سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تور دبی

آشنایی با تاریخ و فرهنگ ملل مختلف تابستان و زمستان نمی شناسد. افرادی که عاشق گردشگری و سفر باشند، حتی در آب وهوای سرد زمستانی هم برای سفر برنامه ریزی می کنند. تعداد گردشگران در فصل های سرد سال کاهش پیدا می کند و بیشتر افراد ترجیح می دهند در تابستان و بهار برای دیدن جاذبه های گردشگری شهرها و کشورهای دیگر به مسافرت بروند.

 

بااین حال، همچنان افرادی هستند که با خرید تورهای زمستانی در فصل سرما هم فرصت سفر را از دست نمی دهند. به همین خاطر ما قصد داریم در این مقاله به معرفی چند تور خارجی بپردازیم که در فصل زمستان برگزار می شوند.

 

تور دبی

 

شهر دبی در کشور امارات یکی از بهترین مقاصد توریستی جهان است. به همین خاطر دبی را به عنوان اولین مقصد تورهای خارجی زمستانه معرفی می کنیم. ازآنجاکه آب وهوای دبی در فصل زمستان گرم و مطبوع است، فرصت مناسبی است تا به شهر کویری دبی سفر کنید و یک سفر خاطره انگیز را در این شهر لوکس و مدرن تجربه کنید. جاذبه هایی چون آسمان خراش های بلند دبی، برج خلیفه و مراکز خرید مدرن دبی در هر فصلی پذیرای گردشگران هستند. جزایر مصنوعی دبی، بزرگ ترین آکواریوم جهان و همچنین تفریحات عجیب و غریبی که در صحرا می توانید تجربه کنید، همه و همه جزو جاذبه های امارات متحده عربی هستند.

 

تور ترکیه

تور ترکیه

درست است که ترکیه و سواحل بی نظیر آن برای سفرهای تابستانی مناسب هستند و افرادی که می خواهند از آب وهوای معتدل و مطبوع شهرهای ساحلی لذت ببرند، در بهار تابستان به ترکیه سفر می کنند. اما برگزاری فستیوال های متنوع و جشن های مربوط به کریسمس نیز در فصل زمستان باعث شده تا ترکیه هم یکی از مقاصد اصلی تورهای خارجی زمستانه باشد.

 

بسیاری از مراکز خرید مهم استانبول پیش از تعطیلات کریسمس و تا یک هفته بعد از تعطیلات، تخفیف های ویژه ای را برای مشتریان خود در نظر می گیرند و افرادی که دوست دارند برای خرید از فروشگاه های معروف ترکیه به این کشور سفر کنند، زمستان را انتخاب می کنند. البته جاذبه های گردشگری ترکیه، کلیساهای به جامانده از دوران بیزانس، مساجد تاریخی، کاخ ها و قلعه های بی شمار این کشور نیز در فصل زمستان جذابیت خاصی برای گردشگران دارند.

 

تور هند

 

آب وهوای کشور هند در فصل زمستان معتدل است. به همین خاطر افرادی که قصد دارند از طریق سفر با هواپیما و پروازهای بين المللی به کشورهای دیگر بروند، می توانند در فصل زمستان به هند سفر کنند. علاوه بر برگزاری جشنواره هایی چون جشنواره ادبیات جیپور که در ماه ژانویه برگزار می شود، گردشگران می توانند از جاذبه های دیدنی شهرهای دیگر هم در کشور هند دیدن کنند.

 

تور چین

 

جشنواره بین المللی یخ و برف هاربین یکی از بزرگ ترین جشنواره های جهانی است که از ماه ژانویه آغاز می شود. این جشنواره که فرصت مناسبی را برای سفر به چین فراهم کرده، در شهر هاربین برگزار می شود. بسیاری از شرکت کنندگان در این مسابقه شرکت می کنند و مجسمه ها و قلعه های یخی درست می کنند. علاوه بر جاذبه های دیدنی هاربین چین که شامل پارک ژائولین، دنیای یخ و برف، پیست اسکی جابولی و ... می شوند، گردشگران می توانند از سایر شهرهای کشور چین هم دیدن کنند.

 

تور ارمنستان

 

همسایه نزدیک خودمان کشور ارمنستان نیز یکی از بهترین مقاصد سفر در فصل زمستان است. پایتخت این کشور یعنی ایروان در فصل زمستان آب وهوای سردی دارد و احتمال بارش برف در این شهر زیاد است. اما جاذبه های دیدنی ارمنستان در فصل زمستان نیز زیبایی های خاص خود را دارند.

 

تور تایلند

 

کشور تایلند که آب وهوای استوایی دارد، یکی از مقاصد مناسب برای فصل زمستان است. جاذبه های گردشگری تایلند علاوه بر جزایر زیبا و تفریحات ساحلی آن، بیشمار هستند. شهرهای معروفی چون پوکت مقصد مناسبی برای تفریحات ساحلی هستند و گردشگران می توانند با قیمت های ارزان تر در فصل زمستان به تایلند بروند.

تور ایتالیا

تور ایتالیا

 

شهر رم در کشور ایتالیا به واسطه دارا بودن جاذبه های گردشگری فراوان، همیشه پذیرای مسافران از سراسر جهان است. اگرچه آب وهوای ایتالیا در فصل زمستان سرد است، اما گردشگری همچنان در پایتخت این کشور رونق خاصی دارد. یکی از ارزان ترین فصل ها برای سفر به رم و ایتالیا زمستان است که حراجی های مختلف برگزار می شود و امکان لذت بردن از چشمه های آب گرم طبیعی در این کشور هم با بهترین قیمت ها وجود دارد.

 

تور استرالیا

 

کشور استرالیا که در زمستان اصلاً سرد نمی شود، پذیرایی مسافران زیادی در طول فصل زمستان است. جاذبه های گردشگری سیدنی استرالیا، مانند پل بندرگاه، ساختمان اپرا و ساختمان ملکه ویکتوریا، جزو مطرح ترین جاذبه های گردشگری هستند که مسافران در تابستان و زمستان با خرید تور و بلیط هواپیما از آن ها دیدن می کنند.

 

کلام پایانی

 

تورهای خارجی زمستانه فرصت مناسبی هستند تا گردشگران با قیمت های ارزان از شهرها و کشورهایی که به آن ها علاقه دارند، دیدن کنند و با فرهنگ و آداب و رسوم کشورهای جدید آشنا شوند. با توجه به اینکه جشنواره ها و فستیوال های متعددی در فصل زمستان در کشورهای خارجی برگزار می شود و به خاطر تعطیلات کریسمس تخفیف های خوبی برای گردشگران در نظر گرفته می شود، بسیاری از افراد ترجیح می دهند سفر خود را به فصل زمستان موکول کنند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yCZe5i3N
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه