سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

احتمالاً تا به حال این جملات را شنیده اید که می‎گویند: کانادا کشوری در آمریکای شمالی با جمعیت کم و مهاجرپذیر است. زمستان های سردی دارد و مردم آن مؤدب و پایبند به قوانین هستند. این ها همه چیزهایی است که ما در مورد کشور می دانیم. اما علیرغم این واقعیت که این کشور یک مقصد توریستی اصلی و کشوری بسیار مدرن است، چیزهای زیادی در آن وجود دارد که شما فقط با زندگی در این کشور می توانید به آن ها پی ببرید.

بنابراین، آیا کانادایی ها واقعاً اینقدر خوب هستند؟ آیا هاکی روی یخ به همان اندازه که می گویند مهم است؟ سبک زندگی در کانادا واقعاً چگونه است؟

شاید همیشه خیلی با دید رؤیایی برای مهاجرت به کانادا فکر کرده باشید و نکاتی را درباره این کشور ندانید. مسلماً کانادا نیز مانند هر کشور دیگری شرایط، فرهنگ، قوانین و آداب خاص خودش را دارد. در این مطلب از سلام ویزا، ما برخی از حقایقی که احتمالاً درباره کانادا نمی‎دانستید را جمع آوری کرده ایم؛ بنابراین برای دانستن آن ها، تا انتها همراه ما باشید.

 

چیزهایی که احتمالاً درباره کانادا نمی دانستید!

 

کانادایی ها واقعاً مردم خوب و مودبی هستند

این یک افسانه در مورد کانادا نیست و در واقع مردم کانادا بسیار مؤدب و خوش برخورد هستند. بسیاری از مردم فکر می کنند که کانادایی ها برای جدا کردن خود از آمریکایی ها، در تلاشند و البته این تا حدی درست است. کانادایی ها عادت دارند که بسیار خوش برخورد و دوستانه باشند، زیرا ترجیح می دهند دوستان جدیدی پیدا کنند. بنابراین به سرعت متوجه خواهید شد که زندگی در کانادا به عنوان یک مهاجر چندان با شهروندان این کشور متفاوت نیست. کانادایی ها از جوامع دیگر در کشور خود استقبال می‎کنند و به دنبال ارتباطات جدید هستند.

 

کانادا واقعاً بزرگ است

کانادا بسیار گسترده است و این موضوع تا حد زیادی بر شرایط آب و هوایی و سبک زندگی در این کشور تأثیر می گذارد. البته پراکندگی جمعیت در کانادا چندان زیاد نیست و بسیاری از مردم نزدیک به هم و در شهرهای بزرگ و مهم آن زندگی می‎کنند. البته دولت به فکر ایجاد روش های مهاجرتی متنوع اعم از روش نامزدی استانی، روش مهاجرت آتلانتیک و ... برای تامین نیروی کاری و تعادل جمعیت در مناطق مختلف است.

 

سبک زندگی در کانادا

مردم کانادا به هیچ وجه فکر نمی کنند پنج ساعت رانندگی کنند تا به جایی برسند و رانندگی طولانی در این کشور چندان رایج نیست. بنابراین شاید مهم ترین چیزی که بعد از مهاجرت به کانادا باید به آن عادت کنید، روش حمل و نقل است. اگر می خواهید مسافت طولانی را طی کنید و رانندگی نکنید، مترو ها بهترین انتخاب هستند. سرویس های اتوبوس مختلف نیز در سراسر کشور وجود دارد و برای کانادایی ها در هر سنی بسیار محبوب هستند.

 

زمستان سرد و طولانی

زمستان در کانادا واقعا سخت است و طولانی است. زمستان کانادا می تواند برای افرادی که به زندگی در آب و هوای سرد عادت ندارند، شوکه کننده باشد. اغلب، مردم برای اینکه در سرمای طولانی مدت زندگی کنند احساس خوبی ندارند. بنابراین باید به روزهای کوتاهی که در ساعت 4 بعدازظهر تاریک می شوند عادت کنید زیرا می توانند از نظر ذهنی خسته کننده باشند. چرا که وقتی بیدار می شوید و هوا تاریک است و بعد از یک روشنایی کوتاه مدت روزانه، دوباره خیلی زود باز هم تاریک می شود.

اگر مجبور هستید به کانادا مهاجرت کنید و عاشق سرما نیستید، سعی کنید یک سرگرمی در داخل خانه برای خود پیدا کنید که واقعاً از آن لذت ببرید. این کار به شلوغ سرگرم شدن شما در شب های طولانی کمک می کند. مطمئن شوید که اطراف خود را با دوستان و خانواده احاطه کرده اید تا به شما کمک کنند تا از پس این مشکل برآیید.

 

ویزای کانادا

 

تابستان جذاب و رویایی

پس از زمستان طولانی، احتما با رسیدن تابستان و دمای 30-35 درجه سانتی گراد احساس عجیبی خواهید داشت. ناگهان همه چیز عالی می شود و فرصت تفریح، مهمانی ها و دورهمی ها، سفر به سواحل، آفتاب گرفتن و فعالیت های خارج از منزل فرامی‎رسد. کانادایی ها از ماه مه شروع به پوشیدن شلوارک و تی شرت خواهند کرد تا از هوای گرم تر استفاده کنند.

 

سبک زندگی در کانادا همانطور که می گویند شگفت انگیز است

اگر از زندگی در فضای باز لذت می برید، کانادا واقعاً یک کشور بی نظیر است. سواحل و دریاچه هایی برای ورزش های آبی و همچنین تپه ها، کوه ها و دشت ها برای پیاده روی. مسیرهای دوچرخه سواری، دویدن و ورزش های زمستانی نیز در آن وجود دارند. بیشتر کانادایی ها سرگرمی هایی دارند که مربوط به محیط بیرون از خانه هستند. بنابراین حتی اگر در وسط فصل زمستان باشند هم آن ها را انجام می‎دهند. اسکی روی برف، هاکی، کریکت و ... از جمله فعالیت های ورزشی محبوب در کانادا هستند.

 

انتظار نداشته باشید که فوراً در شغل مورد نظرتان استخدام شوید

نمی‎توانید انتظار داشته باشید که به محض مهاجرت به کانادا، شغل ایده آل تان را بدست بیاورید، مگر اینکه با ویزای کاری کانادا و درست برای شغل مد نظرتان از طرف یک کارفرمای کانادایی پذیرفته شده باشید.

ممکن است برای به رسمیت شناخته شدن در کانادا نیاز به دریافت مدارک تحصیلی و شغلی جدید داشته باشید. معمولا اغلب گواهی های تحصیلی و شغلی طبق معیار کانادیی سنجیده می‎شوند و بسیاری از مدارک مهاجران ممکن است به رسمیت شناخته نشود. بنابراین برای استخدام در مشاغل کشور کانادا، بهتر است که مدارک تحصیلی شما نیز از مدارس و دانشگاه های همین کشور باشد. البته اگر از دانشگاه های معتبر مدرک خود را دریافت کرده باشید، مشکلی وجود ندارد.

 

سیستم بانکداری کانادا سختگیرانه است

برای افتتاح و نگهداری یک حساب بانکی جاری در کانادا آماده باشید. کارمزد ممکن است تا حد 5 دلار کانادا باشد و بر اساس تعداد تراکنش هایی است که ماهانه انجام می دهید. شاید برایتان عجیب باشد ولی ممکن است مجبور شوید برای عدم استفاده از کارت اعتباری خود پول بپردازید. بله، درست خواندید! باید ماهانه یک بار در فروشگاه از کارت خود استفاده کنید، در غیر این صورت ممکن است مجبور به پرداخت جریمه عدم استفاده از کارت خود شوید.

 

چند واقعیت مهم در مورد کانادا

در زیر چند واقعیت جالب توجه درباره کانادا را برای شما شرح داده ایم:

کانادا دومین کشور بزرگ جهان است. بعد از روسیه، کانادا با 9.98 میلیون مایل مربع دومین کشور پهناور جهان است.

سردترین دما در کانادا له میزان -63 درجه سانتیگراد ثبت شده است. رکوردشکنی دمای سرد هوا در یوکان رخ داد و دما به -63.0 درجه سانتی گراد رسید.

کانادایی ها بیشترین دونات را در جهان می خورند. 30 میلیون نفر در کانادا زندگی می کنند و سالانه 1 میلیارد دونات می خورند. دونات اغلب به عنوان نماد زندگی آمریکایی دیده می شود، اما تعداد مغازه های دونات فروشی در کانادا بیشتر از هر کشور دیگری است.

کانادا دو بیابان دارد. در بریتیش کلمبیا، یک بیابان 15 مایل طول دارد و تنها مسیر پیاده رو بر روی تخته در جهان را دارد. در شمال ساسکاچوان نیز یک بیابان دیگر در لبه جنوبی دریاچه آتاباسکا وجود دارد.

 

مهاجرت به کانادا با سلام ویزا دیگر سخت نیست!

برای اینکه به کانادا مهاجرت کنید، فقط کافیست که با سلام ویزا به شماره 22221500 تماس بگیرید. همچنین می‎توانید انواع ویزای کانادا مانند ویزای توریستی کانادا ، ویزای کاری، ویزای تحصیلی کانادا را در کمترین زمان ممکن، با راهنمایی کارشناسان با تجربه این مجموعه اخذ کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wtKtNr8E
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه