سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نکات مهم خرید عمده لوازم جانبی موبایل که باید بدانید!

لوازم جانبی موبایل از جمله محصولاتی هستند که بازار فروش بالایی دارند و می توانند سود خوبی را برای فروشندگان به همراه داشته باشند. این موضوع به خصوص در چند سال گذشته که با همه گیر شدن استفاده از گوشی، لوازمی مانند پاوربانک، هندزفری، شارژر و… به نیاز های روزمره همه ما تبدیل شده اند، اهمیت بیشتری پیدا کرده است. از این رو دنیای لوازم جانبی هم به همین منظور در حال پیشرفت روز افزون می باشد و همواره شاهد لوازم بروز تری در بازار هستیم. اما خرید عمده لوازم جانبی موبایل به صورت آنلاین نیز مستلزم رعایت برخی نکات مهم است تا از مشکلات و خسارات احتمالی جلوگیری شود. در این مقاله، ما 5 نکته مهم را برای شما بیان می کنیم که باید در خرید عمده لوازم جانبی موبایل برای فروشگاه خود به آن ها توجه کنید. با ما همراه باشید.

سود لوازم جانبی موبایل چقدر است؟

سود لوازم جانبی موبایل چقدر است؟

سوال بسیاری از مغازه داران در مرحله اول این است که حاشیه سود لوازم جانبی موبایل چقدر است و آیا لوازم جانبی ارزش سرمایه گذاری گسترده را دارد؟ جواب این سوال تا حد بسیار زیادی بستگی به موارد مختلفی دارد. به عنوان مثال موقعیت مکانی فروشگاه لوازم جانبی و سابقه کار آن در میزان سود تاثیر گذار می باشد. همچنین نوع محصولاتی که موجود می کنید هم تاثیر بسیار زیادی در سود نهایی شما دارند. اما به طور کلی به دلیل نیاز همه مردم به لوازم جانبی مختلف، می توان فروش لوازم جانبی را عرضه ای با سود قابل قبول به شمار آورد.

به طور متوسط میانگین سود فروش لوازم جانبی چیزی در حدود 20 درصد است اما عواملی مانند نوع محصول، رقابتی بودن بازار و… می توانند این سود را بسیار بیشتر یا مقداری کمتر کنند. برای افزایش حاشیه سود، باید سعی کنید که با آگاهی کامل به خرید عمده لوازم جانبی بپردازید؛ شناختن محصولات این حوزه، آشنایی با بازار و به خصوص رقبا و… عواملی است که قبل از خرید باید حتما در نظر بگیرید؛ در ادامه بیشتر به این عوامل خواهیم پرداخت.

چه لوازم جانبی در مغازه موجود کنیم؟

چه لوازم جانبی در مغازه موجود کنیم؟

برای انتخاب محصولات مناسب برای مغازه خود، باید به تقاضای بازار، سودآوری و تنوع توجه کنید. برای این منظور، می توانید از آمار فروش، نظرات مشتریان و همکاران و همچنین اخبار IT استفاده کنید. مقدار زیادی از این موضوع نیز به تجربه شخصی در فروشگاه خودتتان بستگی دارد. برای مثال، با یک بررسی ساده متوجه می شوید که گوشی های سامسونگ، اپل و شیائومی بیشترین فروش را در بازار ایران دارند، بنابراین می توانید لوازم جانبی مخصوص این برند ها را در مغازه خود داشته باشید. همچنین می توانید از محصولاتی مانند قاب با طرح های مختلف، گلس های با کیفیت های متفاوت، شارژر های بی سیم و فست شارژ، هندزفری های بلوتوث و وایرلس و غیره استفاده کنید که سودآوری و تنوع بالایی دارند.

پس از شناخت بازار، باید نوع محصولاتی را که می خواهید خریداری کنید را انتخاب کنید. برای این منظور، باید به نکاتی مانند تقاضای بازار، سودآوری، تنوع و… توجه کنید. همچنین برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل، باید به این نکته توجه داشته باشید که همه محصولات را نمی توانید به مشتریان بفروشید و باید بر اساس اولویت ها و بودجه خود انتخاب کنید. برای مثال، برخی از لوازم جانبی موبایل مانند قاب، گلس، شارژر، هندزفری و غیره از جمله کالاهایی هستند که همیشه تقاضای بالایی دارند و باید حتما در مغازه موجود باشند؛ شما می توانید این محصولات را با تعداد زیاد، از برند های متفاوت و به خصوص در رنج های قیمتی مختلف موجود کنید. اما برخی از لوازم جانبی موبایل مانند پاور بانک، اسپیکر و… از جمله کالاهایی هستند که تقاضای کمتری دارند و باید بر اساس نیاز و سلیقه مشتریان انتخاب شوند؛ پیشنهاد می شود این محصولات را در تعداد محدود تری موجود کنید.

محصولات چه برند هایی ارزش خرید عمده را دارند؟

محصولات چه برند هایی ارزش خرید عمده را دارند؟

برای انتخاب برند های مناسب برای محصولات خود، باید به عواملی مانند شهرت برند، کیفیت، قیمت، گارانتی و رضایت مشتریان توجه کنید. برای این منظور، می توانید از روش هایی مانند بررسی نظرات کاربران، مقایسه محصولات مختلف، دریافت نمونه کالا و غیره استفاده کنید. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل، بهتر است از برند هایی استفاده کنید که اعتبار و اطمینان بالایی دارند و مورد پسند مشتریان هستند. برای مثال، برخی از برند های معروف و محبوب لوازم جانبی موبایل در ایران شامل باسئوس، مک دو دو، گرین لاین، شیائومی و… می شوند اما محصولات این برند ها در کنار کیفیت خوب، قیمت بالایی هم دارند.

بهتر است برای راضی نگه داشتن مشتریان خاص پسند که به دنبال جنس های خوب هستند، تعداد محدودی از محصولات این برند ها را موجود کنید. اما در بیشتر مواقع خریداران به دنبال محصولات باکیفیتی هستند که فاکتور قیمت نیز در آن ها به صرفه باشد. در این شرایط برند هایی مانند ریمکس، ترانیو، یسیدو، هوکو و… گزینه های بهتری هستند. محصولات این برند ها رنج قیمتی پایین تری دارند و معمولا هم کیفیت قابل قبولی ارائه می کنند که اکثر افراد را راضی خواهد کرد.

چرا باید به پک و گارانتی محصولات در هنگام خرید توجه داشته باشیم؟

شاید با خود بگویید پک و بسته بندی محصول در خرید عمده اهمیت چندانی ندارد، اما به شما اطمینان می دهیم که یکی از مهم ترین فاکتور هایی که باید به آن توجه کنید بسته بندی محصول می باشد. یک بسته بندی زیبا، ویترین و نمای فروشگاه شما را جذاب تر خواهد کرد و توجه مشتریان را بیشتر به خود جلب می کند. از سوی دیگر در بسیاری از شرایط اولین چیزی که مشتری با آن تعامل می کند پک محصول می باشد و در صورت بدون پک بودن و یا داشتن یک بسته بندی نه چندان زیبا، طبیعتا تمایل کمتری به خرید خواهد داشت. بسته بندی های زیبا محصول را برای هدیه دادن نیز مناسب می کنند و از این رو خواهان بیشتری خواهند داشت.

انتخاب فروشگاه معتبر و مطمئن برای خرید عمده آنلاین

مورد بعدی که باید به آن دقت داشته باشید، گارانتی لوازم جانبی مورد نظر شما می باشد. به طور کلی دارا بودن گارانتی، محصول و حتی فروشگاه شما را پیش مشتری قابل اطمینان تر خواهد کرد و می توانند با خیال آسوده تری خرید خود را ثبت کنند. خوشبختانه امروزه بسیاری از برند های موجود در بازار با گارانتی های معتبری عرضه می شوند و تنها کافی است خرید خود را از فروشگاه معتبری انجام دهید تا محصولات گارانتی دار بیشتری در فروشگاه خود موجود کنید.

انتخاب فروشگاه معتبر و مطمئن برای خرید عمده آنلاین

مورد آخری که باید حتما در هنگام خرید عمده لوازم جانبی به آن توجه کنید، انتخاب شیوه خرید و فروشگاه مورد نظر می باشد. به طول کلی هنوز هم خیلی از فروشندگان خرید حضوری را گزینه بهتری برای تامین اجناس مورد نظر در مغازه می دانند. بدون شک خرید حضوری ویژگی های خوب زیادی دارد اما عموما برای انتخاب محصولات مورد نظرتان به صورت حضوری باید فروشگاه را ترک کنید و مدت زیادی را در مراکز خرید عمده سپری کنید. جدا از این جور نبودن اجناس این مراکز شما را مجبور به خرید از چند فروشگاه خواهد کرد و اگر مغازه شما از مراکز خرید عمده حضوری دور باشد باید مسافت طولانی را برای هر بار خرید طی کنید.

خرید لوازم جانبی به صورت عمده اما از این نظر دردسر های کمتری دارد و شما می توانید از پشت میز فروشگاه تان به وسیله لپ تاپ یا گوشی خرید خود را ثبت کنید. فروشگاه اینترنتی تکنوسان، با دارا بودن سابقه ای طولانی در زمینه پخش عمده لوازم جانبی، یک گزینه قابل اطمینان برای مغازه داران به شمار می رود. شما می توانید در تکنوسان با ثبت حساب همکاری به قیمت های خرید عمده دسترسی داشته باشید و خرید خود را با بهترین قیمت ثبت کنید. تکنوسان همچنین محصولات را با گارانتی اصلی و تضمین اصالت ارسال می کند تا بتوانید آن ها را با خیال راحت تری به مشتری بفروشید.

سخن پایانی

در این مطلب بررسی کردیم که نکات مهم در خرید عمده لوازم جانبی موبایل شامل چه مواردی می شوند و یک فروشنده لوازم جانبی در هنگام خرید باید به چه نکاتی توجه داشته باشد. عموما مهم ترین چیزی که یک مغازه دار در خرید عمده باید به آن توجه داشته باشد، تجربه خود از موقعیت مکانی و نوع مشتریان فروشگاه می باشد. پس از این می تواند با شناسایی محصولات مناسب یک سبد کالایی ایده آل را برای فروشگاه خریداری کند. پیشنهاد می شود همواره محصولات گارانتی دار را در اولویت خرید خود قرار دهید زیرا این محصولات عموما قابل اطمینان تر از محصولات بدون گارانتی به حساب می آیند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/1nG0w7tP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه