جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مصاحبه با سایت طلا گفت:امروز قیمت اونس جهانی با افزایش 5 دلاری به 2031 دلار رسید در ایران نیز قیمت طلا و سکه به دلیل افزایش اونس جهانی و نوسانات نرخ ارز به روندصعودی خود ادامه داد.
وی حباب سکه را با 250هزار تومان افزایش 5 میلیون و 700 هزار تومان اعلام کرد.

بذرافشان خاطرنشان ساخت با توجه به اینکه قیمت طلا و سکه در یک ماه اخیر 1 تا 5 درصد نوسان داشته و تثبت شده بنابراین نمی توان انتظار نوسان زیادی داشته باشیم و در صورتیکه اونس جهانی و نرخ ارز تغییر نداشته باشد و تنش های سیاسی اقتصادی در سطح منطقه نداشته باشیم نهایتا قیمت طلا و سکه ممکن است یک تا 5 درصد در هفته آینده تغییر کند.

پیش بینی قیمت طلا و سکه در بازار امروز 4 بهمن 1402

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران بیان کرد بازار طلا همچنان با کاهش تقاضا و در رکود به سر می برد و ابراز امیدواری کرد با نزدیک شدن به ماههای پایانی سال رونق به این بازار بازگردد و داد و ستدها بهتر شود.

وی در پایان با اشاره به برگزی نمایشگاه طلا و جواهر قشم گفت:این رویداد برای اولین بار در قشم برگزار شد و با توجه به تجربه جدیدش رویکرد خوبی داشت اما متاسفانه همکاری مسئولان قشم و گمرک در برگزاری نمایشگاه کمرنگ بود و ابراز امیدواری کرد در سال های آینده این رویداد دوباره رخ دهد و همکاری های لازم صورت گیرد.

به گزارش سایت طلا،در بازار ایران امروز قیمت سکه طرح جدید با 150 هزار تومان افزایش، قیمت سکه طرح قدیم با 400 هزار تومان افزایش، ،قیمت نیم سکه با 250هزار تومان افزایش ، ربع سکه با 150 هزار تومان افزایش و سکه های گرمی بانک مرکزی نیز بدون تغییر و هر گرم طلای 18عیار نیز با 14 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته داد و ستد می شود.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BxDEvDAT
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه