جمعه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 5 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت طلا امروز، سه شنبه (دوم ژانویه) با حمایت از چشم انداز کاهش نرخ بهره در سال ۲۰۲۴ توسط فدرال رزرو افزایش یافت، در حالی که سرمایه گذاران مشتاقانه منتظر آمارهای اقتصادی این هفته برای شفافیت بیشتر در مورد چشم انداز نرخ های آمریکا هستند.

به گزارش ایسنا، بهای هر اونس طلا با ۰.۳ درصد افزایش به ۲۰۶۸ دلار و ۲۹ سنت رسید. قیمت شمش در سالی که گذشت، ۱۳  درصد افزایش یافت تا اولین رشد سالانه خود از سال ۲۰۲۰ را به ثبت برساند.

افزایش قیمت طلا در سال نو میلادی

قیمت طلا آمریکا نیز با ۰.۳ درصد افزایش به ۲۰۷۷ دلار و ۴۰ سنت در هر اونس رسید.

تمرکز این هفته روی صورتجلسه از آخرین جلسه فدرال رزرو در روز پنجشنبه است که برای نشانه های بیشتر در مورد کاهش نرخ بهره در سال جاری خواهد بود.

داده های مربوط به فرصت های شغلی در ایالات متحده و حقوق و دستمزد غیرکشاورزی دسامبر نیز در این هفته مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

بر اساس، ابزار CME FedWatch، اکنون بازارها با احتمال ۸۶ درصدی کاهش نرخ بهره از سوی بانک مرکزی ایالات متحده در ماه مارس قیمت گذاری می کنند.

نرخ های بهره پایین تر، هزینه فرصت نگهداری شمش های بدون بازده را کاهش می دهد و بر دلار آمریکا فشار می آورد و طلا را برای سرمایه گذارانی که سایر ارزها را در اختیار دارند ارزان تر می کند.

شاخص دلار آمریکا پس از ثبت اولین زیان سالانه خود از سال ۲۰۲۰ در اولین روز معاملاتی سال ثابت بود.

طبق گزارش رویترز، اس پی دی آرگلدتراست، بزرگ ترین صندوق سرمایه گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان اعلام کرد: دارایی های آن ۰.۱۶ درصد کاهش یافت و از ۸۸۰.۵۵ تن به ۸۷۹.۱۱ تن در روز جمعه رسید.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره با ۰.۵ درصد افزایش به ۲۳.۸۸ دلار رسید، در حالی که پلاتین در ۹۸۷.۶۱ دلار ثابت ماند. پالادیوم با ۰.۹ درصد کاهش به ۱۰۸۸ دلار و ۸۲ سنت رسید.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Mn5dZUQj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه