جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تجهیزات نورپردازی از نظر نوع کاربرد، شکل چراغ و محل نصب تقسیم بندی می شوند. چراغ سقفی روکار نیز یکی از این دسته بندی ها است که با کاربرد زیاد و نصب آسان یکی از چراغ های پرطرفدار در حوزه روشنایی می باشد. این نوع چراغ بدون آویزان شدن از سقف و محدود کردن فضا، نور یکنواخت و ملایمی را برای انواع محیط های داخلی و خارجی تامین می کند. علاوه بر تامین نور، چراغ سقفی های پولاکس به شکلی طراحی شده اند تا بخشی از طراحی داخلی و هماهنگ با سبک معماری مدرن باشند.

نقد و بررسی چراغ سقفی روکار پولاکس

محصول جدید پولاکس چراغ سقفی متحرک!

پولاکس با در نظر گرفتن کیفیت و زیبایی محصول جدیدی را تحت عنوان چراغ سقفی روکار متحرک روانه بازار کرده است. این محصول جدید با طراحی زیبا در دو شکل مکعبی و استوانه، در رنگ های سفید و مشکی قابل تهیه است. مهمترین ویژگی این چراغ، علاوه بر متفاوت بودن شکل ظاهری آن قابلیت متحرک بودن این محصول جدید است که این امکان را به مصرف کنندگان و طراحان می دهد تا نور دلخواه خود را درجهت های مختلف هدایت کنند. این محصول در وات های مختلف قابل تهیه است.

ویژگی های چراغ سقفی Pollux

  • تنظیم زاویه نور در مدل های متحرک
  • صرفه جویی در فضا
  • تامین نور عمومی
  • چیپ و درایور اسرام
  • ۳۶ ماه گارانتی
  • CRI شاخص نمود رنگی 90
  • مقاومت بالا در برابر گرد و خاک IP20

انواع چراغ سقفی پولاکس

چراغ سقفی متحرک ۷ وات PLX 2002 : این محصول با پایه ثابت ظاهری شبیه به چراغ های ریلی دارد. یکی از خصوصیات این محصول چرخش به جهات مختلف و نورپردازی تاکیدی است. این محصول با ۷ وات توان و ۷۴۰ لومن روشنایی، نور زیبایی را به محیط می دهد.

 چراغ استوانه روکار ۹ وات PLX 2004 : نور چراغ استوانه روکار ۹ وات از لامپ های ال ای دی با فناوری COB تامین می گردد. استفاده از این فناوری موجب می گردد تا نور در مساحت بیشتری تابیده می شود و نسبت به سایر چراغ ها خیرگی کمتری دارند.

چراغ استوانه ای روکار متحرک ۱۲ وات :PLX 2010چراغ استوانه ای متحرک پولاکس با ظاهری مدرن و مینیمال قابلیتتغییر جهت در زوایای مختلف را دارد همچنین با عمق رنگی بالا و شار نوری ۱۵۰۰ نوری ملایم و زیبا را به محیط می تاباند.

چراغ سقفی روکار پولاکس

انواع نورپردازی با استفاده از چراغ سقفی روکار

نورپردازی ادارات: در نورپردازی ادارات و محل کار بهتر است همیشه از رنگ نور مهتابی با کلوین بالای ۳۵۰۰ استفاده کنید. نور مهتابی غیرمستقیم، دقت و تمرکز را افزایش می دهد و از خطاهای انسانی جلوگیری می کند. یکی از مهمترین نکات در نورپردازی محل کار، زاویه نور است. زاویه تابش منبع نوری نباید با زاویه دید کارمندان و کارگران در یک سطح باشد. بهتر است برای افزایش راندمان کاری و روحیه از نور طبیعی در کنار نور مصنوعی بهره ببرید.

نورپردازی اتاق نشیمن: نورپردازی مناسب اتاق نشیمن در برقراری آرامش و احساس راحتی در خانه تاثیر مستقیم دارد. چند نکته مهم در نورپردازی اتاق نشیمن:

  • از نور گرم و آفتابی استفاده کنید (کلوین ۲۷۰۰ تا ۳۰۰۰)
  • از منابع نوری تجهیز شده با LED استفاده کنید. LED ها شدت بالا، مصرف کم، طول عمر زیاد و کیفیت بالای نوری دارند.
  • استفاده از نور تاکیدی بر روی اشیای دکور و یا تابلوهای نقاشی زیبایی فضا را دوچندان می کند.

نورپردازی فروشگاه: یکی از عوامل مهم در جذب مشتریان نورپردازی در فروشگاه ها است. برای نورپردازی فروشگاه بهتر است چند منبع نور سقفی برای نورپردازی عمومی استفاده کنید و برای ویترین و عناصر و اجناس مهم از نورهای تاکیدی بهره ببرید. یکی از راه های برجسته نشان دادن کالاهای داخل فروشگاه یا بوتیک استفاده از چراغ ریلی است.

چراغ سقفی متحرک محصول جدید پولاکس

برای خرید تجهیزات روشنایی به چه نکاتی باید دقت کنیم

  • مساحت و نوع فضا: قبل از خرید تجهیزات روشنایی باید مساحت فضای موجود را محاسبه کنید تا چراغی با توجه به شدت نوری و لومنی که نیاز دارید را تهیه کنید. نوع کاربرد فضا نیز در کنار مساحت اهمیت زیادی دارد.
  • المانهای بصری: منظور از المان های بصری در یک محیط تمامی اشیاء مانند مبلمان و کفپوش همچنین عناصر معماری مانند : پنجره، ستون، طاق، اختلاف ارتفاع و.. است. انتخاب تجهیزات نوری هر فضایی باید با هماهنگی رنگ، شکل و سبک این المان ها صورت بگیرد.
  • برند: انتخاب برند مناسب در خرید تجهیزات نوری علاوه بر صرفه جویی در هزینه و زمان به مشتریان این اطمینان را میدهد که تا مدت ها نیاز به خرید مجدد جنس مشابه را ندارند و در صورت بروز مشکل تا زمان گارانتی می توانند از خدمات پس از فروش، تعویض و مشاوره در نصب تجهیزات بهره ببرند. برندی که تمامی نیازهای مشتریان و مصرف کنندگان را برطرف کند.
  • رنگ نور: یکی از نکاتی که میتواند نورپردازی را به یک نورپردازی بی نقص و یا نامناسب تبدیل کند، رنگ نور است. رنگ نور هر فضایی بستگی به استفاده از آن فضا دارد مثلا رنگ نور آفتابی مناسب فضاهای اداری و یا اتاق کار نیست زیرا رنگ نورآفتابی باعث آرامش و احساس خواب آلودگی می شود و به ترشح هورمون ملاتونین و یا هورمون خواب کمک می کند.
  • زاویه تابش :(Beam Angle) به زاویه نوری که از منبع نور به جسم میتابد زاویه تابش می گویند. هر چقدر زاویه تابش در منبع روشنایی بیشتر باشد فضای بیشتری را روشن می کند؛ اما شدت نور کمتر است؛ ولی هرچقدر زاویه تابش کمتر باشد شدت نور بیشتر و متمرکزتری دارد.
  • طول عمر: طول عمر محصولات روشنایی مانند انواع لامپ با ساعت مشخص میشود. عمر تمامی ال ای دی های بکار رفته در محصولات پولاکس ۲۵۰۰۰ ساعت است.
  • نوع لامپ: نوع لامپهای بکاررفته در تجهیزات روشنایی کیفیت و طول عمر تجهیزات را مشخص می کند. انواع LED, SMD و COB نسل های جدید روشنایی هستند که حداقل مصرف انرژی و بیشترین بازدهی را دارند.

معرفی لامپ و چراغ پولاکس

انتخاب و خرید تجهیزات روشنایی با درنظرگرفتن تمامی فاکتورهای محیطی شاید برای مصرف کنندگان آسان نباشد. تجهیزات روشنایی علاوه بر تامین نیاز روشنایی باید به عنوان بخشی از اجزای دکوراسیون داخلی و یا خارجی نیز در نظر گرفته شوند. شناخت تجهیزات روشنایی، قدم اول در طراحی نورپردازی یک فضا است.

خرید تجهیزات روشنایی از پولاکس

پولاکس چیست؟

 پولاکس نام ستاره ای پرنور از صورت فلکی دو پیکر است که در راس یکی از پیکرها در کنار برادر خود کاستور می درخشد. این ستاره از لحاظ نوری شانزدهمین ستاره‌ی پرنور آسمان است و حجمی دو برابر خورشید دارد. نام پولاکس از اساطیر یونانی گرفته شده است و در آسمان زمستان با قابل دیدن است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/H06qs2ZE
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه