چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی در چیست؟ 

خط چشم مویی و خط چشم ماژیکی از لوازم آرایشی ضروری هستند که هر دو یا یکی از آن ها، حتما در کیف بیشتر خانم ها وجود دارند. با توجه به این که خط چشم یکی از ده وسیله‌ی آرایش ضروری بانوان در دنیا محسوب می شود، ضروری است تا اطلاعات جامعی را درباره‌ی آن کسب نمایید. با ما همراه شوید تا درباره‌ی تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی بیشتر بدانید.

خط چشم مویی چیست؟

اولین آیتم برای هر صورت زیبا، داشتن چشم های گیرا می باشد. از این رو شروع زیبایی برای هر خانمی با خرید یک خط چشم مناسب همراه است. خط چشم مویی نوعی خط چشم است که دارای نوک بسیار نرم و منعطف می باشد. نوک این وسیله‌ی آرایشی از موی مصنوعی یا طبیعی ساخته شده است. کار با خط چشم مویی کمی دشوار بوده و برای کسانی مناسب است که دقت بالایی درکشیدن خط روی پلک دارند. اما با وجود دشواری در استفاده، این نوع خط چشم از بهترین انواع خط چشم به شمار می آید زیرا:

  • اصلا پوسته پوسته نمیشود.
  • ترک نمیخورد.
  • به راحتی پاک میشود.

و به این دلایل می باشد که از طرفداران بسیاری برخوردار است.

خط چشم ماژیکی چیست؟

تاثیر استفاده از خط چشم در زیبایی صورت به قدری است که سبب می شود که خط چشم یک ضرورت غیر قابل انکار در لوازم آرایش بانوان به شمار آید. خط چشم ماژیکی یکی از بهترین انواع خط چشم می باشد. استفاده از این نوع خط چشم به راحتی آب خوردن است.

به دلیل آسانی در مصرف، این نوع خط چشم به افراد مبتدی توصیه می شود. خط چشم ماژیکی را می توان با ویژگی های زیر توصیف کرد:

  • نوکی از جنس نمد، شبیه به نوک ماژیک دارد.
  • ماندگاری بالایی دارد.
  • افراد بسیاری به دلیل استفادهی آسان، خرید خط چشم ماژیکی را ترجیح می دهند.

کاربرد ها و مزایای این خط چشم ها در چیست؟

کاربرد ها و مزایای این خط چشم ها در چیست؟

استفاده از انواع خط چشم مویی و خط چشم ماژیکی با کاربرد ها و مزایایی همراه است که در ادامه به این کاربرد ها و مزایا اشاره می شود:

کاربرد ها و مزایای خط چشم مویی

زیبایی و جذابیت استفاده از خط چشم مویی سبب شده است تا این خط چشم در مراسم و میهمانی های رسمی مورد استفاده‌ی بیشتر بانوان قرار گیرد. از کاربرد ها و مزایای دیگر این خط چشم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خط چشم مویی برای کشیدن انواع خط چشمها (عربی و نازک) برای استفاده در مجالس مختلف مناسب است.
  • این خط چشم میتواند مژه ها را پر پشت نشان دهد.
  • خط چشم مویی روان است و پوست پلک را نمیکشد.
  • به دلیل مویی و نازک بودن سر این خط چشم میتوان به راحتی از پس کشیدن خطوط نازک برآمد.
  • خط چشم مویی ماندگاری بالایی دارد و بدون اینکه پخش شود، ساعت ها روی پلک باقی می ماند.

اما باید کشیدن این خط چشم را با تمرین بسیار یاد بگیرید و برای این که روی چشم نریزد، بایستی کمی صبر کنید تا خشک شود.

کاربرد ها و مزایای خط چشم ماژیکی

استفاده از خط چشم ماژیکی با مزایای زیر همراه است:

  • استفاده از این نوع خط چشم آسان است.
  • برای انواع بسیاری از آرایش مانند ساده، محو و آرایشهای تند و خلیجی مناسب است.
  • بهترین نوع خط چشم برای افراد مبتدی است که به تازگی آرایش کردن را شروع کردهاند.
  • مناسب برای افراد مسن است که با وجود لرزش دست، بتوانند از عهدهی کشیدن خط چشم برآیند.
  • بلافاصله پس از کشیدن روی پوست پلک، خشک میشود.

با وجود تمام مزایایی که خط چشم ماژیکی دارا است، این خط چشم از ماندگاری کمتری برخوردار می باشد.

بیشتر بخوانید : راهنمای جامع تشخیص خط چشم تقلبی از اصل

تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی در چیست؟

تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی در چیست؟

خط چشم به عنوان یکی از پرطرفدارترین آیتم های خودآرایی محسوب می شود و از این رو دارای جایگاه ویژه ای در میان لوازم آرایش است. خط چشم مویی و خط چشم ماژیکی هر دو از دسته خط چشم های مایع به شمار می آیند اما از نظر ساختمان و نحوه‌ی عملکرد در موارد بسیاری با یکدیگر متفاوت هستند. در ادامه به این موارد می پردازیم.

مخزن مایع خط چشم

مخزن خط چشم در دو نوع متصل و غیر متصل برای نگهداری مایع خط چشم طراحی می شود.

 این مخزن برای خط چشم مویی غیر متصل است. در این نوع خط چشم، اپلیکاتور به صورت فشاری یا پیچی از مخزن مایع جدا می شود و توسط کاربر برای کشیدن خط، مورد استفاده قرار می گیرد. برای کشیدن خط چشم شما می توانید بارها اپلیکاتور را داخل مخزن وارد و از آن خارج سازید. در این صورت بایستی در هر بار با مقدار مایعی که مورد نظرتان است، دوباره به کشیدن خط چشم بپردازید.

در خط چشم ماژیکی مخزن معمولا از نوع متصل است. در این نوع خط چشم، اپلیکاتور به مخزن متصل می باشد و مایع از طریق یک رابط سیلیکونی یا یک قطعه فیبر، به نوک ماژیکی خط چشم می رسد. از این رو می توانید بدون نگرانی از تمام شدن مایع اپلیکاتور به کار آرایش خود ادامه دهید.

لازم به ذکر است نوعی از خط چشم های مایع هم وجود دارند که دارای نوک نمدی هستند اما مخزن مایع آن ها جدا می باشد.

اپلیکاتور خط چشم

یکی از تفاوت های خط چشم مویی و ماژیکی در اپلیکاتور این دو نوع خط چشم پرطرفدار است.

اپلیکاتور خط چشم های مویی از جنس موهای مصنوعی یا طبیعی است. برای رسم خطوط ظریف معمولاً از موهای طبیعی استفاده می شود. برای تولید انواع خط چشم مویی، اپلیکاتور های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. هرچه تعداد موها در سر اپلیکاتور بیشتر باشد، خط چشم کلفت تر رسم می شود.

در خط چشم های ماژیکی، این اپلیکاتورها از جنس نمد یا سیلیکون ساخته می شوند. هر چه میزان تخلخل در نمد یا سیلیکون بیشتر باشد، ظرفیت نگهداری مایع در آن بالاتر خواهد بود. البته این موضوع در رابطه با خط چشم های ماژیکی ای مهم است که دارای مخزن جدا هستند. اپلیکاتور خط چشم های ماژیکی معمولاً دارای ضخامت ثابت و مشخصی هستند. البته برند هایی هم وجود دارند که اپلیکاتورهای با ضخامت های متفاوت را به بازار مد و زیبایی عرضه می نمایند.

عملکرد و کاربری خط چشم

 نوع ساختار و کاربری خط چشم در خط چشم مویی و خط چشم ماژیکی متفاوت است.

  • از خط چشمهای مویی به دلیل ساختار خاص اپلیکاتور و داشتن موهای ظریف، می توان برای کشیدن خط چشم های ظریف استفاده کرد. از این رو این نوع خط چشم مویی برای رسم بن مژه، خط چشم کره ای و الگوهای گرافیکی استفاده می شود.
  • استفاده از خط چشم مویی نیاز به تمرین زیادی برای یافتن مهارت لازم به منظور رسم دارد. این نوع خط چشم برای استفادهی افراد مبتدی توصیه نمی شود.
  • اپلیکاتور ثابت و متصل خط چشم ماژیکی سبب سهولت استفاده از این نوع خط چشم میشود. از این رو در صورتی که در امر آرایش مبتدی هستید، بهتر است استفاده از خط چشم ماژیکی را در برنامه‌ی روزانه‌ی خود قرار دهید.

جمع بندی

انواع خط چشم مویی و خط چشم ماژیکی از بهترین برند ها را می توانید از فروشگاه اینترنتی ونوسی شو خریداری نمایید. ما درفروشگاه اینترنتی ونوسی شو در خدمت مشتریان گرامی هستیم تا با کیفیت ترین لوازم آرایشی و بهداشتی را با بهترین قیمت ارائه نماییم. خرید لوازم آرایش در بستری امن را با ونوسی شو تجربه نمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0xRZwCqZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه