جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت طلا پس از سقوط به ۲۰۰۱ دلار که پایین ترین میزان از ۱۳ دسامبر است از روز گذشته روند صعودی به خود گرفته است.

به گزارش فرصت امروز به نقل از سایت طلا،تقاضا برای طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن به دنبال درگیری های خاورمیانه افزایش یافته و قیمت این فلز گرانبها را بالا برده است. سرمایه گذاران منتظر تصمیم فدرال رزرو آمریکا در مورد سیاست نرخ بهره در سال جاری میلادی هستند.

قیمت هر اونس طلا امروز در لحظه تنظیم این گزارش با 11 دلار افزایش به 2023 دلار رسید.

پیش بینی قیمت طلا در بازارهای جهانی

کارلو آلبرتو دکاسا، تحلیلگر بازار در این رابطه گفت: «بازارها احتمال می دهند که فدرال رزرو کاهش نرخ بهره را در پایان سه ماهه نخست امسال آغاز کند و اکنون آنها پس از اظهارنظرهای تند برخی از اعضای فدرال رزرو کمی تردید کرده اند.»

تاجران اکنون 63 درصد احتمال می دهند که نرخ بهره آمریکا در ماه مارس کاهش یابد، در حالی که قبل از سخنان والر این رقم 73 درصد بود.

به نظر می رسد تنش های ژئوپلیتیکی طلا را بالاتر از محدوده 2000 دلار نگه داشته است. البته بی ثباتی های بسیاری وجود دارد.

آمریکا در روز چهارشنبه حوثی های یمن را یک گروه تروریستی اعلام کرد. این اقدام به دنبال دومین حمله یمن به یک کشتی آمریکایی در دریای سرخ صورت گرفت.

رافائل باستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا در روز پنجشنبه گفت نسبت به کاهش زود هنگام نرخ بهره امیدوار است چون نشانه ها حاکی از کاهش تورم در ماه های آینده است.

تاجران 57 درصد احتمال می دهند روند کاهش نرخ بهره از ماه مارس آغاز شود.

پایین آمدن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را کاهش داده و تمایل برای خرید آن را بالا می برد.

قیمت نقره امروز با 0.23 درصد افزایش به 22 دلار 86 سنت رسید و پلاتین با 0.24 درصد افزایش 912 دلار و 95 سنت معامله می شود.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sRzsjHJY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه