سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ست اداری چیست؟

ست اداری از 3 قلم اصلی تشکیل شده است. اما به همین 3 قلم منتهی نمی شود و شامل موارد دیگری نیز است که ما در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم. هر ست اداری دارای ویژگی ها و اجزا مختلفی است که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند. در ادامه هر آنچه لازم است شما درباره ست اداری بدانید را برای شما به صورت خلاصه اما کامل شرح می دهیم.

 

ست اداری چیست؟

ست اداری مجموعه ای از اوراق و کاغذها است که برای انجام کارهای اداری و امور تبلیغاتی استفاده می شود. چاپ ست اداری برای شرکت ها و مشاغل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اقلام ست اداری به صورت تک فرمت طراحی و چاپ می شوند. الگوی استفاده شده در طراحی و اطلاعات مکتوب ثبت شده در این موارد نشان دهنده نوع کسب و کار مورد نظر شما و همچنین اطلاعات مورد نیاز مشتری است. استفاده از ست های اداری به شرکت های بزرگ محدود نمی شود. حتی اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، می توانید از این موارد برای حرفه ای تر شدن در روابط تجاری خود استفاده کنید.

 

مهم ترین اجزای ست اداری شامل چه مواردی است؟

مهم ترین اجزای ست اداری

اجزای ست اداری شامل موارد مختلفی مثل پاکت A5 یا A5، سربرگ، کاتالوگ، کارت ویزیت، خودکار تبلیغاتی و … می شود. ست اداری در واقع وظیفه معرفی تبلیغات؛ ایجاد تعامل، معرفی کسب وکار، جذب مشتری و … را برعهده دارد. هر کدام از این موارد وظایف مشترکی را بر عهده دارند که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.

 

سربرگ

سربرگ به لوازم التحریر اطلاق می شود که حاوی نام تجاری و اطلاعات تماس یک شرکت یا یک فرد است چاپ سربرگ اغلب شامل نام، آدرس، عنوان، شماره تلفن، آدرس ایمیل، لوگو و رنگ های برند است. گاهی اوقات، سربرگ می تواند شامل یک شعار یا بیانیه ماموریت باشد. سربرگ ارتباط نوشتاری را از چند جهت تقویت می کند. در عمل، یک راه سریع و آسان برای شناسایی فرستنده پیام و همچنین یک نقطه مرجع برای اطلاعات تماس فراهم می کند. سربرگ همچنین تأثیری به یاد ماندنی بر هر کسی که آن را دریافت می کند می گذارد. اغلب، شرکت ها و سازمان ها نیاز دارند که تمام ارتباطات داخلی و خارجی روی سربرگ رسمی چاپ شود. اگر از سربرگ برای مقاصد شخصی استفاده می کنید، این یک راه سرگرم کننده است که به یادداشت هایتان جلوه ای منحصربه فرد بدهید.

 

پاکت نامه

یکی دیگر از وسایل اداری پاکت نامه است که در سه سایز Grasshopper، A4 و A5 موجود است. شرکت ها بسته به نیازی که دارند یکی از این دو سایز را سفارش می دهند. از این پاکت نامه ها برای ارسال فاکتور یا نامه استفاده می شود.

 

دفتر یادداشت 

یک نوت بوک ساده به شما این امکان را می دهد که یک قدم از صفحه نمایش ها و دستگاه ها فاصله بگیرید و روی یک چیز تمرکز کنید: بیرون آوردن افکار، ایده ها و یادداشت های خود از ذهن خود بر روی یک دفترچه یادداشت.

نوت بوک ها به شما این امکان را می دهند که با یک خودکار یا مداد قدیمی ساده، اطلاعات را به روش های بی شماری، به راحتی و به سرعت سازماندهی کنید.

با یادداشت برداری در طول جلسه، می توانید اطلاعات را راحت تر حفظ کنید و هر گونه سوالی را که ممکن است داشته باشید شناسایی کنید. استفاده از دفتر کار برای یادداشت برداری از جلسات همچنین به شما کمک می کند تا در طول جلسه تمرکز بیشتری داشته باشید و از سرگردانی ذهن شما جلوگیری می کند. حال اگر این جزو ست اداری باشد علاوه بر موارد گفته شده دارای جذابیت و زیبایی منحصر به فردی نیز است.

 

کارت ویزیت در ست اداری

کارت ویزیت معمولاً شامل نام، شرکت یا وابستگی تجاری (معمولاً دارای لوگو) و اطلاعات تماس مانند آدرس خیابان، شماره تلفن(ها)، شماره فکس، آدرس ایمیل و وب سایت است. قبل از ظهور ارتباطات الکترونیکی، کارت ویزیت شامل جزئیات تلکس نیز می شد.

 

تقویم در ست اداری 

یکی دیگر از مواردی که در ست اداری استفاده می شود، تقویم است. تقویم به شما در زمان بندی دقیق و رقابت با رقبا کمک بسیار زیادی می کند. تقویم ها در 3 دسته رومیزی، دیواری و سالنامه به چاپ می رسند.

 

خودکار تبلیغاتی

خودکارها به دلیل قیمت مقرون به صرفه ای که دارند در بیشتر موارد در ست های اداری سفارش داده می شوند. در برخی موارد هم از خودکارهای موجود در ست های اداری برای هدیه دادن استفاده می شود. 

 

ویژگی های اصلی ست اداری چیست؟

ست اداری که انتخاب می کنید باید دارای استانداردهای لازم و کافی باشد. در واقع باید هدف شرکت شما، اطلاعات مورد نیاز، نوع فعالیتی که شرکت انجام می دهد و … را انتقال دهد. زمانی که ست اداری به درستی انتخاب شود علاوه بر این باعث بالا رفتن رتبه شرکت شما می شود، می تواند اعتبار شرکت شما را چه در میان رقبا و چه در میان مردم بالا ببرد. قیمت ست اداری هر چقدر هم که باشد در نهایت چندین برابر به شما باز می‎گردد. 

 

اهمیت و تاثیر فونت و لوگو در ست اداری

اهمیت و تاثیر فونت و لوگو در ست اداری

لوگو از آن دست مواردی است که هر چقدر زیباتر باشد، جلوه بیشتری برای کسب وکار شما ایجاد می کند. استفاده از رنگ های روانشناسی در طراحی لوگو می تواند چشم انداز جدیدی را برای کسب وکار شما فراهم کند. از سمت دیگر اهمیت و توجه به فونت و سایز فونت ها در جذب مشتری می تواند تاثیر قابل توجهی ایجاد کند. معمولا سایز فونت مورد استفاده در کارت ویزیت متناسب با سایز کارت انتخاب می شود. در پاکت نامه ها و سربرگ ها از فونت های خوانا و بزرگ تر استفاده می شود. قبل از هر چیز کمک گرفتن از افرادی که در زمینه چاپ و طراحی فعالیت دارند، می تواند برای شما بسیار سودآور باشد. 

 

هماهنگی و تنوع رنگی در ست اداری 

این که میان حرفه کاری شما، فونت، محتوایی که تولید می کنید هماهنگی رنگی وجود داشته باشد باعث می شود ست اداری شما بسیار شکیل و خاص به نظر برسد. انتخاب رنگ های مناسب که هر کدام المانی از شرکت شما هستند، باعث می شود به کسب وکار شما عمق و دید بیشتری بدهد.

 

نتیجه گیری

استفاده از ست های اداری با طراحی حرفه ای راهی عالی برای وارد کردن برند شما (شخصی یا حرفه ای) به عرصه بزرگ بازاریابی دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات است. ست اداری علاوه بر اعتبار بخشیدن به شرکت و برند شما، نشان دهنده حرفه ای بودن شما در کسب وکارتان است. برای چاپ هرگونه ست اداری می توانید از چاپ بازار کمک بگیرید. تا به بهترین شکل ممکن و با اصول طراحی استاندارد بهترین ست اداری در اختیار شما قرار گیرید. 

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ftOFi8gr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه