دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نزدیک ترین هتل به جاذبه های گردشگری در تهران

رزرو هتل در تهران می تواند شما را با چالش های زیادی روبرو کند. شهر تهران پایتخت ایران همیشه مملو از مسافرانی است که با اهداف مختلف تحصیلی، درمانی، سیاسی، تجاری، اجتماعی، تفریحی و غیره عازم این شهر شده اند. به همین دلیل شما باید برای سفر به این شهر قبل از هر کاری هتل خود را رزرو کنید. البته با درنظرگرفتن زمان سفر ممکن است که بیشتر هتل ها خالی بوده و شما به راحتی اقامت مناسبی را در شهر تهران تجربه کنید. اما شاید هم شما در زمان شلوغی و پیک سفر عازم این شهر شوید که البته همین موضوع باعث خواهد شد که شما امکان انتخاب هتل ها و اقامتگاه های متنوعی را نداشته باشید. البته مکان هتل هم مهم است و می تواند نقشی اساسی در رزرو اقامتگاه هتل شما بازی کند.

 

رزرو هتل در تهران و یک اقامت شیک در پایتخت

رزرو هتل شاید دغدغه افراد زیادی نباشد. اما آنهایی که زیاد سفر می کنند می دانند که با رزرو کردن یک هتل در موقعیت مکانی مناسب یا نامناسب به راحتی می توانند در هزینه های خود صرفه جویی کرده یا هزینه سفر خود را تا حد ممکن افزایش دهند. به عبارتی شما با یک انتخاب اشتباه تصور می کنید که بهترین و مناسب ترین هتل را به لحاظ قیمتی انتخاب کرده اید. اما در اصل با انتخاب هتلی که دسترسی بسیار سختی به مراکز مورد نظر شما دارد، تا جایی که می توانید هزینه های خود را افزایش داده اید. گاهی اوقات ما همه چیز را فدای قیمت می کنیم. غافل از آنکه هزینه هایمان بیشتر از چیزی که تصور می کنیم افزایش پیدا خواهند کرد. ما در ادامه هتل هایی را که به جاذبه های شهر تهران نزدیک هستند را معرفی می کنیم. با این کار ضمن آشنایی شما با جاذبه های این شهر، هتل های مناسب را هم به شما معرفی کرده و رزرو آن ها را راحت تر خواهیم کرد.

●       برج میلاد و هتل آپارتمان تاج محل

برج میلاد و هتل آپارتمان تاج محل

اولین هتلی که برای رزرو به شما معرفی خواهیم کرد هتل آپارتمان تاج محل است. همان طور که می دانید برج میلاد یکی از جاذبه های شهر تهران است که در سال ۱۳۷۸ افتتاح شد. برج میلاد در غرب تهران قرار گرفته و در حال حاضر بعد از برج آزادی به یکی از نمادهای تهران مبدل شده است. این برج ۴۳۵ متر ارتفاع داشته و ششمین برج بلند مخابراتی و بزرگ ترین سازه بتنی در ایران است. گردشگرانی که به رستوران ها، کافه ها و تریاهای لوکس در ارتفاع علاقه دارند، به راحتی می توانند از امکانات این برج استفاده کنند. همچنین تماشای دلفین های شیطان و بازیگوش در دلفیناریوم در کنار تجربه هیجان پینت بال می تواند تجربه عجیبی برای شما باشد.

ناگفته نماند که نوش جان کردن یک وعده غذایی در رستوران گردان برج میلاد و تماشای موزه سکه و مشاهیر هم از دیگر جاذبه های این برج محسوب می شود.

نزدیک ترین هتل آپارتمان به برج میلاد همان طور که گفتیم هتل آپارتمان تاج محل است که با ۵ ستاره درخشان در خیابان شیخ بهایی جنوبی و میدان ونک قرار گرفته است. شما از سمت بزرگراه چمران از این هتل تنها ۱۰ دقیقه تا برج میلاد فاصله دارید. همچنین می توانید از بزرگراه همت و حکیم هم در عرض ۱۱ دقیقه خودتان را به برج میلاد برسانید. در هتل آپارتمان لوکس تاج محل خدمات ویژه ای مانند رستوران هندی و سوئیت های یک خوابه و دو خوابه در ۸ طبقه تعبیه شده اند که به خوبی از شما میزبانی خواهند.

●       بوستان آب و آتش و هتل ارم و هتل آریانو

بوستان آب و آتش و هتل ارم و هتل آریانو

یکی دیگر از جاذبه های شهر تهران بوستان آب و آتش است. این بوستان از جاذبه های بی نظیر تهران است که البته مدت زمان طولانی از مشهور شدن آن نمی گذرد. اما بسیار محبوب و پرطرفدار است. بوستان آب و آتش به دلایل فراوانی مانند فواره های آب و آتش و همین طور پل زیبای طبیعت، شهرت بسیاری پیدا کرده است. این بوستان در شب دیدنی و زیباست و یکی از خاص ترین نقاط تهران محسوب می شود. چشم اندازی عجیب به شهر تهران و بزرگ راه های آن دارد و آسمان آبی، گنبد مینا و دریاچه مصنوعی خزر، اعجاب انگیزی و جلوه گری این پارک را تکمیل کرده اند. همچنین در این بوستان کافه ها و رستوران های متعددی وجود دارد که شما را به یک شکم گردی لذیذ و جذاب دعوت می کنند.

اگر دوست داشتید که در نزدیکی بوستان آب و آتش اقامت کنید پیشنهاد ما به شما هتل ارم است. یک هتل چهار ستاره و لوکس که در میدان و اتوبان حقانی قرار گرفته و فقط با اتومبیل ۵ دقیقه تا بوستان آب و آتش فاصله دارد. البته اگر تمایل داشتید از سمت اتوبان حقانی خود را به بوستان آب و آتش برسانید باید بدانید که تقریباً ۳۰ دقیقه به پیاده روی نیاز خواهید داشت. این هتل اتاق ها و سوئیت های یک تخته، دو تخته رویال و چهار تخته را برای اقامت شما و همراهانتان تدارک دیده است.

همچنین هتل آریانو تهران هم تقریبا ۲۰ دقیقه با این بوستان فاصله دارد و یک هتل سه ستاره با اتاق های یک تخته، دو تخته، دو تخته دبل، توئین و سه تخته است که در کنار دیگر خدمات خود به خوبی از شما پذیرایی خواهد کرد.

●       باغ پرندگان و هتل شیان

باغ پرندگان تهران هم جاذبه دیگری در شهر تهران است که در آن شاهد حضور پرندگان نایاب و کمیاب زیادی هستیم. بیش از ۳ هزار پرنده رنگارنگ از سراسر تهران که حتی قوهای ملکه الیزابت هم در میان آن ها هستند. هتل نزدیک به باغ پرندگان تهران، هتل ۳ ستاره شیان است. اگر از خیابان کوهستان، خودتان را به باغ پرندگان برسانید بعد از ۲۰ دقیقه در مقصد هستید. البته مسیرهای خیابان زین الدین و خیابان هنگام هم در مدت زمان ۲۰ دقیقه شما را از هتل شیان به باغ پرندگان خواهند رساند.

همچنین بد نیست بدانید که اتاق های دو تخته و سوئیت های دو تخته در این هتل همگی پنجره هایی رو به جنگل دارند.

 

جاذبه های تهران و هتل های آن

در این مطلب از جاذبه های شهر تهران و البته هتل های نزدیک به این جاذبه ها گفتیم. ناگفته نماند که شهر تهران مملو از جاذبه های عجیب و جذاب است. جاذبه هایی که حتی در کل ایران هم نمی توانید همانند آن ها را مشاهده کنید. البته در سفر با فلای تودی، شما بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را رزرو خواهید کرد و خاص ترین اقامت ها را در تهران و سراسر دنیا تجربه می کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/z90b8W0r
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه