چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تابحال شده که کسب و کار خود را از طریق بیلبوردهای سطح شهر، تلویزیون، رادیو، شبکه های اجتماعی، روزنامه و مجلات و ... تبلیغ کنید؟ نتیجه این تبلیغ چه بود؟ اصلاً چطور می توانید بفهمید که چه نتیجه ای داشت وقتی که به هیچ صورتی نمی توانید متوجه شوید که چه کسانی آن را دیده اند؟

بازاریابی سنتی به آن صورتی که به یاد داریم سال هاست که منسوخ شده است. تا انتهای سال 2022، بیش از 5.5 میلیارد کاربر فعال در اینترنت وجود دارد! کدام بیلبورد تبلیغاتی می تواند کسب و کار شما در معرض دید 5 میلیارد انسان قرار دهد؟ برای سربلند بیرون آمدن از جنگ بیزینس های امروزی، باید خود را با کامل ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ مسلح کنید.

دیجیتال مارکتینگ چیست و چه خدماتی دارد؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

هرنوع بازاریابی که در اینترنت انجام می شود، زیرشاخه دیجیتال مارکتینگ قرار می گیرد. خدمات دیجیتال مارکتینگ بسیار متنوع و گوناگون هستند اما می توان تا حدودی همه آن ها را زیرمجموعه بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا، طراحی و توسعه وب، تبلیغات کلیکی و ویدیو مارکتینگ قرار داد.

همه بخش های دیجیتال مارکتینگ جزئی از یک استراتژی کلی بزرگ هستند که در کنار یکدیگر به پیش رفته و شما را به هدف نهایی که دارید، می رسانند. فراموش نکنید، دیجیتال مارکتینگ یک انتخاب برای کسب و کار شما نیست، دیجیتال مارکتینگ برای زنده ماندن کسب و کار شما ضروری است.

مزایای دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات کلیکی دیجیتال مارکتینگ (PPC) به ازای هر یک دلار، 2 دلار به شما سود می دهند، این یعنی نرخ بازگشت سرمایه 200 درصدی! 49 درصد از بیزینس های دنیا معتقد هستند که صفحه نتایج جستجوی گوگل بهترین نرخ بازگشت سرمایه ممکن را برای آن ها بوجود آورده است. 45 درصد از افراد دنیا خرید آنلاین را به خرید حضوری ترجیح می دهند! این گونه آمار و ارقام درباره مزیت ها و ضرورت دیجیتال مارکتینگ می تواند به اندازه یک کتاب باشد، پس بیاید به صورت خلاصه نگاهی به مزیت های اصلی این تاکتیک بازاریابی داشته باشیم.

  • با دیجیتال مارکتینگ؛ تمام وقت، انرژی و هزینه شما معطوف افرادی می شود که مطمئن هستید به محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند. چیزی که در بازاریابی سنتی امکان پذیر نیست و ممکن است افراد کاملاً بی ربط به شما، تبلیغات تان را مشاهده کنند.
  • هزینه های دیجیتال مارکتینگ (علی رغم مثمرثمرتر بودن)، بسیار کمتر از شیوه های دیگر بازاریابی است.
  • دیجیتال مارکتینگ زمین بازی را به بخش های مساوی تبدیل می کند. در این زمین بازی، شما محکوم به شکست در برابر برندها و کسب و کار های بزرگ نیستید. در عوض، در فضای وب همه شانس برابری دارند و با داشتن تاکتیک درست می توانید رقبای بسیار بزرگ تر از خود را شکست دهید.
  • می توانید بگویید که دقیقاً چه افرادی با چه جنسیت و سن و سالی تبلیغ بیلبوردی یا تلویزیونی یا مجله ای شما را مشاهده کرده اند؟ یکی از بزرگ ترین مزیت های دیجیتال مارکتینگ نسبت به بازاریابی سنتی این است که می توانید نتایج تمامی فعالیت های بازاریابی آنلاین خود را به صورت اطلاعات مشاهده کنید.
    شما متوجه خواهید شد که چه افرادی با چه سن و سال، جنسیت و حتی شغل و میزان درآمدی بیشتر به خدمات و محصولات شما علاقه نشان داده اند و فعالیت های بعدی بازاریابی خود را بر اساس سلایق و علایق آن ها تعیین می کنید.
  • وفق پذیری و قابلیت تغییر استراتژی دیجیتال مارکتینگ یکی دیگر از مزایای بزرگ آن نسبت به بازاریابی سنتی است. از آن جایی که در دیجیتال مارکتینگ به راحتی با استفاده از اطلاعات کسب شده می توان نتیجه و اثربخشی استراتژی ها را ارزیابی کرد، به راحتی هم می توان آن ها را در جهت بهتر شدن تغییر داد.
  • با دیجیتال مارکتینگ می توانید نرخ تبدیل و مشتریان احتمالی را بیشتر کنید. از آن جایی که شما با تحقیق کافی بازار و بازخوردهای مخاطبان نسبت به فعالیت های بازاریابی خود از سلیقه و علایق کاربران هدف مطلع هستید، به راحتی می توانید بر اساس آن ها محتوا تولید کرده و اعتماد بیشتری را توسط آن ها برای خود بدست آورید.
    اعتماد بیشتر کاربران به شما باعث می شود که تعداد بیشتری از آن ها محصولات یا خدمات شما را خریده یا در ذهن خود برای خرید در آینده نگه دارند.
  • تصور کنید که یک تبلیغ تلویزیونی در مورد محصول خود منتشر کردید و یک کاربر با دیدن آن، به محصول شما علاقه مند شده است. احتمال این که او بلافاصله به سایت یا فروشگاه شما رفته و محصول را بخرد خیلی کم است. مشکل این جاست که شما هم نمی دانید او کیست و چطور می توانید او را ترغیب به تکمیل خرید کنید.
    در دیجیتال مارکتینگ، شما در تمامی مراحل چرخه خرید با مشتری همراه خواهید بود. از مرحله آشنایی تا مرحله نهایی پرداخت می توانید دائماً در مورد مزایای خرید از شما و ویژگی های منحصر به فرد محصول صحبت کرده و او را مشتاق به خرید نگه دارید.

معرفی کامل ترین خدمات در حوزه دیجیتال مارکتینگ

معرفی کامل ترین خدمات در حوزه دیجیتال مارکتینگ

اگر تصمیم به استفاده از دیجیتال مارکتینگ در فعالیت های بازاریابی خود گرفته اید، باید به شما تبریک بگوییم چرا که این بهترین تصمیمی است که در حق خود و کسب وکارتان خواهید گرفت. برای این که بتوانید یک آژانس مناسب دیجیتال مارکتینگ برای همکاری و موفقیت کسب وکار خود انتخاب کنید، فاکتورهای مختلفی وجود دارند که مهم ترین آن ها کامل بودن خدماتی است که ارائه می دهند. خدمات زیر را می توان به عنوان کامل ترین لیست خدمات یک آژانس دیجیتال مارکتینگ به حساب آورد.

1 – دپارتمان مارکتینگ

  • سئو: خدمات سئو شامل سئو سایت، بهینه سازی شبکه های اجتماعی، افزایش سرعت سایت، خرید بک لینک، سئو تکنیکال، سئو داخلی، سئو محلی و بهینه سازی CRO می شود.
  • کمپینهای تبلیغاتی: اجرای کمپین های سوشال مدیا، اینفلوئنسر مارکتینگ، تبلیغات ایمیلی، فروش تلفنی، 360 درجه، گوگل ادز، رپورتاژ و تبلیغات کلیکی هرگونه نیاز شما در این زمینه را برطرف می کند.
  • SMM: بازاریابی شبکه های اجتماعی شامل مدیریت صفحات اینستاگرام، لینکدین، فیسبوک، یوتوب، تلگرام، توییتر (X) و توییچ می شود.

2 – دپارتمان محتوا

  • چندرسانه ای: خدمات تولید محتوای چندرسانه ای شامل انیمیشن، تصویربرداری، موشن گرافیک، عکاسی صنعتی، عکاسی تبلیغاتی و تولید محتوای صوتی می شود.
  • محتوای اینستاگرام: سناریونویسی ویدیوها، محتوای گرافیکی، محتوای ویدیویی، کمپین های تبلیغاتی ویدیویی، طراحی پست های گرافیکی، تولید محتوای تصویری و گرافیک و استوری موشن از جمله خدمات مربوط به تولید محتوای اینستاگرام خواهد بود.
  • تولید محتوا: ارائه کامل ترین خدمات تولید محتوا که از تولید محتوا با پرامپت نویسی توسط هوش مصنوعی، محتوای صفحه محصولات، محتوای تخصصی، محتوای رپورتاژ، محتوای خبری، محتوای بلاگ، UX Writing و کپی رایتینگ تشکیل شده است، تمامی نیازهای شما را رفع خواهد کرد.

3 – توسعه وب

  • UI/UX: طراحی UI، طراحی UX، طراحی محصول، تدوین استراتژی UX و تحقیق تجربه کاربری تنها بخشی از خدمات مربوط به طراحی رابط کاربری هستند.
  • طراحی سایت وردپرس: طراحی قالب اختصاصی وردپرس، سایت فروشگاهی، سایت شخصی، سایت شرکتی، پشتیبانی سایت و ریدیزاین سایت کامل ترین خدمات مربوط به وب سایت های وردپرس هستند.
  • لندینگ پیج و CMS: خدمات صفحات فرود و CMS شامل طراحی صفحه فرود اختصاصی، طراحی سایت تک صفحه ای، طراحی سایت با CMS اختصاصی، مدیریت سایت دارای CMS اختصاصی و ریدیزاین سایت با CMS اختصاصی می شود.

در صورتی که می خواهید وارد بازار دیجیتال شوید، مهم است که آژانسی را در کنار خود داشته باشید که سابقه کار زیادی در این زمینه داشته و بتواند نقشه راه را به شما نشان دهد. بازار آنلاین امروزی بسیار رقابتی است و باید تیم حرفه ای در کنار خود داشته باشید. در انتخاب این گزینه همیشه وسواس داشته باشید چرا که تخصص، تجربه و سابقه بالا در حضور در بازار آنلاین، همیشه می تواند برگ برنده یک آژانس بازاریابی دیجیتال باشد که به رشد شما کمک خواهد کرد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/gmwZdsma
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه