جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تابناک ، «محمد کشتی آرای» در خصوص وضعیت بازار طلا در هفته سوم دی ماه گفت: در هفته گذشته قیمت جهانی طلا برخلاف دو هفته پیش از شروع سال نو میلادی سیر نزولی داشت و به طور متوسط با ۱۵ دلار کاهش در آخرین معاملات روز گذشته به ۲ هزار و ۳۰ دلار رسید.

وی افزود: برخلاف کاهش قیمت جهای طلا به دلیل اتفاقات داخلی اقتصاد، نرخ ارز سیر صعودی داشت و این افزایش باعث شد که قیمت طلا و سکه رقم های جدیدی را ثبت کند.

پیش بینی قیمت طلا و سکه در هفته پیش رو

فعال بازار طلا بیان کرد: افزایش نرخ ارز باعث شد قیمت طلا و انواع سکه با افزایش همراه باشد و در نتیجه حباب سکه نیز بزرگ شود.

وی گفت: در هفته گذشته قیمت سکه طرح قدیم یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، نیم سکه یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۸۰۰ هزار تومان و سکه های یک گرمی هم ۳۰۰ هزار تومان افزایش داشت.

کشتی آرای اظهارداشت: قسمت اعظم افزایش قیمت سکه مربوط به حباب سکه است که یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان افزایش داشت و رکورد جدیدی را به جا گذاشت و به ۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید.

وی افزود: قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز برخلاف کاهش بهای انس جهانی تحت تاثیر افزایش نرخ ارز ۲۸۰ هزار تومان افزایش داشت و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در آخرین معاملات روز گذشته به ۲ میلیون و ۶۲۱ هزار تومان رسید و در مجموع به طور میانگین ۶۵ هزار تومان رشد قیمت داشت.

فعال بازار طلا درباره پیش بینی قیمت طلا در روزهای آینده گفت: معمولا در سال های گذشته نیز در این مقطع زمانی شاهد نوسانات قیمت طلا و سکه بودیم. با توجه به نزدیکی به پایان سال و افزایش تقاضا به دلیل همزمانی با اعیاد مذهبی تقاضا برای خرید طلا و سکه افزایش می یابد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در ماه های گذشته بانک مرکزی در کنترل نرخ ارز موفق بوده است طی هفته آینده دوباره با اقدامات اقتصادی که انجام می دهد نرخ ارز تعدیل و در نتیجه طلا و سکه نیز تعدیل خواهد شد.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vqYzARtF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه