پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز، بازار سکه امامی این روزها نوسانی شده است. آن طور که سایت اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرده این فلز گران بهای داخلی دیروز شنبه ۷ بهمن ماه رشد کرد و از سطح ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. 

بررسی ها نشان می دهد رشد قیمت سکه در شرایطی است که قیمت طلای جهانی نوسان کاهشی را ثبت کرده است. قیمت اونس طلا روز گذشته در حدود ۲۰۱۸ دلار به فروش رسید. 

با این حال فعالان بازار می گویند یکی از دلایل نوسان سکه ناشی ازروندی است که در بازار ارز در جریان بوده است؛ موضوعی که محمد کشتی آرای رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر ایران در آخرین اظهارات خود به آن اشاره کرد و گفت که حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارزی اثر خوبی در بازار طلا داشته است.

پیش بینی قیمت طلا و سکه در بازار امروز 8 بهمن 1402

همچنین چند روز قبل بود که رئیس کل بانک مرکزی از ضرب سکه های جدید خبر داد. کشتی آرای دراین خصوص گفت که ورود سکه های جدید ضرب شده توسط بانک مرکزی به بازار حباب سکه را کاهش خواهد داد. قیمت سکه در حال حاضر در حول وحوش ۶ میلیون و ۹۳۸ هزار تومان است.

بانک مرکزی در نظر دارد بزودی عرضه سکه های تمام بهار آزادی و بدون تاریخ را در مرکز مبادله ارز و طلای ایران آغاز کند؛ موضوعی که بنابر ادعای تسنیم که از معامله گران نقل کرده، می تواند حباب سکه تمام را کاهش دهد.

از سوی دیگر نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر آخرین تحولات بازار سکه را این طور تشریح کرد که «با وجود کاهش اونس جهانی طلا اما در بازارهای داخلی روند قیمت ها در بازار سکه و طلا صعودی بود». طبق گفته او «علت عمده این تغییر قیمت» آن هم در شرایطی که بازار جهانی در یک هفته اخیر کاهشی رقم خورده است، «نوسانات بازار ارز و افزایش نرخ ارز» بوده است. بر اساس اظهارات بذرافشان، «خبرهای سیاسی - اقتصادی در منطقه نیز بی تأثیر نبوده و این در حالی است که بازارهای داخلی به  دور از هرگونه التهاب بوده و خبری از افزایش تقاضا نبود و اکنون بازار روال عادی خود را طی می کند.»

با این تحلیل  کارشناسان به نظر می رسد اگر بازار ارز، امروز در مسیر اصلاح قرار گیرد، احتمال عقب نشینی قیمت سکه به سمت کانال 32 میلیون تومان وجود دارد. در صورت عقبگرد قیمت سکه، 32 میلیون و 800 تومان مرز مهم برای سکه خواهد بود.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zp4OXnWr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه