سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ست اداری اقلام مختلفی دارد و کسب وکارهای مختلف می توانند با توجه به نیازشان، ست مناسب را سفارش دهند. سربرگ محصولی است که تقریبا در تمام ست های اداری سفارش داده می شود و عضو جداناشدنی آن است. در نگاه اول به نظر می رسد سربرگ کاغذ ساده ای است که در قسمت بالای آن لوگو و اطلاعات تماس برند شما درج شده است؛ اما واقعیت این است که سربرگ رنگ برندتان را در ذهن مشتری ثبت می کند و هر زمان که مشتری به آدرس، شماره تماس یا آدرس شبکه های اجتماعی شما نیاز داشته باشد، از آن استفاده می کند. از طرف دیگر با استفاده از سربرگ نام برندتان در تمام فضاهایی که محتوای کاغذ خوانده می شود، در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد. در این گزارش توضیحاتی درباره سربرگ ارائه می دهیم و مرکز معتبری را نیز برای سفارش سربرگ معرفی خواهیم کرد.

سفارش سربرگ

انواع سایزهای سربرگ

سربرگ در سایزهای مختلفی چاپ می شود تا برای کاربردهای گوناگون مناسب باشد. چاپ سربرگ a4 برای کسب وکارهایی که نامه نگاری اداری دارند، ضروری است. بعضی از کسب وکارها مانند معاملات املاک برای نوشتن قراردادهایشان به سربرگ های بزرگ تر نیاز دارند و به همین خاطر سربرگ سایز A3 سفارش می دهند. چاپ سربرگ A5 هم برای یادداشت های دستی و سرنسخه مناسب است.

نکته دیگری که باید درباره سایز سربرگ بدانید، دقیق و غیردقیق بودن آن است. برگه های سایز استاندارد گاهی به صورت دقیق برش می خورند و دقیقا اندازه ای مطابق با ابعاد تعیین شده دارند، اما گاهی این برش ها دقیق نیست و ابعاد کاغذ ممکن است تا یک سانتی متر کم تر از اندازه استاندارد باشد. چاپ سربرگ روی کاغذهای غیردقیق، بخاطر اختلافات جزئی در ابعاد، هزینه کم تری دارد. این سربرگ ها را می توان برای یادداشت های دست نویس و غیررسمی سفارش داد. سربرگ های سایز دقیق برای قرار گرفتن در چاپگرها و نامه نگاری های اداری مناسب هستند.

چرا استفاده از سربرگ اهمیت دارد؟

نامه نگاری، نوشتن یادداشت، صدور فاکتور یا نوشتن قرارداد در هر کسب وکاری وجود دارد. بنابراین می توان گفت استفاده از سربرگ برای تمام کسب وکارها ضروری است. اولین دلیل اهمیت داشتن سربرگ، نشان دادن اعتبار و حرفه ای بودن شماست. مخاطب شما وقتی نامه ای با سربرگ شرکتتان را می خواند، می داند که در حال مطالعه نامه ای از یک مجموعه معتبر است؛ اما وقتی نامه روی کاغذ سفید نوشته شده باشد، مخاطب باید تا انتهای نامه پیش رود تا در جایی از متن یا مُهر متوجه شود چه کسی برای او نامه نوشته و آیا شرکت معتبری است یا خیر.

دومین دلیل اهمیت سربرگ، معرفی شماست. وقتی سربرگ داشته باشید، با اولین نگاه خودتان را به مخاطب معرفی می کنید. اگر مخاطب قبلا هم از شما نامه یا یادداشتی دریافت کرده باشد، به محض دیدن طرح و رنگ های سربرگ، متوجه می شود که نویسنده، شما هستید. در غیر این صورت، با خواندن نام شرکت یا شخص شما که در بالای سربرگ ثبت شده، شما را می شناسد. تفاوت شناخته شدن پیش از مطالعه نامه و بعد از آن مثل گوش دادن به حرف غریبه یا آشناست؛ اگر شما بدانید طرف مقابل چه کسی است، با دقت بیشتری به حرف او گوش می دهید، اما وقتی یک غریبه با شما صحبت می کند، می خواهید بدانید او کیست، شما را از کجا می شناسد و چرا قصد صحبت با شما را دارد. پاسخ دادن به این سوالات ناخودآگاه باعث می شود متوجه مطلب او نشوید.

استفاده از سربرگ و ست اداری، در برندینگ هم تأثیر دارد. وقتی همه ابزارهایی که در شرکت استفاده می کنید، نام برندتان را دارند و باهم هماهنگ هستند، اعتبار بیشتری در ذهن مشتری ایجاد خواهید کرد. از طرف دیگر، اگر سربرگ از سازمانتان خارج شود نیز احتمالا چندین نفر محتوای آن را مطالعه می کنند و همه این افراد حداقل یک بار نام برند و لوگوی شما را می بینند. این کار به صورت غیرمستقیم روی آگاهی از برند و تأثیر بر مخاطب کار می کند.

چاپ سربرگ a4

هنگام طراحی سربرگ چه نکاتی باید رعایت شود؟

سربرگ برند شما زمانی تأثیر مثبت دارد که به صورت حرفه ای طراحی شده باشد. بنابراین توصیه می شود طراحی این محصول را به کارشناسان گرافیست بسپارید که تجربه کافی در زمینه طراحی سربرگ دارند. در ادامه نکاتی را مطرح می کنیم که توجه به آن ها برای طراحی سربرگ ضروری است.

  • طرح سربرگ باید مینیمال و ساده باشد.
  • اندازه فونت نام شرکت و اندازه لوگو باید از سایز المان های موجود در سربرگ بزرگ تر باشد.
  • در سربرگ نباید اطلاعات زیادی درباره برند ارائه دهید. ثبت نام، لوگو، آدرس شرکت، شماره تماس و آدرس سایت و شبکه های اجتماعی کفایت می کند.
  • بهتر است فضای میانی سربرگ سفید باقی بماند تا متن روی آن قابل خواندن باشد.

بهترین کاغذها برای چاپ سربرگ اداری

کاغذهای تحریر، کاغذهای استانداردی هستند که برای چاپ سربرگ مورد استفاده قرار می گیرند. این کاغذها در گرماژهای مختلف ۸۰، ۱۰۰ و ۱۲۰ گرم در بازار موجود هستند. هرچقدر گرماژ کاغذ بالاتر باشد، مقاومت آن بیشتر است.

کسب وکارهایی که از سربرگ برای کاربردهای خاص استفاده می کنند، ممکن است کاغذهای دیگری را نیز برای چاپ سربرگ انتخاب کنند. کاغذهای گلاسه، کارتی و کتان از دیگر کاغذهایی هستند که برای چاپ سربرگ a5 در سایزهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این کاغذها مقاومت بیشتری دارند و بافتشان منحصربفرد است، اما برای سربرگ های رسمی که برای نامه نگاری مورد استفاده قرار می گیرند، مناسب نیستند.

چاپ سربرگ و ست اداری

چاپ سربرگ و ست اداری را به کجا سفارش دهیم؟

تا این بخش از گزارش درباره اهمیت سفارش چاپ سربرگ و نکاتی در طراحی و چاپ سربرگ حرفه ای توضیح دادیم. انتخاب یک چاپخانه حرفه ای برای سفارش این محصول نقش مهمی در نتیجه نهایی کار دارد. ما مجموعه فرتاک را برای این کار به شما معرفی می کنیم. فرتاک یک چاپخانه باسابقه است که به صورت تخصصی در زمینه ابزارهای چاپی برای برندینگ و تبلیغات فعالیت دارد. مجموعه فرتاک تیم تخصصی گرافیک هم دارد که در طراحی سربرگ حرفه ای به شما کمک می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سفارش انواع سربرگ، به وب سایت فرتاک مراجعه کنید و با شماره های درج شده در وب سایت این مجموعه تماس بگیرید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BlOGDCy8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه