سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بی تردید خرید کردن یکی از جذابیت های اصلی سفر به جزیره قشم است و یکی از بهترین گزینه ها برای خرید اجناس خارجی آن هم با قیمت های باورنکردنی و ارزان در قشم شهر بندری درگهان است. در واقع درگهان قطب اصلی بازارگردی و خرید در قشم محسوب می شود که در ۲۰ کیلومتری جزیره قرار گرفته است و تنها با ۳۰ دقیقه رانندگی می توان به آن دسترسی پیدا کرد. مراکز خرید و بازارهای این شهر آنقدر متنوع و خوش قیمت هستند که خرید کردن در آنها چند سالی است که به بخش ثابتی از برنامه های تور قشم تبدیل شده است. با ما همراه شوید تا بهترین مراکز خرید و بازارهای درگهان برای خرید اجناس خارجی و داخلی را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین مراکز خرید درگهان قشم

بازار قدیم درگهان

 بازار قدیم درگهان همان طور که از اسمش پیدا است از قدیمی ترین مراکز خرید درگهان قشم و البته بهترین ها محسوب می شود. با وجود مجتمع های تجاری تازه تأسیسی که در این شهر وجود دارند هنوز هم وقتی صحبت از خرید مقرون به صرفه می شود یکی از اولین گزینه های پیشنهادی همین بازار است. بازار قدیم بافتی سنتی و قدیمی دارد و برای خرید از مغازه های آن باید از دالان ها و کوچه پس کوچه هایی که پر از مغازه های بزرگ و کوچک است عبور کرد. این بازار را اغلب به عنوان یکی از مراکز عمده فروشی درگهان قشم می شناسند و اغلب فروشگاه های پوشاک و لوازم برقی قشم و حتی کلان شهرهایی نظیر تهران اجناسشان را از مغازه های این بازار تأمین می کنند. بسیاری از فروشندگان تهرانی مستقیماً به بازار قدیم درگهان می روند و پس از خرید اجناس موردنیازشان، با بلیط هواپیما قشم به تهران بازمی گردند. به همین سبب اغلب جزو شلوغ ترین مراکز خرید شهر درگهان است. تنوع بالای اجناس به ویژه پوشاک زنانه، بچگانه و مردانه و فروش ارزان عمده اجناس از ویژگی های اصلی فروشگاه های فعال در این بازار است. گفتنی است اغلب لوازم خانگی برقی که در این بازار عرضه می شوند وارداتی هستند و ازاین رو مشتریان زیادی دارند.

مجتمع تجاری دریا درگهان

مجتمع تجاری دریا درگهان که بیشتر با نام پاساژ دریا درگهان شناخته می شود بزرگ ترین مرکز خرید این شهر است که بیش از ۱۵۳۰ مغازه و فروشگاه در آن وجود دارد و تقریباً هر نوع کالایی از کیف و کفش و پوشاک گرفته تا لوازم برقی، جواهرات و لوازم دکوری منزل را می توان در آن پیدا کرد. به همین دلیل عده زیادی از ساکنان شهرهای دیگر برای خرید پوشاک و اجناس خارجی با کیفیت با رزرو بلیط پرواز داخلی خود را به درگهان و بعد مرکز خرید دریا می رسانند. این مرکز خرید در ساختمانی دوطبقه و وسیع قرار گرفته است و مغازه های متنوع آن کالاها را به دو صورت تک فروشی و عده فروشی و با قیمت مناسب عرضه می کنند. علاوه بر همه اینها این مرکز یک هتل سه ستاره به نام هتل سینگو، چند رستوران و یک کافی شاپ هم دارد که لذت خرید ارزان در یکی از بهترین مراکز خرید درگهان را دوچندان می کند. پارکینگ اختصاصی، دستگاه عابر بانک، ایستگاه تاکسی، نمازخانه و سرویس بهداشتی نیز از امکانات این مرکز خرید است.

پاساژ نخل درگهان

پاساژ نخل درگهان از جدیدترین مراکز خرید شهر درگهان است که تنها یک دهه از زمان شروع فعالیتش می گذرد. نزدیک به ۲۲۰ واحد فروش در این پاساژ قرار گرفته است که اجناس مختلف خارجی و داخلی را عرضه می کنند. پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی و وسایل دکوری بیشترین اجناسی هستند که در این پاساژ هم به صورت تک فروشی و هم عمده عرضه می شود. با همه اینها ویژگی متمایز بازار نخل درگهان نسبت به دیگر مراکز خرید و بازارهای درگهان در معماری سنتی و جذاب ساختمان دوطبقه آن است. به طوری که اغلب کاربران آن را زیباترین مرکز خرید درگهان می دانند. نمای داخلی این مجموعه سبک چوبی دارد و پنجره های رنگارنگ چوبی که در آن بکار رفته نمای سنتی و در عین حال شیکی به وجود آورده است. بنابراین بهترین گزینه برای آن دسته از افرادی است که در بازارگردی بیشتر از آنکه به دنبال خرید باشند از ویترین گردی و گشت و گذار در فضای مرکز خرید لذت می برند. البته اگر قصد خرید مقرون به صرفه در قشم هم داشته باشید این مجموعه باز هم از بهترین انتخاب ها است.

پاساژ نخل درگهان

مرکز خرید دو دولفین درگهان

پاساژ دو دولفین با دارا بودن بیش از ۷۵۰ فروشگاه و مغازه تنوع بالایی از اجناس را عرضه می کند و اغلب اجناس نیز به صورت تک فروشی عرضه می شوند. ازاین رو اغلب مسافرانی که با بلیط هواپیما به قشم سفر می کنند و قصد دارند بعد از یک تفریح جانانه در جزیره به خرید شخصی بروند اغلب این مرکز خرید را انتخاب می کنند. علاوه بر پوشاک که بیشترین کالای عرضه شده در بوتیک ها و مغازه های این مجموعه است اجناس دیگری نظیر وسایل دکوری منزل، لوازم آرایشی بهداشتی، کیف و کفش، لوازم ورزشی، وسایل آشپزخانه، گل و گیاه نیز در آنها عرضه می شود.

مجتمع تجاری اطلس درگهان

اگر قصد دارید به خرید کیف یا کفش در یکی از بهترین مراکز خرید شهر درگهان بروید بهتر است یک راست به سراغ مجتمع تجاری اطلس درگهان و یا همان پاساژ اطلس بروید. زیرا این مرکز خرید به صورت تخصصی انواع کفش از کفش های مجلسی تا کتونی های پیاده روی و انواع کیف از کیف دستی و مجلسی تا کوله پشتی و چمدان را در رنگ ها و طراح های متنوع از برندهای داخلی و خارجی را عرضه می کند. در واقع پاساژ اطلس درگهان بورس کیف و کفش درگهان قشم محسوب می شود که اجناسش را هم به صورت عمده و هم به صورت تک با قیمت ارزان عرضه می کند.

مجتمع تجاری اطلس درگهان

کلام آخر

درگهان گزینه اول و آخر مسافرانی است که به قصد خرید مقرون به صرفه اجناس خارجی به جزیره قشم سفر کرده اند. ما هم در این مطلب بهترین مراکز خرید درگهان از نظر تنوع، کیفیت اجناس و قیمت را بررسی کردیم. همگی این مراکز خرید در میدان انقلاب که محل تجمع بازارهای درگهان است قرار گرفته اند و فاصله کمی تا یکدیگر دارند؛ بنابراین مسافرانی که با بلیط هواپیما به قشم سفر کرده اند بدون نیاز به داشتن ماشین شخصی می توانند به راحتی با یک پیاده روی کوتاه به همه آنها دسترسی پیدا کنند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/q6hRvXxA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه