شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین پیست اسکی در اروپا برای ورزش های زمستانی کدام است؟

دهانم باز مانده و چشمانم از حدقه بیرون زده است. در حال دیدن فیلم اسکی سواری دوستم در دامنه های آلپ هستم. دوستم با سرعت خیلی زیاد روی برف ها سُر می خورد و موانع را یکی یکی رد می کرد. فیلم که تمام شد، چند دقیقه ای زمان نیاز داشتم تا دوباره خودم را پیدا کنم. بعد دوستم با هیجان گفت که: «تازه این اول راه بود! ما با تور ترکیبی اروپا سفر کردیم و بعد از فرانسه به سوئیس رفتیم. می خواهی فیلم های پیست اسکی سوئیس را هم ببینی؟» من هم با دهان پر از کف گفتم: «آره!» بعد از دیدن فیلم ها تصمیم گرفتم در مورد بهترین پیست های اسکی فرانسه و سوئیس تحقیق کنم. مقاله زیر هم نتیجه تحقیقاتم است.

سوئیس؛ سفر به بهشت اسکی سواران دنیا

شاید با شنیدن نام سوئیس به یاد شکلات ها یا ساعت های لوکس ساخته این کشور بیافتید. اما سوئیس به این ۲ مورد محدود نمی شود و پیست های اسکی آن بهترین مکان برای ورزش های زمستانی در جهان است. در ادامه برخی از بهترین پیست های اسکی سوئیس و جاذبه های آن را به شما معرفی می کنم.

تجربه هیجان سورتمه سواری در پیست اسکی ساس فی

می توانید به دامنه های کوه (Dom) به عنوان بلند ترین قله در کشور سوئیس بروید. اینجا در تابستان و زمستان پوشیده از برف است. یخ نوردی، اسکی و سورتمه از پرطرفدارترین تفریح های این مکان هستند. اگر هم به ورزش علاقه ای ندارید می توانید در مرتفع ترین رستوران گردان جهان در ارتفاع ۳۵۰۰ متری غذا بخورید.

بدون تجهیزات به پیست اسکی وربیر بروید

از زوریخ تا وربیر حدود ۳ ساعت با ماشین در راه هستید اما پس از رسیدن به این مکان، تفاوت آن با تمام پیست های اسکی دیگر را در همان لحظه اول متوجه می شوید. تنوع پیست، شیب های متفاوت و وجود تله کابین برای حمل و نقل بین مناطق مختلف پیست اسکی از مزایای پیست وربیر محسوب می شوند. همچنین در این پیست نیازی به تجهیزات حمل و نقل در برف ندارید چرا که سر تا سر مسیر با تله کابین پوشش داده شده است.

اسکی سواری در آندرمات

اسکی سواری در آندرمات؛ پر برف ترین منطقه آلپ

در این منطقه یک پیست اسکی وسیع و آزاد با شیب معمولی برای افراد مبتدی، یک منطقه با پیچ و خم های چالش برانگیز برای افراد حرفه ای و یک پیست مناسب برای خانواده ها وجود دارد. البته تا قبل از این که یک میلیاردر مصری در این منطقه یک هتل لوکس ۵ ستاره بسازد، هیچ کس برای اسکی سواری به آندرمات نمی رفت. اما حالا، پیست اسکی آندرمات به بزرگ ترین منطقه اسکی در سوئیس تبدیل شده است.

دیدن چشم انداز های بهشتی در پیست اسکی انگلبرگ

پیست اسکی انگلبرگ به ۲ چیز شهرت دارد: چشم انداز های طبیعی زیبا و وجود بیشترین امکانات برای ورزشکاران. پیست اسکی انگلبرگ بهترین مکان برای اسنوبرد، اسکی و لژ سواری است. این پیست اسکی فقط یک ساعت با شهر زوریخ فاصله دارد. بهتر است بدون ادعا به این پیست بروید، چرا که روستای نزدیک به این پیست بیشترین مدال های المپیک زمستان جهانی را دارد.

سنت موریتز؛ قدیمی ترین استراحتگاه زمستانی جهان

در سال ۱۸۶۴ سنت موریتز به عنوان زادگاه گردشگری زمستانی آلپ انتخاب شد. البته قبل از ورزش های زمستانی، چشمه های آب معدنی ۳۰۰۰ ساله در این منطقه گردشگران را جذب خود می کرد. به دلیل اهمیت بالای این منطقه از نظر گردشگری، جام جهانی چوگان برفی، مسابقه اسب سواری وایت تورف و نمایشگاه اتومبیل ICE در این منطقه برگزار می شود.

زرمات سوئیس؛ سفر به روستای بدون ماشین

در این روستا باید با سورتمه هایی که توسط اسب روی برف کشیده می شود جا به جا شوید. چرا که هیچ ماشینی در این روستا حق تردد ندارد. البته اشتباه نکنید، علی رغم حفظ سبک زندگی سنتی مردم این منطقه، امکانات ورزشی پیشرفته ای برای اسکی سواران فراهم شده است.

چرا باید به پیست های گران قیمت فرانسه برویم؟

هزینه ورزش های زمستانی در فرانسه از کشور های همسایه یعنی اتریش یا ایتالیا کمی گران تر است. با این حال تعدادی از بهترین پیست های اسکی دنیا در فرانسه قرار دارند و به همین دلیل خیلی از گردشگران زمستانی به فرانسه می روند.

پیست شامونی

پیست شامونی؛ بازدید از بلند ترین تله کابین اروپا

قله مون بلان عناوین زیادی را به خود اختصاص داده: بلند ترین قله در رشته کوه آلپ و زادگاه آلپ نوردی فقط ۲ نمونه از القاب این مکان هستند. پیست شامونی با ۴ محوطه برای اسکی سواری، بهترین مکان برای اسکی سواران حرفه ای است. همچنین بلند ترین تله کابین اروپای غربی در این پیست قرار دارد.

لا گراو؛ اسکی سواری و بازدید از روستای قرن دوازدهمی

یک پیست طناب کشی شده بعد از روستای لا گراو در انتظار اسکی سواران است. می توانید در ابتدا از روستای تاریخی لا گراو بازدید کنید و بعد با تله کابین به پیست اسکی بروید.

اسکی سواری در بزرگ ترین منطقه اسکی دنیا

یکی از بهترین مناطق برای اسکی سواران مبتدی در فرانسه پیست مریبل است. هر چند اسکی سواران حرفه ای نیز می توانند با استفاده از وسایل حمل و نقل موجود به مناطق پر پیچ و خم این پیست بروند تا مهارت هایشان را به چالش بکشند.

کودکان را به پیست اسکی Courchevel ببرید

پیست اسکی «Courchevel» هفت هکتار زمین برای اسکی سواری نوجوانان و کودکان دارد. این منطقه یکی از استثنایی ترین بارش های برف را دارد که حتی در ماه های فروردین و اردیبهشت نیز بارش های این منطقه ادامه دارد. در کنار پیست اسکی، بوتیک های پر زرق و برق این منطقه و رستوران میشلن جاذبه های گردشگری مناسب برای خانواده های دارای کودک هستند.

تجربه هیجان اسکی سواری در دامنه های وال دیزر

نام وال دیزر و پیست های آن دلگرمی بسیاری از اسکی سواران با تجربه و عاشق هیجان است. چرا که دامنه های هیجان انگیز این پیست مهارت های اسکی سواران را به چالش می کشد.

پیدا کردن بهترین تور اروپا برای سفر زمستانی

اگر ندانید کدام تور برای سفر زمستانی به اروپا مناسب است، باید هزینه های زیادی را برای جبران نادانسته هایتان بپردازید. به عنوان مثال رزرو هتل در یک منطقه دور افتاده یا سفر در زمان نامناسب می تواند هزینه های اضافی به شما تحمیل کند. اما مشاوران آژانس گردشگری نهال گشت می توانند قبل از سفر به شما کمک کنند تور متناسب با نیازتان را پیدا کنید. همچنین ارائه مشاوره رایگان برای دریافت ویزا شینگن به مسافران توسط نهال گشت به صورت رایگان انجام می شود. برای دریافت مشاوره رایگان و خرید تور می توانید با شماره ۹۱۰۰۸۱۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همچنین می توانید قیمت انواع تورهای اروپا را در سایت نهال گشت به آدرس nahalgasht.com مشاهده نمایید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/soGdnUp7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه