سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

چطور مشخصات وکیل مهاجرت را بررسی کنید

حتی اگر شما شرایط لازم برای دریافت ویزای مهاجرت به استرالیا را داشته باشید، مسائل متعددی وجود دارد که می توانند باعث عدم موفقیت درخواست شما گردند. این یک روند پیچیده است و حتماً به یک وکیل مهاجرت ماهر نیاز دارید. در این محتوا، شما با سازمان ماجراهای مختلفی روبرو خواهید شد. بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا حتماً عضو فعّال سازمان ماجرا است. با پیشرفت روزافزون فناوری، امروزه امکان دسترسی به خدمات حقوقی به سهولت بیشتری فراهم شده است. یکی از ابزارهایی که این امکان را به شما می دهد، اپلیکیشن مگنی است، یکی از مهمترین ویژگی های اپلیکیشن مگنی، سهولت در ثبت درخواست و پیدا کردن وکیلان متخصص است.

با چند اقدام ساده، می توانید نیازهای حقوقی خود را مطرح کرده و به سرعت به وکیل مناسب برای مشاوره دست یابید. از طریق اپلیکیشن مگنی، به تنوع وکلای حقوقی با تخصص های مختلف دسترسی پیدا کنید.

مگنی این امکان به شما کمک می کند تا وکیلی با تجربه در زمینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و بهترین خدمات را دریافت کنید. تماس مستقیم با وکیلان و مشاوران حقوقی از طریق چت یا تماس تلفنی، از مزیت های دیگر این اپلیکیشن است. این امکان به شما فرصت می دهد تا سوالات خود را بپرسید و نقطه نظرات خود را با وکیلان مطرح کنید. با دانلود اپلیکیشن مگنی، به راحتی و با اطمینان از کیفیت خدمات، به حقوقی متخصص دسترسی یابید و مشکلات حقوقی خود را بهترین شکل ممکن حل کنید.

اداره مارا چیست؟

اداره ثبت وکلای مهاجرت یا همان مارا؛ یک بخش از وزارت مهاجرت و گشت مرزی استرالیاست که با نام واقعی OMARA - دفتر ثبت نام وکلای مهاجرت استرالیا شناخته می شود. طبق قانون مهاجرت سال 1958، هر فردی که قصد ارائه مشاوره در زمینه مهاجرت یا استفاده از دانش و تجربه خود در فرآیند مهاجرت را داشته باشد، موظف است به عنوان وکیل مهاجرت در سازمان مارا ثبت نام کند، مگر اینکه بر اساس مفاد همان قانون معافیت اخذ کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید به وب سایت رسمی mara.gov.au مراجعه فرمایید.

ویزای مهاجرت به استرالیا

وظیفه اصلی وکیل مارا مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا

برای درخواست ویزا، ضروری نیست که از خدمات وکیل مهاجرتی استفاده کنید، اما اگر تمایل دارید، بهتر است از وکیلی که در سازمان مارا ثبت شده باشد، استفاده کنید. زیرا بر اساس قوانین، تنها نمایندگان مهاجرتی ثبت نام شده مجاز به ارائه کمک در زمینه مهاجرت هستند. وکلا مهاجرتی ثبت شده در مارا باید به روز با قوانین و مراحل فعلی باشند.بیشتر بخوانید: 5 روش دریافت شهروندی استرالیا: مزایا و شرایط دریافت

وظایف اصلی سازمان مارا شامل تنظیم قوانین وکلا مهاجرتی و نظارت بر آژانس های ارائه دهنده خدمات مهاجرت به استرالیا است. وظایف اصلی وکلای مارا عبارتند از:

  • کمک به شما در تهیه درخواست ویزا
  • ارائه مشاوره به متقاضیان درباره درخواست هایشان
  • آماده سازی برای دادرسی یا دادگاه، مانند دادگاه تجدید نظر اداری
  • کمک به تهیه درخواست ها به وزیر برای اعمال برخی از وظایف تحت قوانین مهاجرت مرتبط با متقاضیان ویزا
  • نظارت بر روند درخواست شما و در صورت لزوم برقراری ارتباط با دولت به نمایندگی از شما.

به خاطر داشته باشید که هیچ وکیل مهاجرتی نمی تواند:

  • نتیجه را تحت تأثیر قرار دهید
  • دوره پردازش را سریع دنبال کند
  • ویزای شما را تضمین کند
  •  

چرا ما باید وکیلی را انتخاب کنیم که عضو مارا است؟

تغییرات منظم در سیاست های مهاجرت استرالیا، نیاز به داشتن یک وکیل مهاجرتی را بیشتر تاکید می کند. وکلای مهاجرت استرالیا که در عضویت سازمان مارا هستند، به طور کامل با تمام قوانین مهاجرتی به روز آگاهند و می توانند شما را در مواجهه با دنیای پیچیده ای از برنامه های ویزا هدایت کنند. انتخاب یک وکیل مهاجرت برای هر کسی که اطمینان کافی ندارد یا با پرونده پیچیده ای روبرو است، گزینه ی مناسبی است.

به عنوان مثال، در آوریل 2017، دولت استرالیا اعلام کرد که ویزای کار موقت (ماهر)، یا همان ویزای 457، لغو شده و ویزای جدید مهارتی با عنوان کمبود مهارت موقت (TSS) در مارس 2018 جایگزین آن خواهد شد. برای افرادی که برای دریافت ویزای 457 آماده شده بودند، این تغییرات پیچیده به نظر می آمد. اما یک وکیل با آشنایی کامل از همه پیچیدگی ها و تغییرات می تواند شما را در این راه هدایت کرده و اطمینان حاصل کند.

 وکلای مهاجرت استرالیا

یک وکیل چگونه عضو مارا می شود؟

در استرالیا، تمام وکلای مهاجرت ملزم به ثبت نام در اداره مارا هستند. در ادامه، به شرح فرآیند عضویت به عنوان یک وکیل مهاجرت ثبت شده در استرالیا می پردازیم.

برای اینکه یک وکیل عضو مارا شود، باید:

  • باید سن 18 یا بالاتری داشته باشد.
  • گواهی پلیس ملی از پلیس فدرال استرالیا را اخذ کند.
  • شهروند استرالیا یا دارای اقامت دائم یا شهروند نیوزیلند با ویزای دسته ویژه باشد.
  • دوره دانشگاهی حقوق مهاجرت استرالیا را گذرانده باشد.
  • شرایط مهارت زبان انگلیسی را داشته باشد.
  • بیمه غرامت حرفه ای را برای دوره ای که ثبت نام کرده است، پرداخت کند.
  • هنگام ثبت نام اولیه (و سپس هر 5 سال یک بار) عکس به روز تهیه کند.
  • هزینه برنامه (و تمدید) را پرداخت کند.
  • تعهدات مربوط به توسعه حرفه ای (CPD) خود را در 12 ماه قبل از درخواست ثبت نام انجام داده باشد.

وکیلی که عضو مارا می شود چه مزایایی دارد؟

استخدام یک وکیل مارا، هرچند در نهایت بر نتیجه ویزای شما تأثیری ندارد، اما به علت داشتن آگاهی از تمام مراحل مهاجرت، فرآیند درخواست ویزا را برای شما ساده تر می کند.

زمانی که با یک نماینده مارا همکاری می کنید، به این معناست که تحت هدایت یک فرد با مدارک و صلاحیت های مناسب قرار دارید که توانایی مقابله با مسائل ساده و پیچیده مرتبط با مهاجرت به استرالیا را دارد.

استخدام یک نماینده واجد شرایط مارا اطمینان می دهد که پرونده مهاجرت شما با رعایت اولویت های لازم پیگیری خواهد شد.

وکیل مارا نقش مهمی در صرفه جویی هزینه ها برای شما ایفا می کند، زیرا پول زیادی که بدون راهنمایی خودرویتان ممکن بود به خرج می رفت، تحت مدیریت وکیل مارا به نحو صحیح مصرف می شود.

در انتخاب نماینده، باید از افرادی مراقبت کرد که ادعا می کنند وکیل مهاجرت هستند اما در مارا ثبت نام نشده اند:

  • ممکن است دانش کمی در مورد قوانین و روال مهاجرت به استرالیا داشته باشند.
  • ممکن است مشاوره های نادرست و وعده های غیر واقعی دهند.
  • ممکن است پول شما را به درستی مدیریت نکنند؛ برخی از وکلای ثبت نشده، مبلغ زیادی از پول نقد مشتری را هدر می دهند.
  • ممکن است اسناد اصلی مهم شما را جایگزین کنند.
  • ممکن است شما را در مورد نتیجه ویزا غافل شوند که شما را آگاه کنند.

هزینه وکیل مارا

هزینه وکیل مارا چقدر است؟

هرچند هزینه نهایی مشخصی وجود ندارد، اما برخی عوامل ممکن است بر تعیین قیمت نهایی تأثیر بگذارند. این موارد شامل:

  • نوع ویزای مورد درخواست
  • پیچیدگی پرونده شما
  • حضور افراد دیگر در برنامه شما، مانند کودکان
  • تجربه و صلاحیت وکیل شما (در صورتی که نماینده شما وکیل است یا دارای سابقه سال ها تجربه، هزینه ها ممکن است بیشتر باشد)

قبل از اینکه تعهدی بپذیرید، مناسب است با چند نماینده مشورت کنید تا درباره خدمات و هزینه های پیشنهادی آنها گفت وگو کنید.

مراحل انجام کار توسط وکیل مارا

زمانی که توافق کردید با وکیل مارا همکاری کنید، یک توافق نامه کتبی به همراه جزئیات خدمات برای شما ارائه می شود و اطلاعاتی درباره هزینه های خدمات آنها به شما اعلام می شود. تمام نمایندگان ملزم به رعایت آیین نامه های رفتاری هستند که باید از آنها پیروی کنند. آنها نیز موظف به ارائه راهنمایی های لازم به شما هستند که انتظارات شما از وکیل را مشخص می کند.

گزارش پیشرفت: وکیل باید به صورت کتبی درباره پیشرفت درخواست شما گزارش دهد. با وکیل خود در مورد زمان مورد انتظار برای انجام روند و مراحل اجرای آن صحبت کنید. وکیل نیز باید نتیجه درخواست ویزا را در اسرع وقت به شما اطلاع دهد.

تضاد منافع: وکیل باید منافع قانونی را بالاتر از منافع شخصی خود قرار دهد و از هرگونه تضاد منافع پیشگیری کند.

فسخ قرارداد: اگر وکیل تان قرارداد را لغو کند، ابتدا باید اعلام کتبی کند و در ظرف هفت روز اسناد مربوط به شما را بازگرداند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6oQFQFdV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه