سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

انواع مدل های روشویی کابینتی

6 ماه پیش ( 1402/10/12 )
 

تا چند سال پیش تنها یک مدل روشویی در بازار موجود بود و آن هم روشویی یک پایه چینی بود؛ اما با اهمیت پیداکردن طراحی دکوراسیون داخلی منازل، طراحان سراسر جهان روشویی هایی را طراحی کردند که امکان گذاشتن وسایل دست شویی مانند، جاصابونی و مسواک را داشته باشد و درعین حال جای کمی را نیز اشغال کند. اوایل این دسته از روشویی ها تنها برای رستوران ها و هتل ها مورداستفاده قرار می گیرند؛ اما بعد از گذشت زمان کوتاهی به خانه ها نیز راه پیدا کرد.

روشویی های کابینتی دارای طراحی بسیار خاص و شیکی هستند و درعین حال جای کمی را اشغال می کنند؛ به همین دلیل برای خانه های کوچک بسیار مناسب هستند. اگر شما هم نمی دانید از بین طرح ها و مدل های مختلف روشویی کابینتی کدام یک را انتخاب کنید در این مقاله همراه ما باشید تا به معرفی انواع روشویی کابینتی بپردازیم.

روشویی کابینتی

چرا باید از روشویی کابینتی استفاده کنیم؟

یکی از مهم ترین دغدغه های خانم های خانه دار محافظت از لوازم آرایشی و بهداشتی داخل سرویس بهداشتی از میکروب ها و باکتری هایی است که می توانند سلامت انسان را به خطر بیندازند. روشویی کابینت دار به دلیل داشتن فضای بسته برای نگهداری لوازم بهداشتی به این نیاز بانوان پاسخ داده است و جزو بهترین مدل های روشویی در سراسر دنیا به شمار می رود.

علاوه بر این روشویی کابینت دار نظم خاصی به سرویس بهداشتی شما می بخشد؛ به همین دلیل بسیاری از طراحان دکوراسیون استفاده از این مدل روشویی را به مشتریان خود پیشنهاد می کنند. اگر شما هم نگران وجهه نامناسب لوله های آب گرم و سرد داخل سرویس بهداشتی هستید اصلا نگران نباشید؛ زیرا روشویی کابینت دار این لوله ها را هم می پوشاند.

انواع روشویی کابینتی از لحاظ نوع نصب

روشویی های کابینت دار از نظر نوع نصب به دو دسته روشویی کابینت دار پایه دار و روشویی کابینت دار دیواری تقسیم می شوند. شما می توانید در هر اندازه و سایزی که می خواهید این دو نوع روشویی را خریداری کنید.

روشویی کابینتی پایه دار

این نوع روشویی کابینت دار به صورت کامل روی زمین قرار می گیرد؛ ازاین رو می تواند وزن زیادی را تحمل کند . روشویی کابینت دار پایه دار معمولا در سایز بزرگ ساخته می شود. به همین دلیل مناسب سرویس های بهداشتی بزرگ است و انتخاب آن برای خانه های کوچک چندان مناسب نیست.

این نوع روشویی کابینت دار دارای فضای بیشتری نسبت به روشویی کابینت دار دیواری است و امکان پنهان کردن لوله های آب گرم و سرد در پشت آن نیز وجود دارد. شما برای انتخاب کاسه روشویی در این مدل با محدودیتی مواجه نیستید. روشویی کابینت دار پایه در نوع روشویی کابینت دار سرامیکی و روشویی کابینت دار سنگی در بازار موجود است.

روشویی کابینتی دیواری

روشویی کابینت دار دیواری یا روشویی کابینت دار بدون پایه روی دیوار نصب می شود و هیچ گونه اتصالی با زمین ندارد. این نوع روشویی کابینت دار جای کمتری را در سرویس بهداشتی اشغال می کند و برای تمیزکردن قسمت زیرین آن با مشکلی مواجه نیستید . اگر قصد خرید روشویی کابینت دار دیواری را دارید بهتر از یک کاسه روشویی کم وزن انتخاب کنید؛ زیرا اگر روشویی کابینت دار دیواری شما استحکام کافی را نداشته باشد ممکن است به مرورزمان به دلیل وزن زیاد کاسه روشویی خراب شود.

خرید روشویی کابینتی

انواع روشویی کابینتی از لحاظ جنس

روشویی های کابینت دار در جنس های مختلفی تولید می شوند که بهترین نوع آن روشویی های کابینت دار ضد آب هستند. در ادامه این مقاله به معرفی انواع روشویی کابینت دار از لحاظ جنس می پردازیم:

روشویی کابینتی چوبی

یکی از شیک ترین مدل های روشویی کابینت دار که در بازار وجود دارد روشویی های چوبی هستند. یک نکته منفی در مورد این نوع روشویی وجود دارد و آن هم این است که تماس چوب با رطوبت و آب سبب می شود که روشویی کابینت دار چوبی باد کند و خراب شود.

البته شرکت های تولیدکننده روشویی کابینت دار چوبی برای رفع این مشکل و عایق شدن چوب نسبت به آب و رطوبت از رزین، پلی استر و چسب مخصوص استفاده می کنند؛ اما این روش چندان موثر نیست و بعد از گذشت مدتی روشویی کابینت دار چوبی باز هم خراب می شود. برخی از تولیدی های روشویی کابینت دار چوبی نیز از MDF به جای چوب استفاده می کنند تا دوام بیشتری داشته باشد؛ اما MDF هم ضد آب نیست و نمی تواند مشکل رطوبت و آب را حل کند.

روشویی کابینتی PVC

یکی از پرطرفدارترین روشویی های کابینت دار از دیدگاه مردم روشویی های کابینت دار PVC هستند. روشویی های کابینت دار PVC بسیار بادوام هستند و رطوبت و آب تاثیری روی آنها ندارد.

سهولت در جابه جایی و نصب، طول عمر بالا، ضد خش و رنگ پریدگی، استحکام بالا و ضدحریق بودن جزو مهم ترین ویژگی های روشویی کابینت دار PVC به شمار می روند. این نوع روشویی کابینت دار در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند و دارای قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه ای هستند.

روشویی کابینتی فلزی

اگرچه روشویی های فلزی استحکام و مقاومت بالایی دارند و درگذشته موردپسند افراد زیادی بودند؛ اما با روی کار آمدن جنس ها و طرح های مختلف دیگر مثل گذشته محبوب نیستند.

روشویی کابینت دار فلزی با گذشت زمان ظاهر زیبا و منحصر به فرد خود را از دست می دهد و به دلیل وجود رطوبت در سرویس بهداشتی دچار زنگ زدگی و فرورفتگی می شود. علاوه بر این روشویی کابینت دار فلزی نسبت به سایر روشویی های مشابه سنگین تر است به همین دلیل نصب و جا به جایی آن نسبتا دشوار است.

مزایای خرید روشویی کابینتی

مزایای خرید روشویی کابینت دار به شرح زیر است:

  • تنوع بالا در طراحی کابینت ها
  • قابلیت ساختن روشویی کابینت دار برای سرویس بهداشتی های مختلف
  • نصب بسیار آسان به دلیل وزن کم
  • امکان شستوشوی آسان سرویس بهداشتی
  • فضای مناسب برای لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین وسایل دکوراتیو

سخن آخر

امروزه همه افراد دوست دارند یک خانه شیک و مدرن داشته باشند؛ به همین دلیل برای طراحی و انتخاب وسایل منزل خود از طراحان دکوراسیون داخلی مشاوره می گیرند. سرویس بهداشتی به عنوان یکی از قسمت های خانه به یک طراحی هوشمندانه و خاص نیاز دارد تا لوازم آرایشی و بهداشتی همواره تمیز بمانند و فضای داخلی آن بزرگ تر از حد معمول به نظر برسد.

زمانی که فضای داخلی سرویس بهداشتی مشتریان کوچک است کارشناسان ما در الگانته کابین به آنها پیشنهاد می کنند از روشویی های کابینتی استفاده کنند. به این ترتیب فضای داخلی سرویس بهداشتی آنها بزرگ تر به نظر می رسد و لوازم آرایشی و بهداشتی همیشه تمیز می مانند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0kYpFrso
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه