شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز، به دنبال افزایش قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته جسارت سکه بازان هم بیشتر شد و قیمت سکه امامی رشد شارپی را تجربه کرد. همچنین دیروز دلار توانست نزدیک به ۵۰۰ تومان افزایش را ثبت کند و تا سطح ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان بالا برود.

همین امر موجب شد که فشار خریدران به بازار سکه زیاد شود .این فلز گران بهای داخلی دیروز تا ۲۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان بالا رفت که نسبت به روز پنجشنبه گذشته ۲۵۰ هزار تومان افزایش را ثبت کرده است. در همین راستا نیم و ربع سکه نیز در بازار دیروز به صورت مشترک ۱۰۰ هزارتومان رشد کردند و در ارقام ۱۵ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان برای نیم سکه و ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان برای ربع معامله شدند. البته در معاملات پشت خطی سکه نوسان خاصی را ثبت نکرد و در مقایسه با عصر شنبه رنج بود.

پیش بینی قیمت طلا و سکه در بازار امروز 10 دی 1402

فعالان اقتصادی می گویند در حال حاضر قیمت دلار و سکه در مرز حساسی قرار گرفته اند. به عقیده این دسته در صورتی که نرخ دلار در روز جاری بتواند بالای مرز ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان ماندگار شود این احتمال وجود دارد که قیمت سکه امامی به سمت ۲۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خیز بردارد . تکنیکالیست ها می گفتند اگر سکه به این مرز برسد در گام بعد احتمال شکست مرز ۳۰ میلیون تومان وجود دارد .البته این اتفاق نیازمنداخبار قوی و حمایت تمام قد طلا و دلار از بازار سکه خواهد بود .

در حال حاضر برخی از سکه بازان در انتظار بازگشایی اونس جهانی طلا است در صورتی که نزول شاخص دلار و تقویت اونس جهانی ادامه داشته باشد همچنان می توان به بالا رفتن بازار طلا و سکه امیدوار بود. با این حال با توجه باه اینکه روز گذشته سکه روز گذشته با اهرم دلار بالا رفت اگر نرخ دلار در روز جاری اصلاح شود احتمال عقب نشینی قیمت سکه وجود دارد. 

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Hp9Ffo3X
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه