سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

منابع استخدامی مربی پرورشی

5 ماه پیش ( 1402/10/22 )
 

وزارتخانه آزمون و پرورش با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب علاقه مندان به شغل معلمی می کند.

 

آزمون استخدامی آموزش و پرورش

 

آزمون اسخدامی آموزش و پرورش در سه حیطه عمومی، حیطه اختصاصی و حیطه تخصصی برگزار می شود که دو حیطه عمومی و اختصاصی آن برای تمامی رشته ها یکسان است، اما حیطه تخصصی هر رشته با رشته دیگر متفاوت و متناسب با آن رشته خواهد بود. همچنین این آزمون در تاریخ 12مردادماه برگزار می شود و در تاریخ 26 مردادماه سال 1402 نتایج آن اعلام خواهد شد.

 

در این مقاله قصد داریم درد خصوص منابع استخدامی مربی پرورشی صحبت کنیم.

همانطور که گفته شد دو حیطه عمومی و اختصاصی برای تمامی رشته ها یکسان خواهد بود، اما دروس تخصصی هر رشته متفاوت است که در ادامه به معرفی دروس هر یک میپردازیم.

دروس حیطه عمومی آزمون استخدامی مربی پرورشی

این دروس شامل: تاریخ و فرهنگ تمدن، تعلیم و تربیت اسلامی، معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی، دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی، توانایی های عمومی و ذهنی می باشد که از اینجا می توایند به کتاب حیطه عمومی استخدامی مربی پرورشی دسترسی پیدا کنید

 

این دروس شامل: روانشناسی تربیتی، اسناد و قوانین بالا دستی، روش ها و فنون تدریس، سنجش اندازه گیری پیشرفت تحصیلی می باشد.

دروس حیطه اختصاصی آزمون استخدامی مربی پروروشی

این دروس شامل: مباحث فرهنگی روز، آشنایی با علوم قرآنی، سبک زندگی اسلامی-ایرانی، مبانی روانشناسی عمومی و رشد، فلسفه و مبانی تعلیم و تربیت، اسناد تحول بنیادین آموزش و پرورش می باشد که از اینجا می توانید به کتاب حیطه اختصاصی مربی پرورشی دسترسی پیدا کنید.

 

برای موفقیت در آزمون و اطلاع از سوالات آزمون استخدامی مربی پرورشی سال های گذشته این رشته می توانید کتاب استخدامی مربی پرورشی (+) را از سایت 20تدریس تهیه نمایید.

 

منابع استخدامی مربی پرورشی

 

رشته های مجاز به شرکت در آزمون مربی تربیتی امور مدارس:

این رشته ها شامل: الهیات و معارف اسلامی کلیه گرایش ها (لیسانس، فوق لیسانس)، روانشناسی (لیسانس، فوق لیسانس)، تحصیلات حوزوی سطح ۲ (لیسانس، فوق لیسانس)، تحصیلات حوزوی سطح ۳(لیسانس، فوق لیسانس)، علوم تربیتی کلیه گرایش ها (لیسانس، فوق لیسانس)، علوم قرآنی (لیسانس، فوق لیسانس)، حافظ ممتاز قرآن (درجه تخصصی ۲) (لیسانس، فوق لیسانس)، حافظ ممتاز قرآن (درجه تخصصی ۲) (لیسانس، فوق لیسانس) می باشد.

 

فروشگاه آنلاین کتاب استخدامی 20 تدریس (+) هر آنچه که نیاز یک داوطلب برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش است را در اختیارش قرار می دهد. پس حتما پیشنهاد می کنیم زمان را از دست ندهید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/q6OD7K5M
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه