سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

فیلتر uv دستگاه تصفیه آب صنعتی

5 ماه پیش ( 1402/10/21 )
 

دستگاه تصفیه آب صنعتی، از ایمن آب کاژه آب آلوده را با استفاده از فیلترهای حرفه ای و به روز تصفیه می کند. Industrial water purifier از سه بخش اصلی تشکیل می شود. نوع فیلتر، مواد شیمیایی و روش تصفیه متفاوت است که این مراحل به نوع آب ورودی و هدف تصفیه بستگی دارد. فیلتراسیون آب باید به صورت صحیح و با متد جدید انجام گیرد. تصفیه آب، یکی از مهم ترین بخش های یک صنعت محسوب می شود. فیلتر uv یکی از قابلیت های اساسی در دستگاه تصفیه است. آلودگی آب ها سلامت انسان ها را به خطر می اندازد و بیماری های خطرناکی را در پی دارد. همچنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 فیلتر uv دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست؟

دستگاه تصفیه آب صنعتی از فیلتر های گوناگونی تشکیل شده است. یکی از این فیلترها uv یا لامپ یووی نامیده می شود. این فیلتر قاتل بسیاری از میکروب و آلودگی های موجود در آب است. قارچ ها، میکروب ها، انگل ها، میکروارگانیسم ها با استفاده از فیلتر یووی از بین می روند. این فیلتر با قدرت بالایی که در نابودی 99% آلودگی های آب دارد، محبوب و پرکاربرد است. در دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی از این فیلتر استفاده می شود. تابش اشعه فرابنفش موجود در فیلتر uv عامل اصلی استریل کردن آب است. ضدعفونی و استریل کردن آب اهمیت زیادی دارد و باید به این موضوع توجه ویژه ای شود. افزودن مواد شیمیایی برای ضدعفونی کردن آب سلامت انسان را به خطر می اندازد. اشعه uv جایگزین این مرحله از تصفیه است و بدون تغییر بو و مزه آب تصفیه انجام می شود. قبل از خرید دستگاه تصفیه آب مدل صنعتی از یک تولیدکننده حرفه ای مشاوره بگیرید و بهترین محصول را انتخاب کنید. ایمن آب از برند کاژه، یکی از شرکت های با سابقه در تولید دستگاه آب شیرین کن است که در زمینه طراحی، ساخت و تولید این دستگاه ها فعالیت دارد. این کمپانی بزرگ با ارگان های دولتی برای ابر پروژه ها همکاری می کند. 

فیلتر uv دستگاه تصفیه آب صنعتی چه کاربردی دارد؟

دستگاه تصفیه آب صنعتی، عملیات پیچیده ای را برای ضدعفونی طی می کند. فیلتر uv از یک محفظه شیشه ای با روکش استیل و یک لامپ حاوی اشعه فرابنفش تشکیل شده است. این فیلتر برای استفاده های مختلف، ابعاد و قدرت متنوعی دارد. اشعه فرابنفش برای پوست و بینایی مضر است؛ اما این فیلتر را از دو محفظه برای جلوگیری از این بیماری ها ساخته اند. برق منبع تغذیه این فیلتر است و با اتصال سوکت برقی می توان از آن استفاده کرد. آب از قسمت ورودی وارد محفظه استیل دستگاه می شود. اشعه فرابنفش به آب می تابد و ضدعفونی کردن آب با بهترین متد روز دنیا انجام خواهد شد؛ سپس، از قسمت خروجی آب استریل شده خارج می شود. بخش عمده میکروب و ویروس های موجود در آب با کمک فیلتر uv از بین می رود و آب پاکیزه را برای مصرف در اختیار شما قرار می دهد. این فیلتر جذاب کاربردهای مختلفی دارد که عبارتند از:

  • تصفیه آب رودخانه، استخر، چاه و …
  • ضد عفونی کننده آب موجودات آبزی اعم از آکواریوم، استخر پرورش ماهی
  • سیستم های تهویه و سرمایش در بیمارستان ها که به صورت مدار بسته کارگزاری شده اند.
  • گندزدایی در صنعت آرایشی و بهداشتی، داروسازی، مواد غذایی
  • گندزدایی پساب در دستگاه های تصفیه آب
  • اکسیداسیون پساب های صنعتی

آیا فیلتر uv تصفیه آب صنعتی انواع مختلفی دارد؟

بله، دستگاه تصفیه آب صنعتی انواع مختلفی دارد و با توجه به نوع استفاده دسته بندی می شود. برخی از صنایع به تصفیه آب با میزان ورودی و خروجی بیشتری نیاز دارند. برخی از صنایع باید حجم زیادی از آب را در اسرع وقت تصفیه کنند و برای مصرف آماده باشد. که این تفاوت باعث تمایز قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی از یکدیگر شده است. در ادامه انواع فیلتر uv تصفیه آب صنعتی با توجه به ظرفیت را بررسی می کنیم:

  1. ظرفیت 12 گالن: میزان آبی که این فیلتر می تواند تصفیه کند، 12 گالن در دقیقه است. جنس بدنه آن را از فولاد ضد زنگ ساخته اند که در برابر هر نوع خوردگی و سایش مقاومت بالایی دارد. ابعاد ورودی و خروجی این فیلتر یک اینچ در نظر گرفته شده است.
  2. ظرفیت 24 گالن: دو عدد لامپ فرابنفش برای این فیلتر ساخته شده است که با 55 وات قدرت برای گندزدایی عمل می کند. جنس بدنه این نوع فیلتر از استیل استنلس با خاصیت ضد خوردگی در نظر گرفته اند.
  3. ظرفیت 36 گالن: این نوع فیلتر برای ظرفیت های بالای آب طراحی شده است و از سه عدد لامپ برای ساخت آن کمک گرفته اند. جنس بدنه فولاد ضد زنگ دارد که برای ظرفیت ورودی و خروجی یک و نیم اینچ استفاده می شود.
  4. ظرفیت 48 گالن: در این نوع فیلتر از چهار عدد لامپ کمک گرفته شده است و برای استریل کردن آب با دبی بسیار بالا استفاده می شود. ابعاد ورودی و خروجی آب دو اینچ در نظر گرفته شده است.

کلام آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی، یکی از ابزارهای پرکاربرد و محبوب برای گندزدایی آب محسوب می شود. این محصول باید از کمپانی پرطرفدار کاژه خریداری شود. شرکت کاژه همه تجهیزات مورد نیازی که برای تصفیه آب احتیاج داشته باشید را فراهم کرده است و ضمانت نامه خدمات را برای هر محصول ارائه می دهد. برای اجرا و پشتیبانی محصولات نگران نباشید.

شرکت ایمن آب کاژه پشتیبانی صد در صد برای شما تدارک دیده است و اجرا کامل دستگاه را برای شما انجام می دهد. تصفیه آب صنعتی با استفاده از اشعه فرابنفش، یک انتخاب هوشمندانه و درست است که مزایای فراوانی برای صنایع مختلف دارد. پروژه های مختلفی به دستگاه تصفیه آب نیازمندند و باید از آب سالم و تصفیه شده برای تولیدات خود استفاده کنند. در این مقاله سعی کردیم اطلاعات لازم درمورد دستگاه تصفیه آب در رتبه صنعتی را توضیح دهیم که اطلاعات بیشتری از این محصول در دست داشته باشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5IRLRqKh
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه