چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

با زنان بی احساس اینطور رفتار کنید!

چطور با زن بی احساس رفتار کنیم؟

راهکارهایی که در ادامه بیان می شوند باید برای بازه زمانی نسبتا طولانی انجام شوند تا نتیجه بگیرید. یادتان باشد دلیل بی احساسی زن به مواردی مانند:

  • نوع افکار و باورهای
  • نوع شخصیت
  • شیوه تربیتی
  • ناراحتی از شما و وضعیت موجود

ارتباط دارد، امامی توانید آن را تغییر دهید. هیچ انسانی دوست ندارد بی دلیل، بی احساس و سرد باشد! چون به این شیوه به نوعی خود را از عشق ورزیدن محروم کرده است. پس رفتار رنان بی احساس دلایلی دارد که باید بررسی شود و ارتباط به مفهوم عشق برای آنها ندارد! اگر نمیدانید تعریف عشق چیست به این لینک مراجعه کنید تا با دیدگاه روانشناسی درباره عشق و علاقه بین زن و مرد بیشتر آشنا شوید. به این شکل راه برخورد با زن بی احساس آسان تر می شود.

صمیمیت فیزیکی همه چیز در یک رابطه نیست، به خصوص یک ازدواج. ازدواج نیاز دارد که هر دو نفر از نظر عاطفی برای یکدیگر حضور داشته باشند و نیازهای یکدیگر را تامین کنند. مثل یک واحد رفتار کنید. با این حال، بسیاری از همسران از نظر عاطفی توسط پارتنر غیر حساس چه زن و چه شوهر نادیده گرفته می شوند.

بعضا پیش می آید آقایان از همسر بی احساس خود در جلسات مشاوره روانشناسی شکایت می کنند و در مورد این موضوعات صحبت هایی می شود. چون آن ها اشک ها و نارضایتی های شما را نادیده می گیرند و شما احساس می کنید که بین شما و شریک زندگی تان فاصله زیادی وجود دارد. اگر شما هم یکی از این افراد هستید، این ۴ نکته به شما کمک می کند تا با یک زن بی احساس کنار بیایید.

در هر صورت عشق و احترامتان را نشان دهید

اگر او نسبت به شما حساس نیست، به این معنی نیست که شما هم باید همین کار را انجام دهید. برعکس عمل کنید، در برخورد با زن سرد شما بی احساس نباشید. البته ما نمی گوییم که شما باید گستاخی آن ها را بپذیرید! در عوض به شریک زندگی خود نشان دهید که برایش وقت می گذارید و او می تواند احساسات خود را به شکلی آرام با شما به اشتراک بگذارد. این نظریه به خصوص زمانی مفید است که همسر شما سعی دارد احساسات واقعی خود را با فریاد زدن پنهان کند.

در برخورد با زن بی احساس باید کنترل را در دست بگیرید

چطور با زن بی احساس رفتار کنیم؟

برخی افراد عادت دارند که همسر خود را نادیده بگیرند. آن ها فقط زمانی به حرفشان گوش می دهند که به چیزی نیاز داشته یا حوصله صحبت کردن داشته باشند. در این حالت باید کنترل خود را به دست بگیرید و به همسرتان اطلاع دهید که حضور دارید و نمی توان شما را نادیده گرفت. احساسات خود را بازگو کنید و به شریک زندگی خود نشان دهید که نمی تواند شما را نادیده بگیرد.

صبر کنید

صبر کلید همه چیز در زندگی است. شما به صبر و حوصله زیادی نیاز دارید تا به همسر خود کمک کنید تا درک کند که چرا احساس و مراقب بودن برایتان مهم است. استفاده از مکالمات در این زمینه بسیار مهم هستند. فقط آرامش خود را حفظ کنید.

همسرتان را رد نکنید

اگر همسرتان با احساس نیست و حرف هایی می زند که نباید بزند، به او نشان دهید که اگر حساس و ملایم شود، رفتارش مورد استقبال قرار می گیرد و رد نمی شود. بسیاری این را نشانه ضعف می دانند و نشان دادن احساسات چیزی است که بسیاری از افراد در آن خوب نیستند. هر زمان که به شما توجه کرد از او استقبال کنید و هرگز از آن علیه خود در بحبوحه جنگ استفاده نکنید.

کارهایی که دوست دارد را انجام دهید

روانشناسی در برخورد با زن بی احساس از تکنیک های مقابله استفاده نمی کند. در عوض پیشنهاد می دهد کارهایی که همسرتان دوست دارد را انجام دهید تا بازخورد او را ببینید. عشق ورزیدن به همسرتان او را نرم خواهد کرد، اما یادتان باشد ارتباط عاطفی یک جاده یک طرفه نیست و در نهایت باید از او علائمی بابت ابراز عشق و علاقه دریافت کنید.

مطلب مرتبطبا این راهکارها عشق خود به شغل تان را افزایش دهید

به افکارش پی ببرید

همیشه رفتار ما نشات گرفته از باورهای ریشه دارد ما است. پیشنهاد می کنیم در شیوه رفتار با زن بی احساسبه صحبت ها و باورهای او توجه کنید. بعضی افراد بیان احساسات را نشان دهنده شعف می دانند. به خصوص خانم ها فکر می کنند اگر کلامی ابراز عشق کنند در موضع ضعف نسبت به همسرشان قرار خواهند گرفت. با صحبت کردن درباره این موضوعات می تواند به افکار اصلی او برسید.

از مشاور روانشناس کمک بگیرید

کمک روانشناس متخصص در زمینه روابط عاطفی و ازدواج

برخورد با زن سرد و بی احساس هیچ وقت آسان نبوده است. گاهی هر کاری می کنید نتیجه نمی گیرد، اینجا باید از روانشناس متخصص در زمینه روابط عاطفی و ازدواج کمک بگیرید. بدون حضور همسرتان به صورت حضوری یا غیرحضوری با مشاور روانشناس درباره خصوصیات همسرتان و اوضاعی که در آن هستید صحبت کنید.

مزیت ارتباط با مشاور روانشناس این است که به تحلیل و بررسی شیوه رفتار همسرتان می پردازد و بهترین شیوه برخورد با زن بی احساس و سرد را پیشنهاد می دهد. این اصولی ترین روش برای یادگیری شیوه رفتار با زنان بی احساس است.

سخن آخر

شما به عنوان مرد از ازدواج سهم دارید، همانطور که همسرتان دارد. بی احساسی زنان چیزی نیست که درمان نشود، بلکه باید به دلیل آن پی برد پس ناامید نشوید. اگر شرایط آنطور که باید تغییر کند پیش نرفت، حتما به طور جدی با همسرتان صحبت کنید یا از خدمات مشاوره روانشناسی استفاده کنید تا علاوه بر ریشه یابی از شیوه های رفتار با زن بی احساس و سرد مطلع شوید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zR6jix2a
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه