شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ابراهیم محمدولی در پاسخ به این سئوال که آیا خرید طلای ۱۸ عیار در شرایط کنونی ارزش سرمایه گذاری دارد؟ گفت: در چند روز گذشته طلا پس از یک صعود دوباره با افت قیمت روبرو شد، به همین دلیل مردم گمان می کنند این تغییرات و ارزانی ادامه دار است و برخی اینگونه پیش بینی کرده اند که طلای ۱۸ عیار کاهش بسیاری خواهد داشت در صورتی که اینطور نیست و خریداران نباید انتظار کاهش قیمت ها و رسیدن طلا به ۲ میلیون تومان را داشته باشند.

وی ادامه داد: اگرچه برخی اتفاقات کاملا غیر منتظره است مانند همان افزایش قیمت انس جهانی که در چند روزه گذشته شاهد آن بودیم و اکنون به زیر ۲ هزار دلار رسیده است. همین مسئله باعث شد قیمت طلا و سکه پایین بیاید. این قبیل نوسان ها در بازار طبیعی است. ممکن است فردا اتفاقی بیفتد و بازار دستخوش تغییراتی شود. مردم نباید تحت تاثیر برخی اتفاقات عجولانه تصمیم بگیرند.

پیش بینی قیمت طلا و سکه در بازار

محمدولی با توصیه به خریداران طلا اضافه کرد: بارها به خریداران و سرمایه گذاران طلا توصیه کرده ایم که برای سرمایه گذاری در این حوزه به فکر سوددهی کوتاه مدت نباشند خرید و فروش زیر ۶ ماه برای طلا سودی ندارد. اگر کسی می خواهد در بازار طلا وارد شود و در این مسیر سرمایه گذاری کند باید بلند مدت و چند ساله باشد.

محمدولی اظهار کرد: در حال حاضر بازار در رکود بسر می برد و تقاضا هم کم شده است.

امروز سه شنبه ۲۱ آذر تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و ۴۴۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

قیمت نیم سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار و سکه یک  گرمی ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/V3nXnkfn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه