سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

چگونه فروش بوتیک لباس زنانه را افزایش دهیم؟

لباس نیازی است که نه تنها هرگز حذف نمی شود؛ بلکه با اقبال مردم به مد و فشن روزبه روز همه به خصوص خانم ها، لباس های متنوع تر و جذاب تری را می خواهند.

اما فروشندگان چطور می توانند سهمی بیشتری از کمد های لباس مشتریانشان را در بازار رقابتی به خود اختصاص دهند و باعث افزایش فروش بوتیک لباس زنانه خود شوند؟ در این مقاله پاسخ سوال را خواهید یافت.

مهم ترین فاکتورها در فروش بوتیک لباس زنانه

 فروشنده ها برای اینکه سهمی از این بازار پر برکت داشته و در نتیجه پر رنگ تر از قبل دیده شوند، در وهله اول باید فنونی را یاد بگیرند تا باعث افزایش فروش آن ها شود.

در ادامه قصد داریم این فاکتور ها را بررسی کنیم و در آخر یکی از مهم ترین و در عین حال آسان ترین راه ها برای افزایش سود را به شما معرفی کنیم.

 

تنوع در محصولات

اگر می خواهید افزایش فروش را تجربه کنید، باید سلیقه افراد بیشتری را در بوتیک لباس زنانه خود پوشش دهید. برای مثال اگر از پخش عمده تیشرت زنانه فقط لباس هایی با رنگ های درخشان و جذب کننده بخرید، مشتری هایی را که دنبال لباس هایی با رنگ های آرام و خنثی هستند، از دست خواهید داد.

 

حضور در فضای آنلاین

بگذارید این بخش را با یک سوال شروع کنیم، از آخرین باری که به صفحه شبکه اجتماعی خود سر زدید چقدر می گذرد؟ حدس می زنم جواب 90 درصد ما چند ساعت تا چند دقیقه پیش باشد. همین امر ثابت می کند که امروزه فضای آنلاین به جزوی جدایی ناپذیر از زندگی تمام ما تبدیل شده است.

برای اجناسی مثل لباس که جلوه‎ های بصری آن بسیار مهم است اینستاگرام بهترین موقعیت برای فروش است. داشتن صفحه اینستاگرام برای بوتیک لباس زنانه یک الزام است و نداشتن آن شما را چند هیچ از رقبا عقب می اندازد.

این شبکه با بیش از 45 میلیون کاربر ایرانی بهترین راه برای افزایش فروش است.

حضور در فضای آنلاین سونالی برند

البته حضور در فضای آنلاین فقط به پیج اینستاگرامی ختم نمی شود، بلکه کانال های تلگرامی نیز محل مناسبی برای حضور است.

تبلیغات در فضای آنلاین

همینطور که در قسمت قبل گفتیم، نقش فضای آنلاین به خصوص در صنعت لباس انکار ناپذیر است. تبلیغات در این فضا محدودیت مکانی ندارد و به هزاران مشتری بالقوه در سراسر ایران نشان داده می شوید.

تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ تاثیر زیادی بر کسب و کار شما خواهد گذاشت. مخصوصا اگر با اینفلوئنسرهای فعال در حوزه مد و فشن همکاری کنید. می توانید برای آن ها جنس بفرستید و در عوض بخواهید کالای شما را معرفی کنند یا نه فقط یک تبلیغ ساده درخواست کنید.

ایونت مارکتینگ

اگر نمایشگاهی در رابطه با لباس زنانه برگزار می شود، حتما در آن شرکت کنید. این نمایشگاه ها مشتری های دست به نقد زیادی را به سمت شما می آورند و آگاهی از برندتان بالا می رود.

گرفتن اطلاعات از مشتری های بالقوه یکی دیگر از مزایای چنین نمایشگاه هایی است. کسانی که به کالا های شما علاقه نشان می دهند، فرقی ندارد که خرید کنند یا نه، اطلاعات تماسشان را بگیرید و آن ها را به دنبال کردن پیج اینستاگرامتان تشویق کنید.

قیمت گذاری رقابتی که در ادامه به آن اشاره می کنیم، به افزایش فروش بوتیک لباس زنانه شما در همه موقعیت ها کمک می کند.

 

بازاریابی پیامکی

با کمک بازاریابی پیامکی می توانید هم مشتری های قبلی تان را از انواع تخفیف ، جشنواره، حراجی یا کالکشن های جدید بوتیک لباس زنانه تان آگاه کنید و هم می توانید به مشتری های جدید پیشنهاد های جذاب ارائه کنید.

با بازاریابی پیامکی می توانید گروه خاصی از افراد، مثلا ساکنان یک محله را هدف گیری کنید که این مزیت به افزایش فروش شما کمک زیادی می کند.

 

تغییرات با مد روز و فصل

یلدا در راه است؟ موجودی لباس های قرمز خود را بیشتر کنید. شلوار خانگی گرم خاصی در فصل زمستان ترند شده؟ به عمده فروشی شلوار راحتی زنانه خود درخواست تعداد بیشتری از آن جنس دهید. مد هرجا می رود، شما هم به همان سمت بروید تا افزایش فروش برای شما هم اتفاق بیفتد.

تاثیر فصل ها را هم نادیده نگیرید، برای مثال فروش مانتو هایی با پارچه نازک در فصل زمستان سخت تر از فصل های گرم سال است.

 

ساخت تجربه خریدی شیرین

مردم به دنبال تجربه های خوب و تکرار آن ها هستند. پس اگر بوتیک لباس زنانه شما تجربه خوبی در افراد ایجاد کند، افزایش فروش را به زودی خواهد داشت. برای ساخت یک تجربه شیرین می توانید روی آهنگ فروشگاه تا برخورد فروشندگان کار کنید.

یکی دیگر از فاکتور های مهم در ساخت تجربه شیرین، برخورد درست با مشتری است. حوصله داشته باشید و به سوالاتشان صبورانه پاسخ دهید. اجناسی را که فکر می کنید به سلیقه آن ها نزدیک است، نشانشان دهید و واقعا تلاش کنید که مثل یک دوست به آن ها در انتخاب بهترین گزینه برای خرید کمک کنید.

خلاصه این که خدمات خوبی ارائه دهید تا مشتری ها، شما را به یکدیگر معرفی کنند. پشت هر مشتری ده ها مشتری دیگر وجود دارد که کلید دسترسی به آن ها «رضایت» است.

 

ساخت یک دکور دلپذیر

در خرید حضوری اولین چیزی که می تواند توجه افراد را به فروشگاه شما جلب کند، دکور شماست. هزینه برای ساخت دکوری خوب، در واقع نوعی سرمایه گذاری است. هارمونی رنگ ها را رعایت کنید، نورپردازی حرفه ای انجام دهید و بگذارید دکور شما، نماینده ای از برندتان باشد و افراد را برای دیدن اجناستان کنجکاو کند.

ساخت دکور دلپذیر در فروشگاه

قیمت گذاری رقابتی همراه با کیفیت مناسب

بالاخره رسیدیم به آخرین نکته ای که در ابتدا به شما قول داده بودیم، یعنی قیمت مناسب و کیفیت بالا! این فاکتور بدون زحمت باعث افزایش فروش شما در بوتیک لباس زنانه تان می شود.

 قیمت یک فاکتور اساسی برای خرید اکثر مردم است. همه ما دوست داریم جنس خوب با قیمت خوب بخریم. پس اگر جنسی هم قیمت مناسب داشته باشد هم کیفیتش عالی باشد، خود به خود مشتری پسند است!

 اما چطور می توانیم چنین شرایطی را برای مشتری ها ایجاد کنیم؟

خرید از تولیدی لباس زنانه با قیمت کمتر از بازار و کیفیت عالی جواب این سوال است.

برای مثال اگر شما از پخش عمده تیشرت زنانه هر تیشرت را 70 هزار تومن بخرید و 150 بفروشید؛ اما رقبای شما همان جنس را 180 بفروشند و 100 بخرند، با این که سود شما برابر است؛ اما امکان این که از شما خرید شود، بالاتر است. به علاوه، می توانید بیشتر خرید و اجناس بیشتری موجود کنید.

اما چه فروشگاهی با این شرایط وجود دارد؟ پیشنهاد ما به شما سونالی برند است.

سونالی برند، مرکز فروش عمده لباس زنانه

سونالی برند یک عمده فروشی لباس زنانه است که با تجربه ۱۴ساله در تولید پوشاک با کیفیت و حضور در بازار بزرگ تهران، به شما کمک می کند تا جنس مرغوب را با قیمتی مناسب تهیه کنید و سود کسب و‎کارتان را بالا ببرید.

این فروشگاه انواع پوشاک زنانه مثل کراپ، شومیز، مانتو، بلوز، تیشرت و… را در رنگ های مختلف به شما عرضه می کند تا سلیقه طیف وسعی از مشتری ها را پوشش دهد.

همچنین تا هفت روز پس از تحویل کالا، با تماس با امور مشتریان، امکان مرجوعی آن را فراهم شده است. در ضمن اگر سفارشتان با جنسی که دریافت می کنید متفاوت باشد، تمام هزینه های ارسال با سونالی برند است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nM2sAT3R
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه