چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تصویر برداری هوایی

6 ماه پیش ( 1402/10/3 )
 

تصویر برداری هوایی

تصویر برداری هوایی با هلی شات می تواند محتوای بصری فراگیری ایجاد کند که شبیه به هیچ شکل دیگری از انواع دیگر محتوا نیست! با ایجاد محتوای خیره کننده برای وبسایت ها، شبکه های اجتماعی، کمپین های تبلیغاتی و موارد دیگر، اکنون استفاده از خدمات فیلمبرداری هوایی با هلی شات به یک سرمایه گذاری هوشمند تبدیل شده اند. شما می توانید از مهمترین بخش های زندگی خود ویدئوهایی خاص بگیرید یا کسب و کار خود را به شکل متفاوتی به مخاطبان هدفتان نشان دهید. برای اینکه در مورد تصویر برداری هوایی اطلاعات خود را بیشتر کنید، در ادامه در مورد این روش تولید محتوا و انتخاب یک شرکت معتبر در این زمینه می پردازیم.

تصویر برداری هوایی چیست؟

تصویر برداری هوایی به گرفتن تصویر و ویدئو از یک نقطه مرتفع اشاره دارد. اولین تصویر برداری هوایی موفق در جهان در سال 1858 توسط گاسپار-فِلیکس تورناشُن (Gaspard-Félix Tournachon) در فرانسه با کمک یک بالون هوای گرم که در ارتفاع 80 متری بسته شده بود انجام شد. متأسفانه هیچ یک از آن عکس ها نتوانسته اند تا به امروز باقی بمانند، اما نام او همیشه در کتاب های مربوط به تاریخ تصویر برداری هوایی جای خود را حفظ کرده است.

همچنین زمانی برای نصب دوربین در ارتفاع دلخواه از کبوتر، بادبادک یا بادکنک استفاده می شد. با این حال، این روزها بیشتر متخصصان در سراسر جهان یا از هواپیمای سرنشین یا بدون سرنشین برای همین هدف استفاده می کنند. در حال حاضر، تصویر برداری هوایی با هلی شات محبوب ترین روش برای تولید محتواست. هلی شات شبیه یک پرنده است که از طریق کنترل از راه دور و توسط کاربر هدایت می شود تا در عین سادگی بتواند ویدئوهایی خیره کننده ای ایجاد کند.

مزایای فیلمبرداری هوایی با هلی شات

مزایای تصویر برداری هوایی

خدمات فیلمبرداری با هواپیماهای بدون سرنشین صنعت بازاریابی و تولید محتوا را دگرگون کرده است. این تحول به مزایای استفاده از این خدمات مربوط می شود که در ادامه بیشتر توضیح داده شده است:

  • به دلیل قابلیت مانور بالای هلی شات، ثبت ویدئو با وضوح بالا و به صورت 360 درجه در فواصل طولانی و مناطق دورافتاده امکان پذیر است.
  • تصویر برداری هوایی با هلی شات افق های جدیدی را در جنبه های خلاقانه و فنی تولید محتوا منحصر به فرد باز کرده است.
  • تصویربرداری هوایی برای طیف گستردهای از صنایع مانند گردشگری، ساختمانی، پتروشیمی، املاک، بندرها و رویدادهای شخصی کاربرد دارد.
  • فیلمبرداری و عکسبرداری در مناطق خطرناک یا صعب العبور با خطر مرگ همراه است؛ اما فیلمبرداری با هلی شات در امنیت کامل انجام میشود.
  • امکان پخش ویدیوی زنده در روز و شب از رویدادها، راه اندازی شرکت ها و اهداف دیگر در هر موقعیت با هلی شات امکان پذیر است.
  • قیمت فیلمبرداری با هلی شات در مقایسه با فیلمبرداری معمولی مقرون به صرفه تر است، زیرا روند کار سریع تر و آسان تر خواهد بود.

کاربرد تصویر برداری هوایی

در طول چند سال اخیر، ساخت تیزر تبلیغاتی با هلی شات در ایران با تقاضای زیادی همراه بوده است. بسیاری از کسب و کار و اشخاص برای کاربردهای مختلف به سراغ فیلمبرداری هوایی با هلی شات می روند. در ادامه به موارد استفاده تصویر برداری هوایی اشاره می کنیم:

رویدادها و مناسبت ها

شکوه، هیجان و هیاهو را در هر رویداد ویژه با خدمات فیلمبرداری هوایی حرفه ای به تصویر بکشید. بر خلاف فیلمبرداری و عکاسی معمولی، تصویر برداری هوایی هلی شات و بدون هیچ وقفه ای موقعیت مورد نظر را با جزئیات ثبت می کند. فرقی نمی کند میزبان یک عروسی، کنسرت، مسابقه ورزشی یا جشنواره باشید، ساخت ویدئو با هلی شات لحظاتی که یک بار در زندگی شما اتفاق میفتند را در نهایت زیبایی ضبط خواهد کرد.

فیلمبرداری هوایی با هلی شات

معماری و ساخت

فیلمبرداری هوایی با هلی شات نماهای خاصی از ساختار معماری ارائه می دهند که عکاسی و فیلمبرداری معمولی برای آن مناسب نیستند. اگر به دنبال راه جدیدی برای نمایش پروژه ساختمانی خود هستید، تصویربرداری هوایی می تواند شکوه و عظمت ساختمان و عناصر معماری آن را ثبت کند. همچنین این امکان را دارید روند ساخت و ساز مسکونی و تجاری را مستند کنید و از ویدئوهای ثبت شده برای معرفی پروژه خود بهره ببرید.

هتل و مهمانداری

با ویدئوهای فراگیر و ساخت تیزر با نمای هوایی، مهمانان بیشتری را به اقامتگاه خود جذب کنید. فیلمبرداری هوایی می تواند امکانات رفاهی و زیبایی هتل یا اقامتگاه شما را به تصویر بکشد تا محتوای بصری جذابی ایجاد کنید که بینندگان را مجذوب خود کند. برای کسانی که صاحب هتل، متل و ویلا در مناطق گردشگری هستند و می خواهند از طریق شبکه های اجتماعی یا سایت به معرفی خدمات خود بپردازند، فیلمبرداری هوایی انتخاب خوبی است.

صنایع خاص

معرفی خدمات، عملیات و تولیدات صنایع خاص از همه زوایا اهمیت زیادی برای توسعه سازمان و آگاهی از برند دارد. استفاده از تصویربرداری هوایی به خصوص برای خط تولید، کارخانجات، پتروشیمی، پالایشگاه، معدن، نیروگاه ها، صنایع فراساحالی، صنعت کشاورزی، بندرها و غیره می تواند یک برگ برنده باشد. ساخت فیلم صنعتی برای این نوع صنایع می تواند منجر به اعتمادسازی و جلب مشتریان هدف شود.

تفریح و سرگرمی

تلاش های بازاریابی برند خود را با خدمات ساخت تیزر تبلیغاتی با هلی شات گسترش دهید. برای این منظور همه کسب و کارهای فعال در حوزه سرگرمی برای ایجاد تصاویر نفس گیر و پرانرژی به فیلمبرداری با هلی شات نیاز دارند. صنعت فیلم و سریال سازی را باید مهمترین حوزه جهت استفاده از خدمات تصویربرداری هوایی دانست. همچنین کنسرت ها، پارک های تفریحی، شهربازی ها می توانند با فیلمبرداری هوایی مخاطبان زیادی را جذب خود کنند.

هزینه تصویر برداری هوایی

قیمت فیلمبرداری با هلی شات

قیمت خدمات تصویربرداری هوایی با هلی شات بسته به نوع پروژه، ساعت انجام کار، تعداد فریم، ارتفاع و سایر موارد تعیین می شود. اگر به دنبال بالاترین کیفیت در حد 4K باشید و می خواهید فیلمبرداری با ویژگی های مختلف را با دوربین های باکیفیت داشته باشید، مطمئناً باید هزینه این خدمات را در نظر بگیرید. از سویی دیگر، اگر ساخت تیزر تبلیغاتی با خدماتی مانند کارهای گرافیکی و جلوه های ویژه همراه باشد، پس باید هزینه جانبی دیگری را نیز در بودجه نهایی لحاظ کنید.

سفارش خدمات تصویربرداری هوایی با استودیو فهار

اگر به دنبال ویدئوهای خاص و خلاقانه هستید تا بتوانید کاربران و مشتریان خود را هدف قرار دهید، استفاده از خدمات فیلمبرداری با هلی شات توسط استودیو فهار را انتخاب کنید. استودیو فهار با داشتن تجهیزات پیشرفته، نیروهای متخصص و نمونه کارهای قوی می تواند نیازهای همه کسب و کارها در همه حوزه ها را به خوبی برآورده کند.

محدودیت مکانی برای تولید فیلم صنعتی و تیزر تبلیغاتی وجود ندارد و تیم متخصصان استودیو توسعه برند فهار در مناطق داخل و خارج شهر، کارخانه جات، جنگل، کوه و سایر موقعیت ها آماده ارائه بهترین خدمات تصویربرداری هوایی است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت استودیو فهار به آدرس Fahar.ir و یا با شماره ۰۹۱۲۳۱۲۸۴۳۰ تماس بگیرید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0JnRl0Of
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه