ۲۲.۹۷ دلار در هر اونس رسید، پلاتین با ۰.۲ درصد افزایش به ۹۱۹.۹۵ دلار رسید و پالادیوم ۰.۴ درصد افزایش یافت و به ۹۸۰.۳۴ دلار رسید.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NxFMJ8j5
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه