دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

از جمله مشکلاتی که همه افراد ممکن است در هر سنی با آن مواجه شوند، خرابی و از دست دادن دندان هایشان است. ایمپلنت به عنوان یک روش مدرن و دائمی بوده که با استفاده از آن دندان های از دست رفته باز می گردد و فرد تا آخر عمر از این بابت هیچ گونه مشکلی نخواهد داشت. در شهر بزرگی نظیر شیراز نیز متخصصین این روش را برای درمان دندان های پوسیده بکار می برند و لبخندی زیبا را به افراد هدیه می دهند.

بهترین مرکز ایمپلنت در شیراز

جنس موادی که در ایمپلنت دندان بکار رفته تیتانیوم است که با سلول های بدن انسان سازگاری دارد. ایمپلنت با دقت فراوان توسط متخصص کاشت دندان شیراز در استخوان فک قرار گرفته می شود. برای شناخت بهترین کلینیک و متخصص ایمپلنت دندان در شیراز با ما همراه باشید.

 

ایمپلنت دندان چیست؟

عده ای از افراد به دلایل مختلفی نظیر افزایش سن، عدم رسیدگی به دندان ها و همچنین کشیدن آنها، دندان های خود را از دست می دهند. از دست دادن دندان ها هم در جویدن غذا و هم در زیبایی برای افراد مشکل ایجاد می کند. ایمپلنت در حقیقت یک نوع دندان مصنوعی دائمی بوده که جایگزین دندان های پوسیده فرد می شود و دقیقا همانند دندان واقعی عمل می کند.

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت روشی است که در آن پایه های فلزی که به پیچ شباهت دارند جایگزین ریشه دندان شده و روی این پیچ ها که از جنس تیتانیوم هستند روکش دندان مصنوعی قرار می گیرد. نحوه انجام این گونه عمل، به استخوان فک و نوع کاشت دندان بستگی دارد. این روش بهترین جایگزین برای دندان های پوسیده و از دست رفته بوده و در صورتی که اصولی و توسط متخصص حرفه ای انجام شود تا آخر عمر افراد ماندگاری خواهد داشت.

یک متخصص ایمپلنت خوب در شیراز چه ویژگی هایی دارد؟

به طور طبیعی برای دریافت نتیجه خوب از ایمپلنت دندان، کاهش زمان ایمپلنت و همچنین موفقیت فرایند درمان دندان ها باید یک متخصص ایمپلنت دندان شیراز حرفه ای را بیابیم. در ادامه به معرفی ویژگی های متخصص ایمپلنت در شهر شیراز می پردازیم تا با بررسی آنها بتوانید بهترین متخصص ایمپلنت دندان شیراز را شناسایی و برای معالجه به وی مراجعه کنید.

ویژگی های بهترین متخصص ایمپلنت دندان در شیراز

1- تجربه زیاد و خدمات گسترده

یک متخصص خوب ایمپلنت دندان، دارای تجربه زیاد در این راستا بوده و درمان های موفقی را ارائه داده است. این متخصص می تواند نیازهای بیمار را شناسایی کرده و با توجه به شرایط وی بهترین گزینه را برای درمان در اختیار وی قرار دهد.

2- ارتباط دوستانه و خوب با بیماران

یک متخصص ایمپلنت حرفه ای در تلاش است که انتظارات و شرایط بیمار را درک کند و ارتباط صمیمانه ای با وی برقرار کند. این متخصص برای بیمار خود زمان می گذارد و در طول جلساتی که با وی در ارتباط است روش های درمانی خوبی را ارزیابی کرده تا بتواند برای ایمپلنت دندان بیمار برنامه ریزی دقیقی انجام دهد.

3- محیط کار بهداشتی و پاکیزه

 متخصص ایمپلنت شیراز، دارای یک محیط کاری بسیار پاکیزه بوده و تمام تجهیزات و وسایل مرکز درمانی وی، بهداشتی و استریل هستند. این مسئله برای سلامت بیماران امر بسیار مهمی محسوب می شود.

4- استفاده از تجهیزات پیشرفته

داشتن تجهیزات بروز یکی از عوامل بسیار مهم به شمار می رود؛ چراکه درصورت بروز نبودن تجهیزات، فرایند ایمپلنت به خوبی انجام نمی شود. یک متخصص ایمپلنت حرفه ای از تجهیزات پیشرفته ای برای کاشت دندان استفاده می کند، تا بتواند با استفاده از دانش بروز، بهترین خدمات را به بیماران ارائه دهد.

5- پرسنل اخلاق مدار و ماهر

یک متخصص ایمپلنت دندان خوب از پرسنل ماهر و خوش اخلاقی در محیط کاری خود استفاده می کند. این پرسنل علاوه بر تجربه بالا و مهارت لازم، با بیماران رفتاری صمیمانه دارند. متخصصین کاشت دندان شیراز ضمن برقراری یک ارتباط صمیمانه با مراجعین، سعی می کنند با اخلاق خوب و مهارت بالا اعتماد آن ها را جلب کرده و بهترین خدمات را ارائه دهند.

مزایای کاشت ایمپلنت دندان

مزایای ایمپلنت دندان

همانطور که ذکر شد، ایمپلنت یک راهکار منحصربه فرد برای جایگزین شدن دندان های طبیعی بوده که مزایای بی شماری دارد. در این بخش تعدادی از مزایای این روش درمان را ذکر خواهیم کرد.

ظاهری شبیه دندان

 ایمپلنت از هر نظر به دندان شباهت دارد و هیچ تداخلی با جویدن، خندیدن و یا صحبت کردن نداشته و آسیبی به استخوان فک وارد نمی کند. متخصصین ایمپلنت دندان در کلینیک دهان پزشکی و دندان پزشکی نگین شیراز، این کار را با مهارت بالا انجام می دهند و از تجهیزات پیشرفته برای کاشت این دندان مصنوعی استفاده می کنند.

محافظت از سلامت دندان

ایمپلنت در استخوان فک که جای ریشه دندان است قرار می گیرد و آسیب خاصی با بافت سایر دندان ها وارد نمی کند ضمن اینکه از دندان های مجاور نیز محافظت می کند.

ثابت بودن

 برعکس دندان های مصنوعی که در زمان غذا خوردن و یا حرف زدن ممکن است از جای خود خارج شوند و تکان می خورند، ایمپلنت به دلیل قرار گرفتن در استخوان فک ثابت بوده و دردسر لثه های مصنوعی را ندارد.

بهبود گفتار

دندان ها در ادای صحیح کلمات نقش مهمی دارند و لذا داشتن یک دندان مصنوعی ایده آل نقش مهمی در بهبود گفتار دارد. همانطور که ذکر شد ایمپلنت ثابت بوده و در نوع حرف زدن افراد هیچ تغییری ایجاد نمی کند.

محافظت از استخوان فک

 در صورت وجود فضای خالی میان دندان ها، استخوان فک دچار آسیب شده و استحکام خود را از دست خواهد داد. ایمپلنت علاوه بر تقویت و ترمیم دندان های طبیعی انسان، به رشد استخوان فک کنم کرده و مانع از آسیب رسیدن به آن می شود.

حفظ شکل طبیعی چهره

 بیشترین دلیل فرورفتگی صورت، بخاطر عدم وجود دندان است. با استفاده از خدمات ایمپلنت دندان در شیراز می توانید زیبایی چهره خود را بازگردانید و لبخندی سرشار از رضایت و زیبایی را تجربه کنید.

از سایر مزایای ایمپلنت دندان می توان مواردی که در ادامه ذکر شده اند را نام برد.

  • ماندگاری طولانی
  • ظاهر زیبا و طبیعی
  • رعایت بهداشت، نظیر مسواک زدن دندان های طبیعی
  • جلوگیری از تحلیل استخوان فک
  • جلوگیری از کج شدن سایر دندان ها
  • متقارن ماندن چهره
  • افزایش اعتماد به نفس

 

نتیجه گیری

ایمپلنت دندان در واقع یک روش موثر برای جایگزین دندان های از دست رفته و پوسیده است، اما عامل مهمی که باید در این زمینه در نظر گرفت، شناسایی یک متخصص خوب بوده که از مهارت و تجهیزات پیشرفته ای برای این کار استفاده می کند. در شهر بزرگی نظیر شیراز متخصصین زیادی در رابطه با درمان بیماری های دهان و دندان فعالیت می کنند و ممکن است بیماران برای یافتن یک متخصص خوب دچار سردرگی شوند.

ما در بخش های قبل برای راهنمایی بیماران، ویژگی های یک متخصص و کلینیک دندانپزشکی بی نظیر را بررسی کردیم. کلینیک دهان پزشکی و دندانپزشکی نگین با بکارگیری کادر درمانی خوش اخلاق و با تجربه و بهره گیری از دندانپزشکان ماهر و با سابقه و همچنین تجهیزات پیشرفته، خدمات ویژه ای را به بیماران ارائه می دهد. درصورت نیاز به مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر درمورد شرایط کلینیک نگین، می توانید به سایت این مرکز مراجعه کنید.

آدرس وب سایت: neginclinicshiraz.com

آدرس کلینیک: شیراز، چهارراه زرگری، به سمت چمران ساختمان پزشکی ابن سینا، طبقه 4 واحد18 

شماره تماس: 07136276287 09900439004

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iKTWmmA6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه