سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شاید بسیاری از شما با نام بوش آلمان به خوبی آشنایی داشته باشید و سال ها باشد که از کیفیت بالای ماشین ظرفشویی بوش تعریف های بسیاری دیده و شنیده اید. اما ظرفشویی تنها محصول این کمپانی آلمانی نیست و محصولات مهم بسیاری توسط این برند تولید و به بازارهای جهانی عرضه می شوند که به واقع حرف اول را در کیفیت می زنند.

علاوه بر ظرفشویی، ماشین لباسشویی بوش، یخچال فریزر ، فر توکار بوش، جاروبرقی و شارژی، هود و اجاق گاز مبله و رومیزی و صدها خرده ریز دیگر هستند که با نام و نشان بوش به بازار لوازم خانگی معرفی شده اند. از میان این همه می خواهیم فر توکار بوش را با دقت بیشتری برسی کنیم و ببینیم آیا این دستگاه ارزش خرید دارد یا نه؟

فر توکار بوش

چرا باید فر توکار بوش بخریم؟

 اگر از متخصصان حوزه آشپزی و شیرینی پزی بخواهید که یک فر با کیفیت به شما معرفی کنند بدون شک از بسیاری از آنها، نام فر توکار بوش را خواهید شنید. این فرها نه تنها یک ابزار مناسب برای افرادی هستند که به صورت حرفه ای آشپزی می کنند بلکه یک دستگاه کاربردی و لازم برای تمام اقشار با هر سطح از آشپزی هستند.

اگر چه شاید قیمت فر توکار بوش بیشتر از فرهای سایر برندها باشد اما به این نکته توجه داشته باشید که شما با اختصاص هزینه ای بیشتر برای خرید محصولات بوش در واقع برای کیفیت فوق العاده و دوام بالای آنها هزینه می کنید. در نتیجه با یک بار هزینه کردن و انتخابی درست، تا سال های سال می توانید از کار کردن با دستگاه خود لذت ببرید.

انواع فر توکار بوش

ضمن آنکه پخت و پز با فرهای بوش بسیار آسان و لذت بخش است، این فرها مدل های مختلف و امکانات گوناگونی دارند که به راحتی می توانند نیازهای متعدد شما به این دستگاه را پاسخگو باشند. به طور کلی فرهای بوش در دو سایز استاندارد و کامپکت تولید شده اند.

فرهای استاندارد بوش، فرهایی برقی با ابعاد حدودا 60×60 سانتی متر هستند و شامل 5 طبقه می شوند. در مقابل فرهای کامپکت دستگاه هایی با ابعاد 60×45 سانتی متر طراحی شده اند که شامل 3 طبقه می باشند.

اگر استفاده زیادی از فر می کنید و فضای کافی در آشپزخانه تان دارید قطعا خرید فر برقی بوش با سایز استاندارد به شما پیشنهاد می شود اما در عوض اگر استفاده کمتری از فر دارید یا فضای محدودتری در آشپزخانه برای این دستگاه وجود دارد می توانید مدل های کامپکت بوش را تهیه کنید.

در مجموع انواع فر توکار بوش به موارد زیر تقسیم می شوند:

  1. فر برقی
  2. فر کامپکت
  3. فر بخار پز
  4. فر بخار پز کامپکت
  5. فر مایکروویو
  6. فر مایکروویو کامپکت

تمامی فرها بوش با برق کار می کنند و هیچ فر بوش گازی توسط این شرکت تا به حال تولید نشده است. علاوه بر مدل های معمولی فر بوش، فر بخارپز و فر مایکروویو، دستگاه هایی با دو کارایی هستند.

فر بخارپز بوش علاوه بر داشتن تمامی امکانات یک فر توکار به یک مخزن آب نیز مجهز است تا مواد غذایی به شکلی بهتر و با حفظ رطوبت طبخ شوند. با این فرها می توانید غذاهای متنوع و سالمی را بدون روغن در فر بپزید.

فر مایکروویو بوش نیز یک دستگاه فوق العاده و سریع است که با آن دیگر نیازی به خرید مایکروویو جداگانه نخواهید داشت. امکانات یک مایکروویو پر قدرت و امکانات یک فر با کیفیت همه در این محصول جمع شده اند تا طبخ و آماده کردن خوراک های مختلف به سرعت و آسان انجام شود.

خرید فر برقی بوش

مشخصات برجسته در فرهای توکار بوش

مصرف انرژی مناسب و پایین

شاید تصور کنید که فرهای برقی مصرف انرژی بالایی دارند اما این تصور در خصوص فرهای بوش برعکس است.

از آنجایی که کشورهای اروپایی در ساخت دستگاه های خود حفظ منابع زیست محیطی و انرژی را مد نظر قرار می دهند دور از باور نیست که محصولات بوش نیز از مصرف بهینه ای برخوردار باشند. فرهای بوش نیز با این طرز فکر طراحی و تولید شده اند تا کمترین میزان مصرف انرژی را داشته باشند. در اکثر فرهای بوش بازه مصرف انرژی در رتبه A قرار داشته که به معنی مصرف بهینه این دستگاه هاست. بنابراین می توان گفت با خرید فر برقی بوش ضمن آنکه جزو کاربران کم مصرف خواهید شد، هرگز هزینه های برق سرسام آوری مشاهده نمی کنید.

بدنه مقاوم، ظاهر جذاب و استفاده آسان از فرهای بوش

بدنه فرهای بوش از استیل ضد زنگ ساخته شده و محفظه داخلی اکثر مدل های بوش از انتراسیت لعابی است. فرهای بوش دارای درهایی با قابلیت SoftOpen و SoftClose هستند و با یک حرکت نرم باز و بسته می شوند در عین حال جداره عایق و ایمنی طراحی شده برای این فرها، مانع از خروج حرارت و اتلاف انرژی در آنها می شود.

در اکثر مدل های جدید فر توکار بوش، صفحه نمایشگر لمسی تعبیه شده است که ضمن زیبایی بیشتر، استفاده از امکانات دستگاه را بسیار آسان کرده است. بر روی این صفحه نمایشگر به راحتی می توانید برنامه پخت، زمان و دمای مناسب را انتخاب و تنظیم نمایید.

در تعدادی از مدل های قدیمی تر در کنار صفحه نمایشگر لمسی، ولوم هایی برای انتخاب دما و زمان پخت وجود داشته که به راحتی می توانید با آنها نیز تنظیمات لازم را انجام دهید.

دما و برنامه های پخت کاربردی و سریع

وجود طیفی از دماهای مناسب پخت سبب می شود تا شما بهترین حرارت را برای پخت انواع مواد غذایی در اختیار داشته باشید. در این فرها حداکثر دما و حرارت، 250 درجه و 300 درجه سانتی گراد است که در زمان خرید با توجه به نیاز خود می توانید فری با حداکثر دمای بیشتر یا کمتر را انتخاب کنید.

جدای از دما، تعدادی برنامه های پخت از پیش تعریف شده نیز در این دستگاه ها وجود دارد که کار را حتی برای مبتدیان نیز آسان کرده است. تنظیمات پخت پیتزا، گریل از بالا / پایین، هوای داغ سه بعدی / چهار بعدی، AutoPilot10 و غیره نمونه هایی از برنامه های پخت این دستگاه به شمار می روند که کار شما را برای داشتن یک نتیجه ایده ال آسان می کنند.

فن کانوکشن و مشاهده نتایج عالی از پخت

آیا می دانستید که وجود فن در فر می تواند سرعت پخت را بالا و نتیجه پخت را بهتر کند؟ بله فن ها حرارت ایجاد شده از المنت های بالا، پایین یا المنت پشت فن را در تمام محفظه به طور یکنواخت منتشر می کنند به این ترتیب غذا یا کیک و شیرنی از تمامی جهات در معرض حرارت قرار گرفته و ضمن آنکه تمامی قسمت ها به طور یکنواخت پخته شده، در زمان کوتاه تری آماده سرو می باشند. با وجود فن کانوکشن شما می توانید از تمامی طبقات فر نیز برای پخت استفاده کنید چرا حرکت این فن کمک می کند تا حرارت به طور مساوی در تمام طبقات به گردش در آید.

خرید فر توکار بوش اصل آلمان

تمیزی خودکار با فر برقی بوش

شاید یکی از سخت ترین کارها، تمیز کردن جداره داخلی یا محفظه فر باشد. چربی ها و ذرات مواد غذایی که در طی پخت به این جداره چسبیده اند و به راحتی با یک دستمال تمیز نمی شوند.

طراحان بوش با در نظر داشتن این نکته، قابلیت Eco Clean یا تمیزی خودکار را در اکثر مدل های این دستگاه قرار داده اند. همانطور که گفته شد محفظه فرهای بوش از جنس لعابی است و ذرات سرامیکی موجود در بدنه، به سختی چربی و ذرات مواد غذایی را جذب می کنند.

در سیستم نظافت خودکار فرهای بوش، ذرات چسبیده به دیواره در طول روشن بودن فر، از طریق اکسیداسیون تجزیه می شوند. با وجود این سیستم فرهای بوش تقریبا به هیچ نظافتی نیاز نخواهند داشت چرا که پس از اتمام پخت می توان با دستمال نم دار ذرات تجزیه شده را از کف و دیوار فر پاک کرد.

از کجا می توانیم فر توکار بوش اصل آلمان را تهیه کنیم؟

پس از رسیدن به این نتیجه که فرهای بوش انتخابی درست تر و بهتر هستند، حالا به این سوال می رسیم که از کجا این فرها را با قیمت مناسب تهیه کنیم. یکی از فروشگاه های معتبر و مطمئن برای خرید محصولات بوش، فروشگاه اینترنتی سام کالاست. این فروشگاه با سال ها سابقه در زمینه فروش لوازم خانگی کمک می کند تا شما بهترین تجربه را در خرید لوازم خانگی سپری کنید.

در این فروشگاه می توانید بهترین و جدیدترین مدل های فر توکار بوش و دیگر محصولات این شرکت آلمانی را مشاهده و با قیمت ویژه و مناسب خریداری کنید. samkala.co را در مرورگر خود سرچ کنید و محصولات مورد نیازتان را در این فروشگاه بیابید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4ZU22QWj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه