چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

راهنمای خرید کولر گازی جنرال

6 ماه پیش ( 1402/9/22 )
 

برند جنرال یکی از برند های معروف در زمینه های مختلف مانند: خودروسازی و لوازم خانگی است. جنرال معمولا به عنوان نمادی از کیفیت و قدرت در محصولات خود شناخته می شود. برند جنرال بر اساس دسته بندی محصولات خاص ممکن است ویژگی ها و امکانات منحصر به فردی داشته باشد. یکی از محصولاتی که ممکن است بیشتر ما با وجود آن این برند را شناخته باشیم کولر گازی های آن است. البته این برند کولر گازی های خود را در مدل های متعدد جنرال شکار، جنرال گلد و جنرال برلین ارائه داده است.

جنرال شکار

کولر گازی جنرال شکار یکی از بهترین و محبوب ترین کولر گازی های این برند است، که توانسته است بین کاربران محبوبیت بالایی پیدا کند. این کولر گازی ها در مدل های دیواری و ایستاده عرضه شده اند و با عملکرد دوجانبه سرمایشی/گرمایشی و کلاس آب وهوایی T3 که دارند در تمام روز های سال در گرم ترین شرایط همراه شما خواهند بود.

کولر گازی جنرال شکار

در این کولر گازی ها به دلیل بهره گیری از گاز R410a و پرتاب باد 4 طرفه متراژ های بالایی را به خوبی مطبوع می کنند. از دیگر مزیت های این کولر گازی ها می توان به موتور قدرتمند، لرزش و صدای پایین، حالت تایمر، خواب و... اشاره نمود. البته باید گفت کولر گازی های جنرال شکار بیشتر به نام لبخندی شناخته می شوند.

جنرال گلد

یکی دیگر از کولر گازی های پرطرفدار برند جنرال، جنرال گلد است. این کولر گازی هم همانند نمونه قبلی دارای عملکرد سرمایشی/گرمایشی هستند با این تفاوت که از کلاس آب و هوایی T1 بهره می برند و بیشتر برای مناطق معتدل و تا حدودی گرم پیشنهاد می شوند.

کولر گازی جنرال گلد

کولر گازی جنرال گلد در دو نمونه اینورتر و بدون اینورتر عرضه شده اند که هر کدام عملکرد و کارایی مجزایی را از خود به نمایش می گزارد. در این کولر گازی به دلیل وجود فیلتر های تصفیه هوا، شاهد هوایی سالم و بدون آلاینده خواهید بود. همچنین وجود موتور قدرتمند، کیفیت بالا، صدای پایین، مصرف انرژی کم در کنار قیمت مناسب از دیگر آپشن های مثبت این کولر گازی است.

جنرال برلین

کولر گازی جنرال برلین مانند دیگر کولر گازی های شرکت جنرال با آپشن و قابلیت های ویژه ای عرضه بازار شده است. یکی از قابلیت هایی که نسبت به سایر مدل ها آن را متمایز کرده است بهره گیری از فیلتر ویتامین C است. این فیلتر علاوه بر فیلتر کردن باکتری و میکروب های موجود در هوا، برای سلامت پوست هم بسیار مفید است.

کولر گازی جنرال برلین

همچنین کولر گازی های جنرال برلین از طراحی زیبا و مدرنی بهره برده اند که مناسب هر مکان و دکوراسیون هستند. جالب است بدانید این کولر گازی تا دمای 63 درجه نیز بهترین عملکرد را مناسب با متراژ به کار رفته ارائه می دهند.

مدل های جنرال برلین با برخورداری از موتور قدرتمند، پرتاب باد چهار جهته، قابلیت اینورتر ( در برخی مدل ها )، حالت توربو، حالت خواب و ... انتخاب عالی برای خانه و محیط های اداری است.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LHq60AUN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
محمد عزیززاده :
6 ماه پیش
بسیار عالی ممنون از مطلب کامل و مفید شما🌺
مجید محاوی :
6 ماه پیش
ما خوزستانیها با این تورم و هوای گرم بدبختیم بعد کولر اصلی از کجا پیدا کنیم ....در اهواز
اکبر :
6 ماه پیش
جنرال گلد خریدم کنتور جوابگو نبود پریز یخچال آتش گرفت اصلا استفاده نکردم ۳۰ ملیون بی زبون حروم شد رفت به خاطر این خرید نامبارک
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه